AndroidHealthClinic

30KG afgevallen ( incl spiermassa ) nu weer opbouwen?

esli84

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
71kg
Hallo

Ik ben een M van 27jaar,183cm 71KG momenteel.

Nu ben ik in een klein jaar 35kg afgevallen,ik was het zo zat,woog vorig jaar op mn zwaarst 106KG.
Na een kuur van veel soep en salades en vleesvervangers gegeten te hebben,geen brood etc.Veel cardio zoals roeimachine 4xper week 30min,en daarna hardlopen 20min op de band is het me gelukt.

Nu weeg ik 71KG ( te weinig ) en waaronder ook spiermassa is verloren gegaan.

Ik was redelijk vet,maar ook wel redelijk spiermassa.
heb altijd veel gefitnessed en waterpolo gedaan.

nu wil ik graag mij spiermassa weer wat op peil brengen,zonder vet te kweken.

ik zit twee weken per maand aan boord,en heb dus dan alleen basic mogelijkheden,heb wel een setje dumbbells bij me.De overige twee weken kan ik naar de sportschool.

Ik zou graag tips willen hoe ik het beste kan beginnen op te bouwen.Heb ook een box Wey eiwitten gekocht,maar ben bang dat ik hiermee vet krijg?En hoe krijg ik het laatste vet laagje van mijn buik?Doe buikspieroefeningen om het leven,maar die krijg ik niet weg.

Groetjes

Voorzichtig voeding weer opbouwen, boven onderhoud eten met voldoende eiwit, en krachttraining doen ipv cardio.

35kg in een jaar.. netjes..

Met buikspier oefeningen krijg je dat vet niet weg.. Je bent nu vrij licht, ik zou gaan voor een full body workout (lees de stickies) en naast de full body 2x per week een uur cardio.. Van whey eiwitten zul je niet dik worden of vet krijgen, en ik zou als ik jou was voor een clean bulk kiezen.
Gewoon boven je onderhoud eten en goed eten! Je zult vanzelf merken dat het enorm zal schelen!

Terug
Naar boven