phillyfreezer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
Waarom ga je hem nou uitschelden?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat een mong**l ben jij
Het feit dat je hier een beetje stoer komt doen bewijst dat je wel degelijk inzit met dit forum![]()
Even rellen schoppen op het internet omdat je faalt in het echte leven![]()
haha nog 1humor is weer van hoog niveau!
@ Samet: Vucut'un guzel, boyle devam et! Sen burayi nerden buldun? Buradakilerin cogu manyak, 5 para etmez ve kendini begenmis hayvanlar. Yani zamanina yazik, buraya cok takilma.
vertaling: Ziet er goed uit, blijf zo doorgaan! Hoe heb jij dit forum gevonden? Meeste leden hier zijn sukkels, zijn niks waard en zijn dieren die zich meer voelen dan dat ze zijn. Dus bespaar je tijd en moeite om hier te posten...
Als de meeste leden hier sukkels zijn waarom zit je hier dan.
BTW Ik dacht dat het nog altijd DUTCHbodybuildingforum was. Voor onderverdeelden onder ons DUTCH= nederlands

Als de meeste leden hier sukkels zijn waarom zit je hier dan.
BTW Ik dacht dat het nog altijd DUTCHbodybuildingforum was. Voor onderverdeelden onder ons DUTCH= nederlands
I agree,
Geez gaan die turken nu ook al hier beginnen :-) eigen volk eerst en buiten met die allochtonen....Geen wonder dat ze Wilders en NVA stemmen in Nederland en Belgie .....opkuisen wie zich niet aanpast .... onafhankelijk vlaanderen zonder allochtonen die zich niet aanpassen... is mijn grootste wens:-) dat komt hier op een Belgisch - Nederlands forum en beginnen maar in hun ****ing turkisch te praten ....shame on you geiteneukers...
Morgen zit het hier vol met marrokaanders ...maar ja gelukkig wegen die allemaal maar 60kg .....en hebben geen geld om een pot whey te kopen....voor de duidelijkheid ik heb niets tegen marokanen of turken die zich aanpassen ...als wij daar op reis gaan houden we ons ook aan hun regels ....dus zij moeten dat in ons land en op onze foras ook doen ...anders gaan ze maar naar forums van turkije etc.....
snorhaha jij komt echt uit een grot zeg.. of kom je uit een ei? dit is een ****ing website, jij praat toch ook Nederlands in het buitenland of niet:S? je gaat heus niet 24/7 Engels praten, weet niet eens of je het kan spreken. je zegt geiteneukers wat zijn jullie dan? varken neukers? jullie hebben ook nog zo'n wipneus ook
nee hoor ik pas me aan en spreek engels en frans perfect dus ik kan overal heen .... ...wij zijn wat intelligenter dan jullie ....achterlijkehaha jij komt echt uit een grot zeg.. of kom je uit een ei? dit is een ****ing website, jij praat toch ook Nederlands in het buitenland of niet:S? je gaat heus niet 24/7 Engels praten, weet niet eens of je het kan spreken. je zegt geiteneukers wat zijn jullie dan? varken neukers? jullie hebben ook nog zo'n wipneus ook
nee hoor ik pas me aan en spreek engels en frans perfect dus ik kan overal heen .... ...wij zijn wat intelligenter dan jullie ....achterlijke
dude, waarom zouden nlers moeten aanpassen in bijv marroko.
Daar hoef je je niet aan te passen. je bent daar vrij als een vogel
[Afbeelding niet meer beschikbaar]