MuscleMeat

Aankondiging Sterkste man van België 2014

Bezoekers in dit topic

En een paar mooie Pr's gezien.Dus wij liegen weer ... is dat wat je beweert ???

En de andere jongens hebben te weinig ervaring en prestaties, om gevraagd te worden en om mee te doen.
Het was een mooie wedstrijd en alles was zo goed als uit gedaan.
Die 2 jongen dat je aan haalt zouden die een tire gedaan hebben van 400kg ? Een lage farmer van 100kg ? En te zwijgen van de truck pull en stones.
Der vallen er af en we moeten dan atleten vinden van gelijkaardig niveau, de mensen volgen ons toch en kunnen zelf ook eens bellen als ze dat willen. Maar denk dat ze dat niet doen want het niveau is nog wa te laag, mss een jaar hard trainen, u bewijzen op de voorrondes en ons en zien wa je verdiendt hebt. Dat is overal en meer maak ik er niet aan vuil!!! Bende kinders soms !! T'is hier al zo klein en zo moeilijk om iets te doen of op poten te zetten da je allemaal zo moet doen. gewoon afkomen of bellen naar ons. Of mee de uithanden uit u mouw steken om iet te organiseren of op te starten samen. (ni alleen want zo lopen er ook rond) En als je da ni kan of wil Ssssttt dan en laat de grote mensen hun werk doen aub (Niet neer buigend maar de harde waarheid )
Jezus ... met dien ambras en geruzie altijd op deze manier komen we nergens. En nee tis niet mijn fout want ik probeer te minste en heb al veel laten zien. Ook al trap ik op de mensen hun tenen, dat heeft soms zijn redenen om iets uit te lokken.
Bekijk gewoon het niveau verschil van Nederland en België ... Als de belgen nog maar 70% van het niveau hebben van onze boven buren dan mogen ze praten en eisen stellen. God verdomme bewijs jullie toch 1st eens!! Denk je da ik zomaar ineens in de Champions leauge zat of op WSM stond ??
 
Ik weet niet welke mail of sms je gezien hebt, maar ik heb daarnet nog alles gedubbelcheckt en ik heb echt niets ontvangen. Het is dan toch niet zo raar dat ik me gepasseerd voel? Ik heb jarenlang klaargestaan, heb het nooit laten afweten, en nu word ik ineens overgeslaan.
Het feit dat je nu doet alsof IK ineens de ambetanterik ben, helpt ook niet.
Er zijn in de loop der jaren al veel atleten het afgetrapt, en bij deze ben je er nog eentje kwijt. Ik hoop dat je er eens over nadenkt. Misschien ligt het niet aan die hele bende atleten die er blijkbaar allemaal hetzelfde over denken. Ik weet echt niet wat ik ineens misdaan heb om dit te krijgen van jou...

Als je je facebookberichten nakijkt, heb ik in een van de laatste berichten de login gegevens van de website doorgegeven. Ik stel voor dat je iemand zoekt om de site te beheren en dat je het wachtwoord verandert zodat ik geen toegang meer hebt.
 
Dat is dus het blijvend probleem ik ...
En het ergste is ik doe juist ni veel en wil er me juist veel buiten houden. Zo dat iedereen zijn ding doet.

Ignace was de organisator en hij heeft de mail/sms laten zien. En ik heb het zo gezien, daarom dat ik ook vroeg ben ik een leugenaar dan?

Ik heb je altijd gewaardeerd en gerespecteerd voor wat je doet en bent Johan.
Maar als je je slecht voelde of het je zo aantrok ... waarom zet je het hier in plaats van mij direct te bellen?
Daarom ben ik zo pist, er is hier al zever en onozelheid genoeg op DBB om dit er dan nog eens bij te krijgen.

Als je gebeld had heb ik dit recht gezet en voor je opgelost en deed jij gewoon mee in plaats van andere.
(Je bent een founder en hebt dit recht maat in mijn ogen)

Maar dit stoort me allemaal op DBB en ik vindt dat ik nog vrij rustig en correct heb gereageerd met wat er allemaal aan de hand is.

