MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Voorronde van de Sterkste Man Van België 2012 !!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Slecht nieuws guys, ik wil niets liever dan erbij zijn morgen maar mn kuit zegt **** you, ik ga niet meewerken :sad:
 
Juist sms gehad dat Sanca wel mee doet.

Van wispelturigheid gesproken ;)
 
Wispelturigheid is my midllename :D ik moet het gewoon proberen, niet proberen is bij mij meer spijt dan hervallen maar bij het minste pijntje dat ik voel stap ik eruit :o
 
wat een mailke al niet kan doen:D:D:D:D:D
 
Wispelturigheid is my midllename :D ik moet het gewoon proberen, niet proberen is bij mij meer spijt dan hervallen maar bij het minste pijntje dat ik voel stap ik eruit :o


beetje de underdog spelen. :D
en dan BAM! zeker.

RESPECT


Underdog
[competitie] - Een underdog is een persoon of groep van personen waarvan het vermoeden bestaat dat deze geen kans maakt om te winnen of een belangrijke bijdrage te leveren. De term komt in die zin vooral voor bij competities, zoals een sportwedstrijd, debat of verkiezing.
 
Ik ging daarnet buiten plaske doen en kmoest toen al zweten.

Dit beloofd ...
 
wat een mailke al niet kan doen:D:D:D:D:D

Bedankt nog hé :D :D :D :D :D :D

beetje de underdog spelen. :D
en dan BAM! zeker.

RESPECT


Underdog
[competitie] - Een underdog is een persoon of groep van personen waarvan het vermoeden bestaat dat deze geen kans maakt om te winnen of een belangrijke bijdrage te leveren. De term komt in die zin vooral voor bij competities, zoals een sportwedstrijd, debat of verkiezing.

I wish :roflol:

Ik ga proberen zoveel mogelijk punten op de medley te pakken, log proberen en de rest zie ik wel when I get there ;)

Ik ging daarnet buiten plaske doen en kmoest toen al zweten.

Dit beloofd ...

Mwuhahahaha, gelukkig ben ik gewend in de weer buiten te werken, +1 voor mij :D
 
Sanca ik zal je vandaag komen aanmoedigen, you crazy fool!
 
twas chique vandaag mannen, goe gedaan allemaal!!
 
  • Like
Waarderingen: koef
1) Andreas
2) Raf (half punt minder)
3) Ignace
4) Peter (gelijk aantal punten Ignace)
5) Filip
6) Woopy
7) Glenn
8) Christophe ??
9) Dirk ??

Karel en ikzelf uitgevallen
 
Woopy, Glenn, Dirk, Karel, Christophe.
Iedereen is door behalve Christophe, beetje zuur voor hem.
 
Woopy is me serieus aan't mind****en, ik ga me opnieuw een (bacon)kaarsje branden
 
hoe is het met de 2 mensen die geblesseerd waren ? niets al te erg hoop ik

super gepresteerd btw !
eerste keer dat ik een strongmen event ging zien en vond het awsome :D
 
nee, toch niet rechtstreeks :(

Ik heb mn best gedaan matey, die tire had ik eigenlijk beter helemaal niet geprobeerd :(

hoe is het met de 2 mensen die geblesseerd waren ? niets al te erg hoop ik

super gepresteerd btw !
eerste keer dat ik een strongmen event ging zien en vond het awsome :D

Ikzelf was diegene met ingescheurde kuit, vandaag gelukkig niet meer last dan ervoor, herstel kan dus verder zn gangetje gaan :) geen idee hoe het met Karel zn biceps zit, hopelijk valt het mee
 
Ik denk dat karel op tijd gestopt is om het echt erg te maken. Hopelijk komt dat dus goed als hij die een maand tijd heeft om te herstellen.
 
De uitslag staat online: [Link niet meer beschikbaar]

De gefailde beurten op log en deadlift staan niet ingevuld, aangezien deze niet vermeld staan op de papieren die ik heb gekregen, en ik heb die echt niet van iedereen onthouden :)
 
De uitslag staat online: [Link niet meer beschikbaar]

De gefailde beurten op log en deadlift staan niet ingevuld, aangezien deze niet vermeld staan op de papieren die ik heb gekregen, en ik heb die echt niet van iedereen onthouden :)


Dank je Woopy.
Enkel, de Bompie staat ook op 3 ipv 4.
Heb ook een event gewonnen (stones) dus is het nen drow met the MadMan.
De finale zal beslissen.
Kwestie van eergevoel guys.:p
 
Right :) Aangepast.
 
Back
Naar boven