Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goede dag,
Ik train ongeveer 4 jaar, ik let goed op mn voeding en rust. Op het moment weeg ik 117 kilo. Mijn lengte is 1.85m en ben 22 jaar.
Ik ben best vet op het moment van het bulken, heb dus toevallig vandaag ook een cardio fiets besteld
Ik wil dus eerst een beetje gaan aftrainen en dan misschien is een keer een kuurtje doen, heb ook al spulletjes.
Na mijn idee zijn er een aantal dingen waar ik voor mijn doen en laten aan moet werken:
-Mn vet% drastisch naar beneden halen.
-Symmetrie.
-Borst.
Verder wil ik dit forum bedanken want heb hier veel geleerd !![]()
he gast....
in 2008 schrijf je dit....
Goede dag allemaal,
Ik heb wat spulletjes van GS in bezit en ik hoop dat de spulletjes in orde zijn. Ik ben al lange tijd op zoek naar goede spulletjes en ik hoop ze nu eens eindelijk gevonden te hebben. Ik heb al enig geld, moeite en tijd verprutst aan nep spullen.
Nouja om het kort te houden: zijn deze spullen na jullie mening in orde ??
( ik heb duidelijke fotos proberen te maken als ik er meer moet maken hoor ik het wel )
Alvast bedankt !!
Wout van Overveld.
dat je al menig keer geld hebt besteed aan nep spul enz......
En vind zowiezo een beetje gekaanstekerij dat je hier dan een beetje komt verkondigen dat je naturel bent....
Ben ik dan de enige die dit ziet?
Ik vind dat je er super uit ziet hoor ... met of zonder aas... dat kan me niks schelen...
Maar ik kom niet uit een boom.....
Succes met wat je doet
Momenteel bekijken: 14 (12 leden en 2 gasten) gebruikers dit onderwerp
MarcJ, 1987Sander1987, Daanb, dirty, Kajak, KIKO, maffiabaas, MichaelSmink, paulo31, pega, sriel, teh maniac
let the games begin![]()

he gast....
in 2008 schrijf je dit....
Goede dag allemaal,
Ik heb wat spulletjes van GS in bezit en ik hoop dat de spulletjes in orde zijn. Ik ben al lange tijd op zoek naar goede spulletjes en ik hoop ze nu eens eindelijk gevonden te hebben. Ik heb al enig geld, moeite en tijd verprutst aan nep spullen.
Nouja om het kort te houden: zijn deze spullen na jullie mening in orde ??
( ik heb duidelijke fotos proberen te maken als ik er meer moet maken hoor ik het wel )
Alvast bedankt !!
Wout van Overveld.
dat je al menig keer geld hebt besteed aan nep spul enz......
En vind zowiezo een beetje gekaanstekerij dat je hier dan een beetje komt verkondigen dat je naturel bent....
Ben ik dan de enige die dit ziet?
Ik vind dat je er super uit ziet hoor ... met of zonder aas... dat kan me niks schelen...
Maar ik kom niet uit een boom.....
Succes met wat je doet
we hebben een nieuwe inspector gadget!hahahah
wordt tijd dat jij weer kan trainen maatje!

haha ja ik merk het zelf ook ......
ben al weer lichtelijk bezig hoor ....
maar heb veel tijd over dus tjah dan ga ik ff op internet....
en dan lees ik dit soort onzin.....
weet je zeg dan niks over een evt. kuur die je wel of niet gehad hebt....
ps. ben ik dan echt zo irritant? haha en ben ik de enige die zo denkt?![]()

nee!om eerlijk te zijn!geloof ik moeilijk iemand die 115kg+ met een redelijk bodyfat weegt en claimed naturel te zijn,nah jha moeilijk!in 9 van de 10 gevallen zijn het gebruikers
mooi dat je weer bezig bent trouwens!zou vooral veel sit ups doen![]()

dat...of het feit dat jij een kleinere derde been hebt dan mijn 9maanden oude zoon!
HAHAHA, heb jij al een zoon?? somebody got ****ed, epically
HAHAHA, heb jij al een zoon?? somebody got ****ed, epically