Mijn leven is de komde 4j constant over hoop gezwierd, daarom dat ik me de laatste jaren er ni veel van aantrok (De NSMB) maar het nieuwe bestuur vraagt geregeld mijn mening en hulp. Maar ze zijn nieuw in deze zaken en hebben tijd nodig om alles recht te zetten en te leren. 2016 ben ik er terug bij en zet ik de sport terug op hoogte, want ik stop in België dan en doe de organisatie en reclame. Ga mezelf enkel nog bezig houden op internationaal vlak met wedstrijden te doen zelf. (en iedereen denkt er het zijne van)
Bijna niemand weet da ik voor de 2de keer aan het scheiden ben op dit moment, en dat de problemen en slechte publiciteit rond mij er mee te maken heeft. En toch was ik er op Belgie om iedereen te steunen en te helpen. Toch zet ik me er nog steeds voor in ... En dan nog van veel mensen verwijt en gezeik krijgen. Denk jij dat je dan rustig en kalm kunt blijven Johan of gelijk wie ?
Ik blijf de sport promoten en steunen en ik hoop dat jullie dit op termijn ook doen met mij, zodat mijn offers en inzet ni voor niks waren. Ik hoef de roem ni, wil gewoon dat er nog over iets anders gepraat wordt dan voetbal en wielrennen. En ik draag een grote passie mee voor kracht sport.

Als mensen/atleten met mij deftig praten en het begrijpen, zullen ze ni door gaan. Als ze echt van de sport houden drijven ze door en helpen ze. En als ze echt waarderen wat ik allemaal gedaan heb en op poten gezet heb steunen ze mij.

De keuze ligt altijd bij de alteet zelf, maar wees eerlijk tegen jezelf is het gewoon ego en onbegrip of haat en nijd. Of is er echt iets in jullie dat het echt begrijpt en dat jullie er voor willen inzetten voor iets beters en groots. broederschap is het 1nige dat strongman heeft dat andere sporten en rivalen niet hebben. Maak het dan ni kapot voor iets onozel en help me iets beters op te bouwen samen met andere toffe en goede atleten jong en oud.
 
Ik lees: 'spoedig meer licht aan geven.'
en een paar regels later: 'heb geduld en in 2015 volgt er een leuk uitleg videoke'.

Spoedig = 2015?
Jammer, ben best wel benieuwd wat er nu precies aan de hand is. Zou mijn naam in dat geval toch snel willen zuiveren.

Maar in de tussentijd blijft Jimmy ondanks de positieve dopingscontrole gewoon goud behouden?
Nu Jimmy hier zelf weer online is kan misschien hij opheldering geven op het bovenstaande door de NSMB onbeantwoorde zaken.

Ben je van mening dat Goud gerechtvaardigd is na een positieve dopingcontrole? Ook al zou het onbekend zijn hoe deze substantie in je bloed is gekomen.
 
allez Jimmy, je zegt zelf dat je het niet via dbb wil bespreken om vervolgens een heel verhaal op datzelfde dbb te typen! Ik heb er verder geen kloten niet mee te maken, maar het is een discussie forum, dus waarom jij je aan uitspraken hier zou moeten ergeren is mij een raadsel...

Jij bent de sterkste man die Belgie ooit gehad heeft, respect daarvoor,maar ga jij nu mensen als Woopy betichten van haat of ego? Komaan Beast... Misschien moet je kritiek eens analyseren en accepteren, in plaats van standaard "zo'ne zev er makt de sport kapot"... Feit is dat jullie (inclusief jijzelf) goed bezig waren maar het de laatste jaren bergaf is gegaan! Hoever wonen wij weg? Hoe moeilijk is het, als het onder Belgen onmogelijk is, Hollanders eventueel om hulp te vragen? Of in eigen land? Raf en dergelijken zijn goed bezig in Kempen, vraag hun mee te helpen met Ignace... Belgen, verenigt u, een voor allen, allen tegen de Walen! (joke)
 
Is er dopingscontrole bij sterkste man van belgie?

