XXL Nutrition

Aankondiging Sterkste man van België 2014

Bezoekers in dit topic

Sasha nijs ipv nick pieters ( moto ongeluk )
Frederik pauwels ipv filip loos
 
Hoe zijn deze namen bepaald?
 
Sasha nijs ipv nick pieters ( moto ongeluk )
Frederik pauwels ipv filip loos

Wie en wie ???

Oei, hopelijk niets ernstigs met Nick ? Filip geblesseerd ?

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Hoe zijn deze namen bepaald?

Was leuk geweest als jij en Glenn erbij zouden zijn. Of Javad en Kevin :o
 
Wie en wie ???

Oei, hopelijk niets ernstigs met Nick ? Filip geblesseerd ?

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------



Was leuk geweest als jij en Glenn erbij zouden zijn. Of Javad en Kevin :o

Of gewoon de mensen die in het klassement stonden, zoals normaal...
 
Of gewoon de mensen die in het klassement stonden, zoals normaal...

Er zal nog wel een uitleg volgen ? Misschien hebben ze aan de anderen al gevraagd ?

In before stoppen met zeveren en trainen, heb een paar rustdaagjes dus tijd om te zeveren :D
 
Hoe zijn deze namen bepaald?

Ik heb gehoord dat het helpt als je bevriend bent met Jimmy, het wachten is nog altijd op zijn filmpje waarin hij alles zal uitleggen.....

2015 was het toch?
 
Ik heb gehoord dat het helpt als je bevriend bent met Jimmy, het wachten is nog altijd op zijn filmpje waarin hij alles zal uitleggen.....

2015 was het toch?

deliver-jpg.jpg
 
Ignace is nog niet op DBB geweest sinds hij zijn laatste post gemaakt heeft, dus heeft wsl ook de reacties nog niet gelezen.

Maar soit, ik ga er ook niet achter zitten.

Ik heb altijd klaargestaan om te helpen als me dat gevraagd werd. Altijd zoveel mogelijk wedstrijden meegedaan. Nooit afgemeld. Ik heb zelfs een hele tijd de site zitten onderhouden, ook al kreeg ik daar weinig dank voor. Ik ben jarenlang een vaste waarde geweest waar op gerekend kon worden, terwijl velen anderen na 1 of 2 jaren reeds afhaakten.
Als de NSMB dan gaat beginnen met zo'n leden over te slaan in het voordeel van waarschijnlijk trainingsmaatjes of weet ik veel, dan is het ver gekomen.

Het gaat trouwens niet over mij alleen. Er deden aan het vrachtwagentrekken, die als voorronde diende, nog een hoop jongens mee die blijkbaar niet aan bod gekomen zijn. Wat is het nut nog om aan voorrondes mee te doen op deze manier?

Mij zullen ze morgen niet in Bredene zien. Ik zal dan wel naar de sterkste man van Nederland gaan kijken. Zal sowieso spannender en boeiender zijn.
 
Ignace is nog niet op DBB geweest sinds hij zijn laatste post gemaakt heeft, dus heeft wsl ook de reacties nog niet gelezen.

Maar soit, ik ga er ook niet achter zitten.

Ik heb altijd klaargestaan om te helpen als me dat gevraagd werd. Altijd zoveel mogelijk wedstrijden meegedaan. Nooit afgemeld. Ik heb zelfs een hele tijd de site zitten onderhouden, ook al kreeg ik daar weinig dank voor. Ik ben jarenlang een vaste waarde geweest waar op gerekend kon worden, terwijl velen anderen na 1 of 2 jaren reeds afhaakten.
Als de NSMB dan gaat beginnen met zo'n leden over te slaan in het voordeel van waarschijnlijk trainingsmaatjes of weet ik veel, dan is het ver gekomen.

Het gaat trouwens niet over mij alleen. Er deden aan het vrachtwagentrekken, die als voorronde diende, nog een hoop jongens mee die blijkbaar niet aan bod gekomen zijn. Wat is het nut nog om aan voorrondes mee te doen op deze manier?

Mij zullen ze morgen niet in Bredene zien. Ik zal dan wel naar de sterkste man van Nederland gaan kijken. Zal sowieso spannender en boeiender zijn.

Jammer man, jij bent imo toch een vaste waarde in het al zo kleine Belgische strongman wereldje, ik ga je morgen stiekem missen


En hoe zit het dan met de qualificaties voor volgend jaar ? Er moeten punten behaald worden maar dat is een beetje moeilijk als er geen wedstrijden zijn, gewoon random iedereen die een beetje events traint mee laten doen of komt er een voorronde ?
 
Het is spijtig om te zeggen maar het trekt op niets meer. Er zijn regels bijgekomen die nergens op slaan.
Vroeger was het simpel: kwalificatie via de voorrondes, de eerste 6 door tegen de eerste 6 finale het jaar daarvoor.

We willen groots doen door verschillende kwalificatie wedstrijden te houden zoals in Nederland maar er zijn hier geen atleten voor.

Ik ben 3jaar geleden gestopt en heb waarschijnlijk geen recht meer van spreken maar ben het langs de zijlijn blijven volgen en kan alleen maar vaststellen:

De site is niet meer bijgewerkt, nergens nog deftige communicatie, regels die nergens op slaan,...

En door te liggen roepen op demo's , "waar zitten de echte venten , ge zijt toch geen mietje" daar maak je geen reclame voor de sport mee!

Strongman was de laatste jaren aan een opmars bezig in België, nu gaat het alleen nog naar beneden.

