XXL Nutrition

...

gewoon omdat ik diene zever niet wil horen als ik ooit is naar nederland kom.:p

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 11:46 ----------

50 percent van dbb is islam
nou als de islam dbb nu ook al overpakt dan blijf ik hier niet te lang meer...:( :D

:wave: ok, doei!

Dit is sowieso iemand met een scriptje. Ze kijken ook niet naar IP, alleen cookies verwijderen volstaat (heb gestemd met mac en iphone). Dus maak een script dat 1) stemt 2) cookies verwijderd 3) weer stemt en repeat en je kan oneindig stemmen.
Dus het werkt nog wel? Heb het geprobeerd maar het lukte niet. Als mij het al lukt om 2000 stemmen in 2 uur binnen te slepen bij een andere pol, dan heb je er met een script wel tig meer.

Aangezien mensen uit het buitenland ook kunnen stemmen is het niet zo gek dat er veel Ja stemmers zijn. Moslims zijn world wide connect bradas

Het straatbeeld is zeker al ver-buitenlandiseerd helaas. Niks ten nadele van hen zelf, het is een fout van de politiek naar mijn mening of was het juist zo georchestreerd ? Nederlanders in Australie hebben zich ook gegroepeerd alleen was dat niet zo massaal t.o.v. de Australiers of waar dan ook en gaat men in elkaar op. (oke ook redelijk zelfde cultuur speelt een rol)

Maar als je al totale winkelstraten hebt (in de grote steden) waar geen NL winkel meer huisvest en meer dan 95% publiek van buitenlandse komaf is...

Het straatbeeld is zeker al ver-buitenlandiseerd helaas. Niks ten nadele van hen zelf, het is een fout van de politiek naar mijn mening of was het juist zo georchestreerd ? Nederlanders in Australie hebben zich ook gegroepeerd alleen was dat niet zo massaal en gaat men in elkaar op. (oke ook redelijk zelfde cultuur speelt een rol)

Maar als je al totale winkelstraten hebt (in de grote steden) waar geen NL winkel meer huisvest en meer dan 95% publiek van buitenlandse komaf is....
Dat is net het probleem met de multiculturele droom: het werkt niet. Je kan niet een totale mix verkrijgen van culturen (het is überhaupt maar de vraag of dat zelfs vanuit filosofisch oogpunt beter is, tenslotte wil je net elke cultuur zijn eigen weg laten gaan doorheen de geschiedenis en niet tot één gemengde grijze massa komen). Maar wat er in realiteit gebeurd als je het toch probeert is dat je gettovorming krijgt. Mensen met gelijke achtergrond komen samen en scheiden zich af van de inheemse, geässimileerde bevolking. Het kunstmatig mengen van culturen en het naïef denken dat elk zijn cultuur kan behouden leidt ook tot conflicten, zoals we er al vaak hebben gezien in Nederland en andere West-Europese landen. Het is de politiek zelf die grotendeels verantwoordelijk is voor dit fenomeen. Immers worden mensen van totaal andere achtergrond naar West-Europa gelokt vanwege de sociale voordelen die de overheid hen zal bieden. Je kan het die mensen niet kwalijk nemen dat ze hun natuur volgen. Het mislukken van de multiculturele samenleving mag dus geen aanleiding zijn tot haat richting andere volkoren, het zou integendeel reden moeten zijn om een sceptische blik te richten op de eigen overheid en politieke partijen die dergelijk beleid mogelijk hebben gemaakt en vaak tot op heden blijven verdedigen.

Een echte Islamisatie zal in Belgie en Nederland niet snel gebeuren. Vergeet niet dat de meeste van die zogenaamde "moslims" turken zijn, en zoals zovelen al beseffen zijn zij dit vooral voor de schijn (en uit traditionele overwegingen). Dit in tegenstelling tot mocros die er een zuiverder geloof op na houden.

Een echte Islamisatie zal in Belgie en Nederland niet snel gebeuren. Vergeet niet dat de meeste van die zogenaamde "moslims" turken zijn, en zoals zovelen al beseffen zijn zij dit vooral voor de schijn (en uit traditionele overwegingen). Dit in tegenstelling tot mocros die er een zuiverder geloof op na houden.

Mocro's een zuiverder geloof dan de Turken? Dat durf ik toch wel in vraag te stellen. De meeste MArokkanen die ik ken weten bijna niks van de islam af. Wat ze wel weten is een samenraapsel van tradities en bijgeloof (ja ik weet het elke religie kan beschouwd worden als bijgeloof). Ik ben er van overtuigd dat binnen nu en 20 jaar de meeste "moslims" in het Westen een ver doorgedreven "europeanisering" zullen ondergaan hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Mocro's een zuiverder geloof dan de Turken? Dat durf ik toch wel in vraag te stellen. De meeste MArokkanen die ik ken weten bijna niks van de islam af. Wat ze wel weten is een samenraapsel van tradities en bijgeloof (ja ik weet het elke religie kan beschouwd worden als bijgeloof). Ik ben er van overtuigd dat binnen nu en 20 jaar de meeste "moslims" in het Westen een ver doorgedreven "europeanisering" zullen ondergaan hebben.

Wat bij sommigen juist tot een sterke tegenreactie zal lijden uit angst van verlies van cultuur en traditities.

Terug
Naar boven