Fitness Seller

-

Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer erover te zeggen valt.

- explosiever word je vooral door plyometrische oefeningen
- als je op kracht wil trainen, hou je reps laag en het gewicht hoog op je compounds
- het ene train je vaker dan het andere
- squats en lunges zou ik met barbell doen, veel handiger
- do en za je rug als eerste nemen
- waarom geen fullbody met focus op benen?
- nog dingen waar ik niet aan denk op het eerste zicht, maar hou het gewoon simpel, man.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer erover te zeggen valt.

- explosiever word je vooral door plyometrische oefeningen
- als je op kracht wil trainen, hou je reps laag en het gewicht hoog op je compounds
- het ene train je vaker dan het andere
- squats en lunges zou ik met barbell doen, veel handiger
- do en za je rug als eerste nemen
- waarom geen fullbody met focus op benen?
- nog dingen waar ik niet aan denk op het eerste zicht, maar hou het gewoon simpel, man.
Bedankt voor je reactie!
Hoeveel reps per set en hoeveel sets voor mijn benen zou jij aanraden om explosiever te worden en sneller?
En hoe zou ik dat fullbody schema met nadruk op de benen moeten invullen?
P.s. ik mag geen squats doen met een barbell, dat belemmert de groei door de druk op de ruggegraat, ik ben namelijk nog 15.

is niet zo dat dat de groei belemmert, als je goed eet (60%) aandeel in bodybuilding, en je een goede uitvoering doet gaat het gewoon goed

Bedankt voor je reactie!
Hoeveel reps per set en hoeveel sets voor mijn benen zou jij aanraden om explosiever te worden en sneller?
En hoe zou ik dat fullbody schema met nadruk op de benen moeten invullen?
P.s. ik mag geen squats doen met een barbell, dat belemmert de groei door de druk op de ruggegraat, ik ben namelijk nog 15.
Wel.. toen ik op m'n 17e 'op niveau' voetbalde, deden we ook krachttraining met barbell squats en ik ben nu 1m88. Ik vermoed dat ik zelfs zo groot geworden ben doordat mijn lichaam gevochten heeft tegen die barbell ;) Maakt helemaal niet uit dat je 15 bent, zo lang je de oefeningen maar goed uitvoert en voorzichtig blijft. Denk dat dit zo'n beetje de krachttraining was voor zo ver ik het me kan herinneren (allemaal laag in herhalingen);

box squats
row
bench press
powerclean

De gewone trainingen hadden altijd allerlei sprongoefeningen gecombineerd met sprints.

Terug
Naar boven