2010 was een topjaar met verschillende wedstrijden: sterkste man van donkmeer, Vlaanderen, truckpull, new comers cup, belgian strongman cup, sterkste man van België, sterkste man van Limburg,... Ben er waarschijnlijk nog vergeten...

Echt spijtig!
 
Het is spijtig om te zeggen maar het trekt op niets meer. Er zijn regels bijgekomen die nergens op slaan.
Vroeger was het simpel: kwalificatie via de voorrondes, de eerste 6 door tegen de eerste 6 finale het jaar daarvoor.

We willen groots doen door verschillende kwalificatie wedstrijden te houden zoals in Nederland maar er zijn hier geen atleten voor.

Ik ben 3jaar geleden gestopt en heb waarschijnlijk geen recht meer van spreken maar ben het langs de zijlijn blijven volgen en kan alleen maar vaststellen:

De site is niet meer bijgewerkt, nergens nog deftige communicatie, regels die nergens op slaan,...

En door te liggen roepen op demo's , "waar zitten de echte venten , ge zijt toch geen mietje" daar maak je geen reclame voor de sport mee!

Strongman was de laatste jaren aan een opmars bezig in België, nu gaat het alleen nog naar beneden.

2010 was een topjaar met verschillende wedstrijden: sterkste man van donkmeer, Vlaanderen, truckpull, new comers cup, belgian strongman cup, sterkste man van België, sterkste man van Limburg,... Ben er waarschijnlijk nog vergeten...

Echt spijtig!

Knap gezegd Didier.

Uitslag al bekend?

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Karel 1e Iig

Proficiat Karel!
 
Uitslag 2014


-1ste Karel Vanhulsel 63,5 punten

- 2de Raf Bensch 57 punten

- 3de Ingnace Maenhout 55,5 punten


-4. Peter Pairoux 37,5 punten
-5. Sascha Nijs 31 punten
-6. Bert Thoonen 29,5 punten
-7. Yanieck Vermeulen 27,5 punten
-8. Mario Van Den Broeck 27 punten
-9. Fredrick Pauwels 20 punten
-10. Kurt Kuppens 16 punten
-11. Johan Caenen 10,5 punten


Een zeer mooie wedstrijd, was echt leuk om te zien.
En er werden veel Pr's gebroken op de log en er waren echt snelle tijden bij de tire, farmers en medley.


* Voor de rest wat hier boven al vermeld is ... triestig

Maar ik kan me ni inhouden voor Woopy, ik heb de mail/SMS gezien die Ignace u verstuurt had voor mee te doen.
Daar in zet jij duidelijk in dat je niet meer sterkste man wil doen en u gaat consenteren op power-lifting
Wat moeten wij dan denken ... Dus geven wij de kans aan mensen die het echt willen en er nog iets in willen bereiken.
Niet om dat we ni meer in je geloven maar uit respect voor u keuze en u doelen naar uzelf toe Woopy.
Ik hoop dat je bekers en mooie prijzen haalt in het power liften en als je toch nog sterkste man wil doen laat het ons DUIDELIJK weten.

Wat de ranking en atleten betreffen .. Tja er is veel verandered en veel verschillende mensen om andere dingen te proberen. Maar ik denk dat we idd de voorrondes terug leven in gaan blazen ... Waar en hoe weet ik nog niet.

Maar zijn ineens zo veel atleten en ze staan op de lijst om deel te nemen en t'is den 1ne acht de andere dat afhaakt of ni meer mee kan doen, blessure of een andere sport kiest ... Ni ons fout en we moeten de gaten op vullen die er komen met mensen die iets echt willen bereiken in de sport en idd HET IS EEN VOORDEEL ALS JE MIJ GOED KENT JA !!!
We zijn een grote federatie maar ik zou graag hebben dat er meer mensen hun handen uit de mouw steken en hun goede voornemens voor de sport laten zien. Die jaloersheid en back-stabing moeten ophouden en dan nog te zwijgen over dit kinderachtig gedrag. Wij lijken we te gaan trekken op voetballers verdomme.
Een goede communicatie is idd leuk en als je echt iets wil weten en iets regelen of organiseren ... Om mij te vinden ne de rest van de NSMB is niet moeilijk mail, telefoon, gsm, sms, FB en hier ... Als ik niks krijg, kan ik niks doen of onder horen of uitleggen. Ik kan veel, maar ben nog altijd geen Medium dat in de sterren licht te starten!

Ik hoop dat het volgend jaar beter is en gaat worden.
Voorrondes zullen zeker door gaan JUNi of juli en de finale gaat terug door in Sint niklaas op September.
Hoe we het juist gaan doen de voorrondes zijn we nog ni uit mss terug 5 van vorig jaar 6 voorrondes en een wildcard (wie wij waardig vinden om mee te doen of willen dat mee doet) Want de ranking was een mooi gedachte maar met de zever en wisselvalligheid van de Belgen is dit dus niet haalbaar ....
 
Ik herinner me niets van een mail of sms... Maar zoals ik zei, het gaat niet enkel om mij. De kerel die ik had meegebracht naar het vrachtwagentrekken (Mathias), is voor zover ik weet ook niets gevraagd, en hetzelfde voor Wauter, die er ook was.
K'ga er niet teveel woorden aan vuilmaken verder.
 
herrie in belgie okay, maar tussen vlamingen en vlamingen? Ga ons haten, of de Walen ofzo
 
Back
Naar boven