XXL Nutrition

3 years progress from turkey

dude, waarom zouden nlers moeten aanpassen in bijv marroko.
Daar hoef je je niet aan te passen. je bent daar vrij als een vogel
---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

Dus ik ga met mijn schoenen aan een moskee binnen in mijn short is dat ok daar ???? .... of ik vraag daar asiel aan en geniet van een leefloon ..... zal ik dat krijgen zoals jullie hier doen ??????

+1 jpv

-1 Jpv:)

:popcorn:

+1 om die -1 te compenseren

I agree,

Geez gaan die turken nu ook al hier beginnen :-) eigen volk eerst en buiten met die allochtonen....Geen wonder dat ze Wilders en NVA stemmen in Nederland en Belgie .....opkuisen wie zich niet aanpast .... onafhankelijk vlaanderen zonder allochtonen die zich niet aanpassen... is mijn grootste wens:-) dat komt hier op een Belgisch - Nederlands forum en beginnen maar in hun ****ing turkisch te praten ....shame on you geiteneukers...
Morgen zit het hier vol met marrokaanders ...maar ja gelukkig wegen die allemaal maar 60kg .....en hebben geen geld om een pot whey te kopen....voor de duidelijkheid ik heb niets tegen marokanen of turken die zich aanpassen ...als wij daar op reis gaan houden we ons ook aan hun regels ....dus zij moeten dat in ons land en op onze foras ook doen ...anders gaan ze maar naar forums van turkije etc.....

Jij bent een geiteneuker, ouwe taart dat je bent!

First of all, wrong forum, if you don't speak dutch you shouldn't be posting here
but still, sick body

liever een ouwe taart dan een muslim ... en ik kan best nog broekventjes aan zoals jij...sterk op het net he....

Wat heeft dat er nou mee te maken? Haha, geef ik je commentaar begin je gelijk over vechten.

:roflol: kansloos dit volgens mij heb je vaak confrontaties gehad met moslims vandaar alle haat.

Wat heeft dat er nou mee te maken? Haha, geef ik je commentaar begin je gelijk over vechten.

:roflol: kansloos dit volgens mij heb je vaak confrontaties gehad met moslims vandaar alle haat.

En weinig verloren..... want man tegen man zijn ze niets ...sterk in groep die broekventjes, maar het komt erop neer dat het hier een nederlandstalig forum is en dat iedereen zich aanpast aan de taal ...wil je arabisch spreken ga dan naar zo een forum.....have a nice day little broekie en ik hou het hierbij voor bekeken .....

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

niveau van de meeste moslims ligt inderdaad een stuk hoger

Sta jij hier op?

hahaha wat een losers man

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

Dus ik ga met mijn schoenen aan een moskee binnen in mijn short is dat ok daar ???? .... of ik vraag daar asiel aan en geniet van een leefloon ..... zal ik dat krijgen zoals jullie hier doen ??????

gaat ie over een moskee beginnen...... ik praat toch ook niet over een kerk,synagoge ?

Ik ben geen marokaan trouwens maar je hebt duidelijk veel vooroordelen...........

Niet elke mens is hetzelfde

Terug
Naar boven