Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Voorronde van de Sterkste Man Van België 2012 !!!

Bezoekers in dit topic

Cool, denk dat ik ook eens kom kijken :)
 
Ik zal er zijn, is ongeveer 6.5 km van men huis.

Als ik kan, want dag ervoor heb ik wedstrijd en ik zal wel gesloopt zijn en dan fietsen ...
 
Ik zal er zijn, is ongeveer 6.5 km van men huis.

Als ik kan, want dag ervoor heb ik wedstrijd en ik zal wel gesloopt zijn en dan fietsen ...
Op 50 - 55 % van je trainingshartslag fietsen, dan kun je het zien als een hersteltraining.
 
Update atleten !!

12 atleten te gaan.

Ik ben nog aan het afwachten wat Johan Gaat doen (anders al 11)

En ik hoor niks van Wim Geveart ... Weet iemand of die nu zeker meedoet ??

En rede waarom er geen C wedstrijden meer zijn :
- Teweining atleten.
-Te weining intresse en tijd
- Sponsors steken er geen geld in
- Geen publieks trekker

Mijn raad meer trainen en groeien !!! Of mss moet iemand anders het organiseren, want ik heb geen tijd , noch de goesting om het te doen (als je de afzeggingen nu al bekijkt )

Verdoeme, de Florent, het watje van 200 kg.
Had er zo graag eens tegenuit gekomen.
 
Update atleten !!

12 atleten te gaan.

Ik ben nog aan het afwachten wat Johan Gaat doen (anders al 11)

En ik hoor niks van Wim Geveart ... Weet iemand of die nu zeker meedoet ??

En rede waarom er geen C wedstrijden meer zijn :
- Teweining atleten.
-Te weining intresse en tijd
- Sponsors steken er geen geld in
- Geen publieks trekker

Mijn raad meer trainen en groeien !!! Of mss moet iemand anders het organiseren, want ik heb geen tijd , noch de goesting om het te doen (als je de afzeggingen nu al bekijkt )
De afmeldingen gaan nergens meer over als ik zo de lijst zie.

Maar die c-wedstrijden waren juist een mega succes. Heb aan de eerste meegedaan en daar was veel publiek en ook nauwelijks een afmelding.
 
Update: mijn herstel gaat goed, voel me goed maar kuit is nog gevoelig en mn kinesist zegt dat er nog gevaar sluimert op herval, het wordt dus een nog laster last moment call dan ik aanvankelijk dacht
 
Update: mijn herstel gaat goed, voel me goed maar kuit is nog gevoelig en mn kinesist zegt dat er nog gevaar sluimert op herval, het wordt dus een nog laster last moment call dan ik aanvankelijk dacht

jij kan er iets van, "de spanning opbouwen":D
 
Het is waarschijnlijk zijn hoofdprioriteit niet om op DBB te komen nu, dus ik ga even woordvoerder spelen: Wim is gisteravond vader geworden, en heeft via facebook te kennen gegeven dat hij zaterdag dus niet aanwezig zal zijn. Perfect te begrijpen natuurlijk, maar wel weer een deelnemer minder.
 
jij kan er iets van, "de spanning opbouwen":D

Geloof me, ik had het ook liever ander gezien en de volle 100% de strijd met je aangegaan ipv onzeker en half kreupel :D

Het is waarschijnlijk zijn hoofdprioriteit niet om op DBB te komen nu, dus ik ga even woordvoerder spelen: Wim is gisteravond vader geworden, en heeft via facebook te kennen gegeven dat hij zaterdag dus niet aanwezig zal zijn. Perfect te begrijpen natuurlijk, maar wel weer een deelnemer minder.

Quoted voor bevestiging, Wim heeft naar mijn weten geen dbb-acount meer
 
Van regen zullen we alleszins geen last hebben :D
 
idd maar het mag wel iets koeler amaai
 
In beginpost staat dat het in een sporthal is ?
 
Is op de parking van die sporthal, waar het elk jaar al geweest is :)
 
aaaaaah, ik dacht ook in de sporthal :)
 
Soms vraag ik me af waar sommige gasten met hunne kop zitten.

We doen de voorrondes al 4 jaar op de zelfde locatie en op de zelfde manier. En toch krijg je zo van die stomme vragen JEZUS ...

Zo te zien is de intresse in strong man in Belgie toch ver te zoeken soms ...
 
Rustig Jimmy :D
 
Dat Jimmieke wat ambetant loopt is te verstaan, morgen verstaat ge het wel :( nu op tijd gaan slapen hé!:D
 
Back
Naar boven