AndroidHealthClinic

NSFW! .

• Topic Starter Topic Starter
Deadlift kan wel of squat maar andere oefeningen mee oppassen
Oh my bad, las recht over ‘trainingsgewicht verhogen’. 🤣

Ik bedoelde dosis verhogen. Trainingen probeer ik wel gewoon alles te verhogen maar dan wel met focus op tut en mmc. Ik doe geen enkele oefeningen ‘explosief’, alles gecontroleerd. Ik verhoog ook pas als ik 12reps met perfekte vorm kan, anders blijf ik bij 12reps en verbeter ik me vorm.

Dan snap ik niet zo goed dat je de single arm lateral raises in je traps voelt. Lichter gewicht en betere vorm aanleren, waarschijnlijk komt je schouder omhoog omdat je je lats niet een beetje aanspant.
Het ligt bijna nooit aan de oefening, vaak aan de uitvoering.

Oh my bad, las recht over ‘trainingsgewicht verhogen’. 🤣

Ik bedoelde dosis verhogen. Trainingen probeer ik wel gewoon alles te verhogen maar dan wel met focus op tut en mmc. Ik doe geen enkele oefeningen ‘explosief’, alles gecontroleerd. Ik verhoog ook pas als ik 12reps met perfecte vorm kan, anders blijf ik bij 12reps en verbeter ik me vorm.
Weet ik, maar van het een komt het ander, daarom gaf ik het nog expliciet aan.

Dan snap ik niet zo goed dat je de single arm lateral raises in je traps voelt. Lichter gewicht en betere vorm aanleren, waarschijnlijk komt je schouder omhoog omdat je je lats niet een beetje aanspant.
Het ligt bijna nooit aan de oefening, vaak aan de uitvoering.
Ik pak ze normaal met beide armen, dat ben ik gewend. Hierom pakte ik voor de single arm ook hetzelfde gewicht maar was te zwaar of moet de oefening gewoon even door hebben. Vind beide armen iig fijner

Ik vind het wel een goed idee, met 250mg pw beginnen en kijken wat voor effect het heeft. Ik vind alleen 1800 kcal wel aan de magere kant. Ben benieuwd naar je gains.

Voor wat doe jij altijd tof dan? Zelf zie je eruit als vieze vetz*k. Ga zelf eens wat doen ipv iedereen van commentaar voorzien
Voor wat reageer jij op iets dat twee weken geleden gezegd is? Is het de aandacht of is het de sensatie?

Het is bijna kerst meeuw. Focus op jezelf I.p.v. iemand anders proberen de grond in te trappen , terwijl je niet meer ens weet hoe hij eruit ziet.

Fijne kerst!

Ik vind het wel een goed idee, met 250mg pw beginnen en kijken wat voor effect het heeft. Ik vind alleen 1800 kcal wel aan de magere kant. Ben benieuwd naar je gains.
Kcals uppen naar wens. 250mg is zat voor manneke van 65kg en 1.70m om 1e kuur te starten. kan altijd nog naar 375mg EW

Voor wat doe jij altijd tof dan? Zelf zie je eruit als vieze vetz*k. Ga zelf eens wat doen ipv iedereen van commentaar voorzien
Doet me wel ontzettend veel pijn dat iemand die geen idee heeft hoe ik eruit zie me een vetz*k noemt :(. Of kun je aan mijn berichten zien dat ik dikke vette vingertjes heb?

Overigens totaal niet nodig om je in deze 2 weken oude discussie te mengen, ik blijf bij mijn standpunt dat ik deze kuur belachelijk vind. Heeft geen zin om er over door te gaan.

Veel succes verder met parttime werken en elke dag foto’s van jezelf in onderbroek uploaden, ik heb wel andere dingen te doen (hoop dat je me daarvoor kunt vergeven).

Verdere ruzie mag je wel met mij in PB maken meeuw. Laten we @jhonfromtokyo z’n log even clean houden.

Doet me wel ontzettend veel pijn dat iemand die geen idee heeft hoe ik eruit zie me een vetz*k noemt :(. Of kun je aan mijn berichten zien dat ik dikke vette vingertjes heb?

Overigens totaal niet nodig om je in deze 2 weken oude discussie te mengen, ik blijf bij mijn standpunt dat ik deze kuur belachelijk vind. Heeft geen zin om er over door te gaan.

Veel succes verder met parttime werken en elke dag foto’s van jezelf in onderbroek uploaden, ik heb wel andere dingen te doen (hoop dat je me daarvoor kunt vergeven).

Verdere ruzie mag je wel met mij in PB maken meeuw. Laten we @jhonfromtokyo z’n log even clean houden.
Ooh laat maar ik neem mijn woorden terug. Ik heb het beter doorgelezen. Ben het nu wel met je eens ik zou ook niet met 45 cm benen al gaan kuren. Mijn excuses @Jespertie

Hellooo, inmiddels begonnen met week 3 van cycle. Waarschijnlijk placebo maar heb het gevoel dat ik droger en groter oog (kan ook komen door verbetering in bepaalde poses). Welke betere manier om daar achter te komen dan te vragen aan de eerlijke en uiteraard vriendelijke DBB. Schouders zie ik niet echt verschil, maar rug en abs lijken beter. Lat spread nogsteeds een kut pose die ik gewoon niet voel, in tegenstelling tot front en back double bicep

Verder nog niks speciaals betreft gevoel. Nog steeds evenveel stress en haat aan leven. Daarop heb ik alleen verhoogde libido gekregen wat ook niet helpt. Door de weeks ook mooi dieet gevolgd maar vrijdag en zaterdag met vrienden wat gedronken en assie gerookt. Assie ga ik iig zeker niet meer doen want de vreetkick ervan is echt niet goed.

