Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ontbijtkoek is dat niet erg vet?
En boter overal op? Ook niet echt sportief lijkt mij.
in ontbijtkoek zit geen vet en in halvarine zitten goede vetten.
mmm ik heb altijd dieet halvarine met allemaal goede voedingstoffen en vetten waaronder : omega 6 en 9 en <0,1% transvettenIn halvarine zitten geen goede vetten, die zogenaamde plantaardige vetten zijn transvetzuren die ontstaan bij hydrogenering van plantaardige vloeibare olie (zonnebloemolie, sojaolie etc) naar vaste vetten, deze vetten blijven langer houdbaar en worden oa gebruikt voor het bakken van fastfood, chips, bakkerijprodukten, patat etc.
Sporters horen geen boter te eten. Ook met bakken gaat u toch geen boter gebruiken? Ontbijtkoek is tegenwoordig met minder vet, maar het blijft toch een vette bende.mmm ik heb altijd dieet halvarine met allemaal goede voedingstoffen en vetten waaronder : omega 6 en 9 en <0,1% transvetten
Sporters horen geen boter te eten. Ook met bakken gaat u toch geen boter gebruiken? Ontbijtkoek is tegenwoordig met minder vet, maar het blijft toch een vette bende.
en ontbijt koek bevat nog geen gram vet per 100gram goed om glycogeen aan te vullen. smorgens of voor en na een workoutmety bakken gebruik ik ook boter jahSporters horen geen boter te eten. Ook met bakken gaat u toch geen boter gebruiken? Ontbijtkoek is tegenwoordig met minder vet, maar het blijft toch een vette bende.
margarine omega 6 en 9 zijn belangrijk !!Vandaar ook dat hoge cholestorol gehalte in noord-europese landen. En veel meer hart en vaat ziekten dan in zuid-europa.
Vandaar ook dat hoge cholestorol gehalte in noord-europese landen. En veel meer hart en vaat ziekten dan in zuid-europa.
jaja ollanders en beter weten.....Maar wat u zegt, goede vetten is niet bakken met boter, hoe mooi de verkooppraatjes ook zijn.
ik zou zeggen, begin een topic over vetten !!jaja ollanders en beter weten.....Maar wat u zegt, goede vetten is niet bakken met boter, hoe mooi de verkooppraatjes ook zijn.
Maar wel wat geleerd, goede vetten in pinda en ei!
Vandaar ook dat hoge cholestorol gehalte in noord-europese landen. En veel meer hart en vaat ziekten dan in zuid-europa.