- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I agree,
Geez gaan die turken nu ook al hier beginnen :-) eigen volk eerst en buiten met die allochtonen....Geen wonder dat ze Wilders en NVA stemmen in Nederland en Belgie .....opkuisen wie zich niet aanpast .... onafhankelijk vlaanderen zonder allochtonen die zich niet aanpassen... is mijn grootste wens:-) dat komt hier op een Belgisch - Nederlands forum en beginnen maar in hun ****ing turkisch te praten ....shame on you geiteneukers...
Morgen zit het hier vol met marrokaanders ...maar ja gelukkig wegen die allemaal maar 60kg .....en hebben geen geld om een pot whey te kopen....voor de duidelijkheid ik heb niets tegen marokanen of turken die zich aanpassen ...als wij daar op reis gaan houden we ons ook aan hun regels ....dus zij moeten dat in ons land en op onze foras ook doen ...anders gaan ze maar naar forums van turkije etc.....
laten we maar stoppen met quoten etc anders blijft deze discussie doorgaan

laten we maar stoppen met quoten etc anders blijft deze discussie doorgaan
niet persoonlijk btw![]()

Vertaling voor de mensen zonder talenknobbel:
Hallo vrienden, mijn naam is Samet en ik ben een levende kalkoen.
Ik spuug hier mijn drinken zowat over mijn toetsenbord 
I agree,
Geez gaan die turken nu ook al hier beginnen :-) eigen volk eerst en buiten met die allochtonen....Geen wonder dat ze Wilders en NVA stemmen in Nederland en Belgie .....opkuisen wie zich niet aanpast .... onafhankelijk vlaanderen zonder allochtonen die zich niet aanpassen... is mijn grootste wens:-) dat komt hier op een Belgisch - Nederlands forum en beginnen maar in hun ****ing turkisch te praten ....shame on you geiteneukers...
Morgen zit het hier vol met marrokaanders ...maar ja gelukkig wegen die allemaal maar 60kg .....en hebben geen geld om een pot whey te kopen....voor de duidelijkheid ik heb niets tegen marokanen of turken die zich aanpassen ...als wij daar op reis gaan houden we ons ook aan hun regels ....dus zij moeten dat in ons land en op onze foras ook doen ...anders gaan ze maar naar forums van turkije etc.....

iets met, volgens je fysiek, vandaag en ronddraaien blabla?
ben je turk kardesCevirmenler bu konuda henuz hemfikir olmus degiller.
?Lol, zeg dat eens tegen Big-Thet is dutchbodybuilding dutch= nederlands, als jij een belg bent hoor jij hier ook niet?
ps: ik heb niks tegen belgen hoor![]()

het is dutchbodybuilding dutch= nederlands, als jij een belg bent hoor jij hier ook niet?
ps: ik heb niks tegen belgen hoor![]()
good one little dadyelke turk die ik bezig zie met bb zit zwaar aan de AAS
Hvl jaar en waar woon je kardes![]()

DE admin van dbb is big t dat is een belg dude , dus voor je wat zegt over belgen denk eens na :-)
---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------
good one little dady![]()
??