MuscleMeat

30 boterhammen, is dat niet erg veel?

honger gevoel kan er ook aan liggen dat je bloedsuiker redelijk laag is...

maargoed, je hebt brood en brood natuurlijk, ik eet zonnepittenbrood, daar zitten veel pitten in, pitten bevatten veel vezels, go figure.

wtf? Dat is 5x25 = 125 gram vet waarvan 3/2 verzadigd = zon 80 gram verzadigd vet alleen al van melk! adh is iets van 15 gram max/dag
Tja, je bent ecto en je wilt wat he :rolleyes:

II staat voor insuline index. John Berardi heeft daar wel wat artikels over geschreven.

er zijn nog wel bakkers die geen additieven toevoegen en waar het brood gewoon bestaat uit water gist en bloem. Mijn vader is bijvoorbeeld een bakker, en van zijn rogge- en volkorenbroden eet ik met even veel smaak als van mijn portie havermout.

En anders als je zeker wil weten dat je gezond brood hebt, bak t dan zelf. je moet er natuurlijk wel de tijd voor hebben. Maar met zoon broodbakmachine word eigenlijk alles voor je gedaan. Je hoeft er alleen de ingredienten in te gooien en een programma te kiezen. Veel kun je ook nog instellen wanneer dat je wil dat hij begint. zodat je kan zorgen dat je brood nog lekker vers is.

dit brood is meestal wel sneller droog dan dat van de bakker...

ik kan niet rekenen in boterhammen omdat mijn brood zelfgebakken is en de ene snede dikker dan de andere is...

tijdens bulk eet ik 240 gram brood met 300 gr kippewit (verspreid over 2 maaltijden) en de rest is rijst/kip of pasta/tonijn

Een heel volkoren brood per dag en een warme maaltijd is voor een BB/KT van 85 kg VVM zo gek toch niet?

Ik houd niet zo van boterhammen, eet er dus ook maar 12 op een schooldag. Als ik thuis ben eet ik het liefste brinta, fruit, vlees, groente en aardappelen / rijst.

wow had net ff een deja vu van een deja vu.....wazig

Ik houd niet zo van boterhammen, eet er dus ook maar 12 op een schooldag. Als ik thuis ben eet ik het liefste brinta, fruit, vlees, groente en aardappelen / rijst.

wow had net ff een deja vu van een deja vu.....wazig

Als je maar aan de benodigde calorietjes (KH,EI,VET) komt ;)

ik heb laatst bij de reformwinkel haverbrood gekocht is iets vaster als volkorenbrood maar wel echt lekker
misschien een optie als je brood wil maar ook het goede van hm...

lol, hier:
plakje ontbijtkoek met boter
4 boterhammen met boter en kalkoenfilet
500gram kwark

4 boterhammen met boter en kalkoenfilet
500gram kwark

3 boterhammen met boter en kalkoenfilet
rozijnen
250gram kwark

en zo gaat het nog ff door :P
Ontbijtkoek is dat niet erg vet?
En boter overal op? Ook niet echt sportief lijkt mij.

Ontbijtkoek is helemaal niet vet, maar bevat iets van 70% suiker, voor de rest nauwelijks eiwit of enige andere voedingswaarde, waardoor het als ontbijt natuurlijk ontzettend slecht is. Het zou de naam ontbijtkoek niet mogen dragen. Lekker is het wel, maar neem het dan af en toe als een snoepje

ik eet 6 broodjes op een dag ofso en avond eten en verder nix alleen eiwitten omdat ik gewoon nooit veel gegeten heb en nooit honger heb word al kostmisselijk van 6broodjes in 1 maaltijd ook al is het heerlijk

verder die gigantische suikervrije whey eiwit die ik om de 2 maand vervang

>endo (extreme vorm) :/

Laatst bewerkt:
Of je neemt gewoon 2-3 donkerbruin met 100 gr kipfilet en een appel om de KH's aan te vullen.

lijkt toch nergens op man dat dieet. Wie eet er nu maar 100gr kipfilet met 10 boterhammen ? Dan ga je een half plakje kipfilet tussen 2 boterhammen leggen ofzo ? :D Knal dan gewoon 1 pak tussen 4 boterhammen en je hebt evenveel eiwitten naar binnen ;)

Tja overdrijven kunnen ze idd goed ...

:stupid:

dat doe ik ook altijd :D heerlijk zo een dikke plak kip of kalkoenfilet :D

ik zelf zit ook meestal op een heel brood en soms wat minder brood maar weer meer pasta.

dus zo raar kijk ik er niet van op
ik zou alleen als ik hem was meer tussen zijn brood gooien idd

ik van sochtends tot een uur of half 2 15 sneden brood + 5 krentebollen maar ik werk in de bouw en ik train er nog bij .iemand nog iedeeen wat ik er nog bij ken eten? ik gebruik met trainen creatine en ik heb ook een pot met eiwitten.maar omdat ik in de bouw werk zal ik toch iets anders er bij moeten eten.

Hoe kunnen 10 boterhammen de ene keer nou 120 gr kh bevatten,
En de andere keer 135 gram?
Je kunt naar mijn mening die 10 boterhammen beter afwisselen,
Met bijvoorbeeld Brinta, havermout, muesli of cornflakes...
En omdat de eerste twee veel fijner zijn dan boterhammen,
Kan je lichaam ze veel beter en sneller verwerken...

Neem 1 liter magere melk met 75 gram Brinta,
En je zit ook aan de 40 gram eiwitten met 100 gram koolhydraten,
Het drinkt makkelijk weg, dus je bent veel eerder klaar met eten,
En het ligt lang niet zo zwaar op de maag als 10 boterhammen...

Laatst bewerkt:
Het is om aan te komen, volgens mij zitten er zo'n 8 plakken kip/kalkoen filet in een pakje van 100gr dus verdeeld over 5 dubbele boterhammen valt dit nog wel mee. Daarnaast heb ik zelf ook dit gedaan qua vervanging van rijst en het beviel me goed. Maar nogmaals het is niet voor iedereen weg gelegd zoveel brood. Je moet het ook niet maanden achter elkaar doen is mijn mening.

Terug
Naar boven