lmao wat

als iedereen nou gewoon eens zou accepteren dat al die tests voor 99% niet werken en dat sport op hoog niveau, en strongman dan al helemaal, stampvol zit met dopinggebruik, ipv dat we 1x per jaar iemand keihard aan de schandpaal nagelen voor iets wat echt iedereen doet dan zou dat mooi zijn
 
Is er dopingscontrole bij sterkste man van belgie?

lmao wat

als iedereen nou gewoon eens zou accepteren dat al die tests voor 99% niet werken en dat sport op hoog niveau, en strongman dan al helemaal, stampvol zit met dopinggebruik, ipv dat we 1x per jaar iemand keihard aan de schandpaal nagelen voor iets wat echt iedereen doet dan zou dat mooi zijn

In Nederland hebben volgens mij nu al 2 jaar achter elkaar personen gewonnen die niet gebruiken.
 
Nee, iedereen in nederland en belgie is compleet clean. Moet je nagaan wat er gebeurt als die jongens wel zouden gaan
gebruiken, dan worden ze letterlijk de allersterkste ter wereld. Maar ik ben blij dat ze dat niet doen, want het blijft
natuurlijk vals spelen.
 
Jimmy, ik weet dat Ignace de organisator was, dus mijn klacht is ook vooral aan hem gericht.

Ik heb alles gedubbelcheckt en heb echt niets ontvangen of verstuurd. Als hij jou iets heeft laten zien, wil ik dat gerust geloven, maar dan is mijn vraag aan hem waar die mail of sms dan vandaan komen. Ik wacht dus graag een antwoord van hem af.

Verder heb ik weinig te bespreken. Als ik inderdaad iets blijk ontvangen te hebben, geef ik gerust toe dat het een misverstand is en neem ik mijn woorden terug. Als dat niet zo blijkt, snap ik niets van wat hier aan de hand is.
Mocht er toch nog iets te discussiëren zijn, zal ik je wel privé contacteren. Maar mijn posts waren dus in hoofdzaak aan Ignace gericht ;)
 
Ok Woopy geen probleem.
Ik ga hem contacteren om dit hier of prive met je recht te zetten.
Mss kan het echt gaan om een misverstand, maar vindt het idd niet leuk.
We gaan het uitzoeken amen ;)
 
Het was een aangename wedstrijd heren. :)
 
Is er dopingscontrole bij sterkste man van belgie?

lmao wat

als iedereen nou gewoon eens zou accepteren dat al die tests voor 99% niet werken en dat sport op hoog niveau, en strongman dan al helemaal, stampvol zit met dopinggebruik, ipv dat we 1x per jaar iemand keihard aan de schandpaal nagelen voor iets wat echt iedereen doet dan zou dat mooi zijn

Iedereen heeft pipi moeten doen

Was een goede wedstrijd en de top 3 strijd was epic
 
Iedereen heeft pipi moeten doen

Was een goede wedstrijd en de top 3 strijd was epic
Wat heeft het voor zin, de NSMB trekt zich er toch niks van aan.
Doping moet kunnen. :D
 
Felicitaties aan de winnaar.

Maar kom op nou.
Echt in zowat elk topic over zowat elke wedstrijd in België staat vrijwel alleen maar gezever tussen deelnemers en organisatie. Dan kun je wel allerlei privéproblemen erbij halen maar dat heeft er toch geen zak mee te maken? Als je meer en betere atleten wilt hebben op je wedstrijden dan moet je ervoor zorgen dat je (potentiële) atleten überhaupt geen aanleiding hebben om te gaan zeveren.

Triest gedoe.
 
Om het simpel te zeggen: het management nsmb ,op alle niveau's , moet beter:

Dagelijks bestuur, communicatie, organisatie van wedstrijden,transparantie, reclame,aantrekken van nieuwe atleten....

Niet simpel met vrijwilligers maar haalbaar en zo breng je de sport naar een hoger niveau.

En nu ben ik weer een paar jaar stil op dit forum :D
 
Back
Naar boven