XXL Nutrition

...

Oproepen tot wat dan ook is gewoon gaar. Stel je voor dat er elke dag een stel mensen voor je raam gaan blerren dat je nu toch echt naar school moet, of werk of naar je oma.

Oke, voor school sochtends zou best handig zijn.... of werk... behalve al ik niet wil.

Hahaha obvious troll is obvious. Op dit tijdstip sinds me vorige post, dus 20 minuten 40.000 stemmen voor ja erbij.

ok, leg jij de wetenschappelijke onderbouwing van de koran is uit

Ik begrijp niet waarom je dit zegt. Heb ik iets omtrent de Koran gezegd?

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 02:13 ----------

ok, leg jij de wetenschappelijke onderbouwing van de koran is uit

Ik dnek dat je mijn post verkeerd begrepen hebt.
Ik bedoelde dat ik Big T zijn post zeer scherp en goed gevonden vond.
Wat betreft de oproep tot het gebed vind ik een absurd idee. De mensen uit die moskee hadden dat idee nooit mogen poneren.

18% nee, wtf.

Toont aan hoe onwetend je bent. Zegt dus ook veel over je niveau.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 00:26 ----------

Ik viel bijna van mijn stoel van het lachen;

PS: ik vind het een absurd idee. Als men weet dat een groot deel van de autochtone bevolking dit niet zal kunnen appreciëren, dan doe je dat gewoon niet.

Donkere tijden?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Dit is sowieso iemand met een scriptje. Ze kijken ook niet naar IP, alleen cookies verwijderen volstaat (heb gestemd met mac en iphone). Dus maak een script dat 1) stemt 2) cookies verwijderd 3) weer stemt en repeat en je kan oneindig stemmen.

volgens mij heb ik de persoon met ze scriptje gevonden. Meest recente comment onder het artikel

Moge Allah de adhan door heel de wereld laten horen. Laat de wereld maar genieten van dit prachtige moment.

Allah oe Akbar
Allah oe Akbar
Allah oe Akbar
Islam4Holland - 03-07-2012 | 02:43

Nepstemmen

In de loop van maandagavond namen de 'islamisten' het heft weer in handen. Vanaf dat moment was het hek van de dam en zijn door beide partijen mensen ingezet die de uitslag via zogeheten bots of scripts in hun voordeel probeerden 'op te leuken'. Dat leidde tot surrealistische aantallen stemmen. De Stentor registreert de IP-adressen van bezoekers en laat slechts één stem per IP-adres toe. Er zijn computerfreaks die er genoegen in scheppen om dit systeem via geautomatiseerde weg te ondermijnen. Bij GeenStijl heeft die hobby ook een naam: 'Poll-****ing'.

Voor de onafhankelijke kijker was het vooral een boeiend schouwspel om de cijfers van de poll te zien escaleren. De redactie besloot dan ook om iedereen enige mee te laten 'genieten' van de tamelijk zinloze titanenstrijd. Dinsdagochtend is de poll echter gesloten. Van enige waarde voor betrokkenen is geen sprake meer.

De kwestie leidt op de site van de Stentor tot veel reacties van lezers. Voor- en tegenstanders ontzien elkaar daarbij niet. Het onderwerp maakt bij velen emoties los. Dat leidt overigens tot een vrij hoog percentage reacties dat geweigerd moeten worden vanwege ontoelaatbare scheldpartijen.

nbabigbaby.gif

Ik weet iets veel beter waar men op kunnen stemmen dan een kranten artikeltje....;)

(dit geintje moet al zijn gemaakt in dit topic)

waarom word er hier zoveel ja gestemd op dbb? :rolleyes:

Als dit mag en er komen geen Nederlanders tegen in opstand heb ik nog een reden om te emigreren (vind mezelf dan toch iets de waardevol om het voorbeeld te volgen en met een zware riem dat gebouw binnen te rennen), ook echt alleen in NL wordt zoiets overwogen.

is wel vaker voorbij gekomen idd. Nederland blijft geen nederland meer, trust me.

we gaan er allemaal aan, slaven van de half-NLérs straks.

btw het is De Stentor ipv Stenor :roflol:

Terug
Naar boven