Gewicht gaat helaas nog steeds omhoog met huidige kcal en trainingen lopen ook zeer chill :)

Bijlagen

• 02DC04AA-E050-439B-9560-5C19DE5A071B.png
    02DC04AA-E050-439B-9560-5C19DE5A071B.png
    543,3 KB · Weergaven: 169
  • FC176471-8415-4D83-82EB-D0DE2C5B4914.png
    FC176471-8415-4D83-82EB-D0DE2C5B4914.png
    555,9 KB · Weergaven: 162
  • 809AF323-D9DA-4802-BB53-0A9645E71907.png
    809AF323-D9DA-4802-BB53-0A9645E71907.png
    541 KB · Weergaven: 158
  • A8000530-226C-45C9-A558-B4EAB88465C5.png
    A8000530-226C-45C9-A558-B4EAB88465C5.png
    558,3 KB · Weergaven: 162
  • C90DBD68-C398-43A7-AD32-AAC3DFFA3329.png
    C90DBD68-C398-43A7-AD32-AAC3DFFA3329.png
    542,8 KB · Weergaven: 155
  • 32FB74A5-5935-451A-BEBC-52CAF4166DD9.png
    32FB74A5-5935-451A-BEBC-52CAF4166DD9.png
    544,8 KB · Weergaven: 152
  • 18B353AC-BACA-493F-9CBD-D018F3BF416E.png
    18B353AC-BACA-493F-9CBD-D018F3BF416E.png
    531,7 KB · Weergaven: 143
  • D3227DC1-B928-4B18-AD32-BD2B498D985E.png
    D3227DC1-B928-4B18-AD32-BD2B498D985E.png
    527,6 KB · Weergaven: 137
  • 6FFD1C3B-9B68-4396-9D71-564F019D7DF9.png
    6FFD1C3B-9B68-4396-9D71-564F019D7DF9.png
    533,3 KB · Weergaven: 137
  • 0CFC717F-59EE-44E9-8BB1-7A4EF0C75275.png
    0CFC717F-59EE-44E9-8BB1-7A4EF0C75275.png
    527,2 KB · Weergaven: 168
Laatst bewerkt:
Ik ben totaalgeen expert, maar ik zie niet meer droge massa. Je oogt wel voller. Dacht dat dat juist niet je bedoeling was. Niet als kritiek bedoeld want je werkt er hard genoeg voor en dat zie je ook.

Ik ben totaalgeen expert, maar ik zie niet meer droge massa. Je oogt wel voller. Dacht dat dat juist niet je bedoeling was. Niet als kritiek bedoeld want je werkt er hard genoeg voor en dat zie je ook.
Een vollere look is idd niet echt de bedoeling. Hecht er verder niet zoveel waarde eraan maar als het tegen gains speelt dan is het wel menens

Een vollere look is idd niet echt de bedoeling. Hecht er verder niet zoveel waarde eraan maar als het tegen gains speelt dan is het wel menens
Dat is waarschijnlijk anders dan wanneer je natty traint (denk ik). Dus daar houd mijn kennis wel op. Maar zie wel duidelijk vooruitgang :flexbiceps:

Droger oogt 't iig niet. Foto's zijn uit een andere hoek genomen dan de laatste die ik heb gezien dus durf niet te beoordelen of er size bij zit maar vast wel.

Hellooo, inmiddels begonnen met week 3 van cycle. Waarschijnlijk placebo maar heb het gevoel dat ik droger en groter oog (kan ook komen door verbetering in bepaalde poses). Welke betere manier om daar achter te komen dan te vragen aan de eerlijke en uiteraard vriendelijke DBB. Schouders zie ik niet echt verschil, maar rug en abs lijken beter. Lat spread nogsteeds een kut pose die ik gewoon niet voel, in tegenstelling tot front en back double bicep

Verder nog niks speciaals betreft gevoel. Nog steeds evenveel stress en haat aan leven. Daarop heb ik alleen verhoogde libido gekregen wat ook niet helpt. Door de weeks ook mooi dieet gevolgd maar vrijdag en zaterdag met vrienden wat gedronken en assie gerookt. Assie ga ik iig zeker niet meer doen want de vreetkick ervan is echt niet goed.

Gewicht gaat helaas nog steeds omhoog met huidige kcal en trainingen lopen ook zeer chill :)
Uiteraard groter en wat minder definitie (wat vooral door de vochtretentie zal komen). Je gaat vanaf de volgende week echt merken dat alles veel harder gaat qua kracht en groei. Die assie verhaal doet mij denken aan mijn vorige kuur op 500mg test-e per week. Keer gesmoked net als jij en heel de stad leegegeten alsof ik een calorie challenge deed. Zag er de volgende dag uit als een ballon dat op exploderen staat.

Mijn test was dan fake of ik ben gewoon apart 🫠

Oke wilde toch nog een ding zeggen voor ik weg ha

3e week van je eerste kuur en al gedronken en geblowed

Ik weet niet of je de weg naar het circus kwijt bent of dat je je kostuum al aan hebt maar man man man

Dit gaat echt niks worden als je jezelf nu al niet eens serieus neemt

Welloe discipline jij

Terug
Naar boven