XXL Nutrition

''300'' van Sparta in de bios!

Echt ongelofelijk hoeveel propaganda erin gepompt is
Maar ik maak me daar al niet meer druk om, we leven immers in een westers land
De film ansich was niet wat ik ervan had verwacht, zeeer overrated helaas
Ook de gevechten waren niet echt heel bijzonder eerlijk gezegd
Nee, een beetje een droge film

• Topic Starter Topic Starter
Of zijn jullie gewoon jaloers dat ze er beter uitzagen dan jullie ? :D

Nope, spartanen zijn kontenbonkende flikkertjes, en dan gaan ze ook nog vingertjes wijzen over homocoïtusuelen naar athene:roflol:
Tijdens de film kreeg ik wel een aantal momenten waarbij ik had gedacht, t*ring het zou mooi zijn om aan de zijde van de perzen te sterven

jup (wij) perzen hebben hun destijds een goede lesje geleerd.
Maar je moet de film niet te serieus nemen, heb je welleens een perzische n*ger gezien bijvoorbeeld? En wat helemaal raar was is Mr Geitekop lol:p

netjes ik wist niet dat je 2500 jaar oud was en de mazdeistische godsdienst beleidde, ik leer nog elke dag bij.

net de film gekeken, toppie! :thumb:

Verhaal...tja... daar keek ik em niet echt voor. Erg mooi gedaan die gevechten :)

en was slightly impressed door sommige fysieken [vooral die van die geit]:D

De film was geen hoogvlieger, maar heb me toch niet beklaagd hem gezien te hebben, ging er ooit van komen :)
Achteraf had ik wel zin om een nachtje te gaan fullsquatten in een of ander obscuur sprookjesbos. testoboost van hier tot in tokyo :D

• Topic Starter Topic Starter
Nope, spartanen zijn kontenbonkende flikkertjes, en dan gaan ze ook nog vingertjes wijzen over homocoïtusuelen naar athene:roflol:
Tijdens de film kreeg ik wel een aantal momenten waarbij ik had gedacht, t*ring het zou mooi zijn om aan de zijde van de perzen te sterven

:roflol:

jah toch,
dan had ik minstens 2 van die b**chen meegenomen in de dood.
rennende met je zwaard op iemand afrennen is een domme tactiek.

Je moet het sneaky doen

Wat een bagga film. Echt totaal niet wat ik ervan verwachte. Had iets zoals Troy verwacht maar wat een kinderachtige film was dit! Alles zoooo nep en voorspelbaar. Het 'bloeddorstige' gedeelte was echt te triest voor woorden. Snap niet hoe hersenloos je moet zijn om hier met plezier naar te kijken. No offence :D

Leuke tag trouwens :roflol:
maar heb em nog niet gezien, dus zal me verder stil houden :D

Wat een bagga film. Echt totaal niet wat ik ervan verwachte. Had iets zoals Troy verwacht maar wat een kinderachtige film was dit! Alles zoooo nep en voorspelbaar. Het 'bloeddorstige' gedeelte was echt te triest voor woorden. Snap niet hoe hersenloos je moet zijn om hier met plezier naar te kijken. No offence :D

:roflol:

Idd , ook niet echt mijn genre ;)

Vond hem ook wat tegen vallen, wel een mooie sfeer, maar de dialogen waren zo oppervlakkig , boers en van deze tijd als het maar kon.

6,5/10

Paar weken geleden ook gekeken ...wel grappig.
Maar om er nu geld aan uit geven in de bios...:nope:

sjonge wat een gedoe het is maar een filmpie

Mensen je moet deze film ook niet downloaden, maar gewoon in de bioscoop gaan zien!!

heb 'm vandaag gezien en het was nu niet bepaald wat ik had verwacht van een film die al een jaar voor release gehyped wordt :o

Erg mooi in beeld gebracht maar de karakters konden niet echt boeien, na twee uurtjes "ken" je amper een personage of twee en dat maakt het allemaal wat minder meeslepend. Om dit wat te compenseren slaan ze je om de oren met gedrochten uit de donkerste wouden van Afrika; neushoorns zo groot als olifanten, olifanten zo groot als dino's, ik dacht zowaar een glimp op te vangen van Smeagol maar dat zal m'n verbeelding wel zijn geweest...

Dankzij de prachtige manier waarop het geheel in beeld is gebracht nog een 6/10.

Was ik trouwens de enige die bij sommige acteurs puffy nipples waarnam? :D

Terug
Naar boven