MuscleMeat

''300'' van Sparta in de bios!

Nee , irriteer me aan je linkse gedrag in mijn topic.

hahah is goed ericR , master referentie !

Zoals ik al zei is het een echte testosteron film, misschien is het gewoon niet jou ding dus?

Nee sorry Eric.. Er is geen spoortje SP te bekennen in de film.

You've got serious issues boy. Linkse reacties :roflol: Echt die roflol smiley doet het wel goed vandaag.

het is een historische film !! Die zijn altijd goed
Kijk naar the gladdiator enzo. Vele mensen begrijpen trouwens vele zaken uit de film the gladdiator niet. Ik heb er toen ik in het tweede middelbaar zat tijdens de lessen nederlands over geleerd en de verborgen booschappen en scenes zoals de hand die door het granenveld gaat hebben veel diepere boodschappen die je niet zomaar weet als je naar de film kijkt. 300 the movie lijkt mij dan ook de film van het jaar te zijn !!!

op gebied van waarheidsgetrouwe weergave valt Gladiator toch behoorlijk door de mand hoor, niet dat de film daarom niet vermakelijk kan zijn maar een historische film zou ik het niet noemen. Zelfde zal natuurlijk gelden voor 300 alhoewel deze het waarschijnlijk meer moet hebben van de actie...

ga 'm dus zeker kijken maar ga d'r m'n slaap niet voor laten ;)

Woei ik ga em ook zien dit weekend denk ik. Even kijken wie er mee wilt, maar aan dames moet ik het dus al niet gaan vragen? :D

Eh wait, in Gladiator zitten verborgen boodschappen, dubbele lagen en diepere geschiedkundige symbolen?

:roflol:

Als je echt iets wil leren over geschiedenis, ga dan in vredesnaam geen dikke hollywoodproducties bekijken, dit is gewoon puur enterainment mensen..

Laatst bewerkt:
Het brengt sommige mensen enórme bevrediging om elk stuk entertainment naast een intellectuele meetlat te leggen. Om te kijken of het wel 'goed' is.

De mate van intellect of het aantal geschiedkundige feiten bepaalt dan ineens of iets 'goed' is. Soms is 'plat' slaughter entertainment ook prima hoor.
Zo heb je ook erg goede horrorfilms die 'voor het genre' gewoon erg hoog scoren.

It's all about entertainment

heb gereserveerd:D
as vrijdag na me werk met me meissie drheen:p...kan nie wachten op die film :banana:

Het brengt sommige mensen enórme bevrediging om elk stuk entertainment naast een intellectuele meetlat te leggen. Om te kijken of het wel 'goed' is.

De mate van intellect of het aantal geschiedkundige feiten bepaalt dan ineens of iets 'goed' is. Soms is 'plat' slaughter entertainment ook prima hoor.
Zo heb je ook erg goede horrorfilms die 'voor het genre' gewoon erg hoog scoren.

It's all about entertainment

Met actiefilms is niets mis. Met actiefilms met een verschrikkelijke nepdialoog iets meer. Met actiefilms met een verschrikkelijke nepdialoog die iets anders pretenderen te zijn nog meer.

Dat idee gaven de previews me maar wie weet word ik verrast.

Zijn cut gaat juist erg lekker. :thumbup:

vies.jpg - 104527

K*t, een mod die helpt een topic te laten ontsporen, waar gaat het naar toe met deze wereld. :(

ik vraag me af hoe die moet masturberen, man wat een vervozing van het topic :D

Terug
Naar boven