Fitness Seller

.

Zou tijdje SS doen als noob. Wat wil je precies bereiken? SS is leuk als start met trainen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Ja SS leek me wel goed ja, sterker zijn en massa verkrijgen.

Klein vraagje dan over SS, ze hebben het altijd over trainen om de dag( ma - woe - vrij ), wat als je niet om de dag kan trainen, zoals alleen zat - ma - don, dan zitten er dus 2 dagen tussen een training, maakt dit uit?

En ik heb gelezen dat je wel moet trainen met spierpijn als die dag op je schema ligt, ik heb zelf altijd meegekregen dat je moet rusten met spierpijn, is dit onwaar?

Gwn 3 x per week proberen nooit 2 dagen achter elkaar doen. En als je het niet trekt neem je 2 dagen rust. Als het zo uitkomt pak je gewoon de eerstvolgende dag weer je training op als je een training mist. Train like a motherfucker zorg dat je goede vorm houdt. Eet voldoende en neem creatine na een maand ofzo. (Als je een beetje gewend bent aan de oefeningen)

Op een gegeven moment is de spierpijn minder. Merk je dat je niet voldoende herstelt gwn een dag extra rust nemen.

dat van hierboven, inderdaad.

Je spierpijn zal snel afnemen, maar luister wel goed naar je lichaam. Te veel spierpijn is een signaal van je lichaam om nog even rust te houden!

na een maand aan de creatine zou ik niet doen als ik jou was. Gezien je stats, je leeftijd en hoeveel je hiervoor getraind heb denk ik dat je daar te weinig uit haalt. Nogmaals kijkend naar jouw stats kan je snel veel sterker worden met goede vorm en MOEILIJK goed-veel eten.
Supplementen zijn leuk, maar het zijn slechts aanvullingen op je voeding en volgens mij is bij de vraagsteller juist de basis nog niet gelegd.

.

Laatst bewerkt:
Greyskull heeft mijn voorkeur, maar op SS of SL 5x5 ga je ook goed.

Aha, heel erg bedankt.
Wanneer/hoe voel je dat je niet voldoende herstelt?

Ik neem dan wel de rows in plaats van cleans en als ik het goed gelezen had moet je pas dips en chins adden als je stallt toch?

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:34 ----------

Ik zal het onthouden, bedankt!

Je merkt het als je gwn niet meer kan pijn in je onderrug oid spierpijn, moe slap etc als het te erg is even dagje extra ertussen. Persoonlijk vind ik dips echt klote voor je schouder en idd rows ipv cleans maar pas op voor je onderrug. Ik deed gelijk chins en dips was al gevorderder dan jij. Pak ze na een maand. Pas op met dips anders pak je skullcrushers ofzo met dumbells. Succes en ga je trainingen loggen!

Let goed op je vorm post af en toe videos en vraag kritiek/feedback

.

Laatst bewerkt:
Waar je naar kan kijken is ICF 5x5. Is een extentie op SL 5x5 en vond het zelf wel fijn om te doen.

Wat ijzer zegt is heel belangrijk: let op je vorm en overhaast het niet (vorm >>>> hoog gewicht). Heb zelf een paar fouten gemaakt en moet al een tijd op de blaren zitten (SI blessure).

.

Laatst bewerkt:
Ga eerst eens recht zitten achter je bureau en fix je problemen mbv een fysio.

Terug
Naar boven