XXL Nutrition

Aankondiging Sterkste man van België 2014

Hihi, bende amateurs

Ik denk dat er binnenkort weer een post komt dat de Belgen luiaards en mietjes zijn of dat ze niet durven meedoen aan Sterkste Man. Deze situatie helpt er natuurlijk ook niet veel aan...

• Like
Waarderingen: 515
Gaan er hier iemand nog naar de gym?

volgens mij hebben jullie te veel tijd om onnuttige posts te doen.

En by the way, de NSMB is niet voor Jimmy alleen, ze zijn er ook om te zorgen dat ik (en andere) ook een wedstrijd mee kunnen doen .

(En nu wachten welke reactie er hierop weer gaat komen)

En by the way, de NSMB is niet voor Jimmy alleen, ze zijn er ook om te zorgen dat ik (en andere) ook een wedstrijd mee kunnen doen .

op dbb traint niemand, dat is algemeen bekend

Wie was er vorig jaar eigenlijk 4e? Als die nou gewoon de beker bij de 3e ophaalt de 3e haalt de beker bij de 2e op en de 2e haalt de beker bij Jimmy op (met een groepje). Dan is het opgelost zonder dat er eindeloos over vergadert hoeft te worden door de nsmb.

Wel opmerkelijk dat er blijkbaar niemand in het bestuur van de NSMB in staat is een zin in deftig Nederlands te schrijven.

Nope sanca nog niets makker er komt een algemene vergadering mss dat daar iets uit de bus komt

Is er al geweten wie nu geselecteerd is ???

Al iets bekend over de vergadering ? Trainen de mannen bij Jimmy ook nog random events en nog niet finale gericht ?

Is er al geweten wie nu geselecteerd is ???

Volgens mij hebben de geselecteerden vandaag een pm gehad, niet 100% zeker tough

Events hoeven niet te lang op voorhand bekend zijn, all-around power for the win!

nvm

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 515
Algemene vergadering 04/05 om 13u jims asylum

Deelnemers

Youri deloore
Raf bench
Karel vanhulsel
Ignace maenhout
Mario vandenbrouck
Filip loos
Hulk gust
Yannick vermeulen
Johan canen
Peter pairoux
Kurt kuppens
Nick pieters

---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

Onderdelen worden op de algemene vergadering mede gedeeld

Welke zijn nu de uiteindelijke deelnemers.
't komt nu wel erg kortbij hé.

Florent Ipv gust en bert ipv youri.

Terug
Naar boven