XXL Nutrition

3 weken niet gaan trainen wegens blessure

Rawplayer

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Ik heb nu 3 weken niet getrained omdat ik nog steeds last heb van mijn onderarm. Dit ben ik nu inmiddels erg zat aan het worden. Het lijkt er ook op dat ik spiermassa kwijt ben geraakt. En ik word er gestoord van dat ik dus niet meer met gewichten heb kunnen trainen. Ik zit er nu zwaar aan te denken om morgen weer de draad op te pakken. Wat kan ik nu het beste doen? Overigens zit de blessure ergens in de rechter onderarm. Ik kan het niet zo 1 2 3 bereiken door op mijn arm te drukken. Ik voel het heel erg als ik front raise doe en als ik hammer curl doe. Tevens voel ik het een klein beetje als ik liggende side raise doe.

benen heb je ook nog .
Lekker op die loopband ff kt met je benen .... of lukt dat ook niet .
Succes
;)

Zeer rustig oppakken, en ondertussen misschien wat benen/ rug werk.

en in 3 weken kun je die verloren massa volgens mij nog goed terugkrijgen als je eet, traint en rust.
Niet orgineel, maar het werkt wel:thumbs:

Iig succes.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, daar hebben jullie gelijk in. Maar in die drie weken zat 1 week vakantie in. Dus ik dacht het kan vast niet slecht zijn om daar nog wat rust aan te plakken. En hopen dat meteen die blessure over gaat.

ik zou het even rustig aan doen kerel, voor je het weet zit je straks met een blessure die erger is als die je nu hebt.
3 weken valt nog wel mee. ik ben ruim 5 weken uit de running geweest en pak het weer snel op, maak je daar geen zorgen over.

Ben nu ook al twee weken niet kunnen trainen + amper iets gegeten, maar het komt wel in orde. Pro bb-ers nemen vaak enkele maanden rust, Kevin Levrone, Ronnie, ...

Als je de klacht niet kan vinden in je onderarm door erop te drukken, kan het ook heel goed uitstralende pijn zijn uit je nek. Merk je dat je minder makkelijk kunt draaien/bewegen met je nek toevallig?

3 weken is geen ramp. Ik ben er nu 5 gestopt en bouw alleen een hele berg motivatie op om straks voor 300% te gaan. En het verlies zal m vooral tussen de oortjes zitten. Geloof niet dat je in 3 weken x kilo spiermassa zal verliezen. Misschien dat je er wat minder pumped uitziet.

Als je toch wilt beginnen, de oefeningen waarbij je last heb links laten liggen. En voorzichtig zijn. blessures zuigen, helemaal wanneer ze niet helemaal kunnen helen.

3 weken is geen ramp. Ik ben er nu 5 gestopt en bouw alleen een hele berg motivatie op om straks voor 300% te gaan. En het verlies zal m vooral tussen de oortjes zitten. Geloof niet dat je in 3 weken x kilo spiermassa zal verliezen. Misschien dat je er wat minder pumped uitziet.

Als je toch wilt beginnen, de oefeningen waarbij je last heb links laten liggen. En voorzichtig zijn. blessures zuigen, helemaal wanneer ze niet helemaal kunnen helen.

Same here, al 6 weken eruit door een rug blessure, maar de motivatie om er weer in te vliegen stijgt met de dag :)

ik hier al iets van 3maanden eruit
vanwege me schouder (de pees overbelast)
ik doe nu veel benen en cardio altijd bezig blijven
en wordt door iedereen verteld even trainenn dadelijk 2 maanden ongeveer en je heb je hele lijn weer terug en misschien nog wel hoger door die rust voor je lichaam

mvg clintjuh

probeer om de blessure heen te trainen. maak je geen zorgen over de 3 weken

Terug
Naar boven