AndroidHealthClinic

30 gram creatine?

thewillempie3

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
76kg
Beste mensen,
Ik train nu zoon 2 jaar en op de sportschool waar ik zit had men het steeds meer over
Creatine. Nu heb ik na alle positieve verhalen tog maar eens overwogen om zelf een pot creatine te kopen. Ook heb ik hier wat info over gezocht en ik las dat veel mensen zeggen dat 5gr per dag voldoende is.
Maar op de pot creatine staat bij dosering: meng 2 maatschappen (30g) met 300ml water en neem dagelijks 2 dosering 1 voor het ontbijt en 1 12 uur later.

30gram 2x pr daggg??? Kan dit kloppen? Dat het bijvoorbeeld een minder krachtige creatine is? Of is dit geldklopperij?

Alvast bedankt

Zal wel een 'toverdrankje' zijn waar een paar gr. crea per serving inzit? Hoe heet 't potje?

Welke creatine heb je?

lol dat zal niet creatine alleen zijn crea heb je maar 5 gram nodig de rest pis je gewoon uit!

Ja het heet: Mass creatine, ja ik zat ook al te denke aan iets waarmee het vermengd is. Geen idee waarom ze dat doen

Ja het heet: Mass creatine, ja ik zat ook al te denke aan iets waarmee het vermengd is. Geen idee waarom ze dat doen

kerel kijk eens of het pure creatine is en of het gemixed is met ander zooi =) thanks als het pure crea is dan kan je gewoon 5 gram nemen

Holy sh!t! bijna 2 kilo hahaha! Dat is pas bulk-mode creatine :p

Geldklopperij

Is gewoon crea met 'n shitload aan suikers erbij.

Terug
Naar boven