- Waardering
- 27.756
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Lees het topic eens door voor je iets schrijft.Je eet 1700/1800 kcals en je denkt dat je gaat groeien? Frappant..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lees het topic eens door voor je iets schrijft.Je eet 1700/1800 kcals en je denkt dat je gaat groeien? Frappant..
Waarom? Hij geeft toch aan dat hij wilt bouwen in z’n openingspost? Waarom misleiden jullie deze gozer nog? Hij heeft MEER voedsel nodig!
Nee vanaf begin dat je bent gaan trainen en tot je iets gebruikte..Dat is wat ik aangeef, toen ik PEDs deed lette ik helemaal niet op mijn voeding, dus ik durf te zeggen dat de gains daarop 0 zijn
We hebben letterlijk dezelfde coach. Ik volg de schema die onze coach aan mij geeft, maar ik wist niet dat jij het beter dan hem wist 🤪
Heb geen fotos van voordat ik begon met de troep die ik eerst gebruikteNee vanaf begin dat je bent gaan trainen en tot je iets gebruikte..
Ik bedoel dat je nog genoeg kan bereiken en zou moeten bereiken zonder peds
Maakt ook geen f**k uit, zorg dat dit het begin wordt van je nieuwe fysiek.Heb geen fotos van voordat ik begon met de troep die ik eerst gebruikte
Soms moet jij echt gewoon
Ik vermoed een verkeerde adem techniek icm zware load. Niks vreemds verder, je hebt jezelf 'gewoon' tot de limiet gepushtVoelde dat er geen bloed meer ging naar hersenen ofso, kreeg echt gevoel alsof ik flauw viel. Hierna even 10 minuten rust genomen. Ik vermoed dat dit komt door de druk van de machine.
. Zelf ook wel eens, vooral na zware deadlifts of squats. Letterlijk sterretjes zien 
Haha heb ik ook vaak tijdens de leg press. Voelt alsof je hoofd in de fik staat en het gevoel in je handen en hoofd trekt langzaam weg. Wel t*ring veel reps gek 😂.Lower Body 26-12-2022
Hip adductor
Defect
Leg press
100x8
130x4
180x12 +2r. Blijven en meer focus op tut en mmc verbeteren
150x20 +5r
Hack squat
55x12 +5kg. Omhoog naar 60kg
40x17
Leg Extensions
75x10 +5kg
55x16
Lying leg curls
38,75x4
50x10 +3,75kg
38,75x14
Leg Curls
65x8
50x16
Standing calf raises
80x10
80x10
80x12 +2r
10sec isohold na eerste 2 sets. Boven en onder respectievelijk
De Leg Press heeft me echt kapot gemaakt. Vooral de back-off set. Voelde dat er geen bloed meer ging naar hersenen ofso, kreeg echt gevoel alsof ik flauw viel. Hierna even 10 minuten rust genomen. Ik vermoed dat dit komt door de druk van de machine. De gewichten bij leg press en hack squat zijn exclusief startgewicht (deze staan niet aangegeven op de machine). Wellicht handig om over te gaan naar een machine waar ik volledig horizontaal press ipv op een verticale angle. Zou dit kunnen helpen?
De mmc van hamstrings waren echt goed Als ik bij mn andere LB routine begin met Leg curls (eerste oefening van routine) doe ik 65kg 11reps en deze routine 8reps. Is wel normaal denk ik omdat dit een van de laatste oefeningen zijn die ik doe en ervoor nog lying leg curls pak.
Eerste werkset 8-12reps. Backoffset 75-80% van werkset ga ik gewoon tot falen (helemaal geen re range, gewoon tot het niet meer lukt), had diep in cut dat de backoffset soms evenveel reps was als de werkset maar heb dat nu weer ingehaalt en kan weer veel reps neerzetten bij backoffset. Mentaal wel erg zwaar, twijfelde of ik de leg extensions miss moest overslaan omdat me quads gewoon helemaal strak waren maar toch gedaan.Haha heb ik ook vaak tijdens de leg press. Voelt alsof je hoofd in de fik staat en het gevoel in je handen en hoofd trekt langzaam weg. Wel t*ring veel reps gek 😂.
Ja legday is altijd een mentale dreun, maar wel heerlijk als je klaar bent en met opgepompte quads de gym uitgaat🏆Eerste werkset 8-12reps. Backoffset 75-80% van werkset ga ik gewoon tot falen (helemaal geen re range, gewoon tot het niet meer lukt), had diep in cut dat de backoffset soms evenveel reps was als de werkset maar heb dat nu weer ingehaalt en kan weer veel reps neerzetten bij backoffset. Mentaal wel erg zwaar, twijfelde of ik de leg extensions miss moest overslaan omdat me quads gewoon helemaal strak waren maar toch gedaan.
Best feeling everJa legday is altijd een mentale dreun, maar wel heerlijk als je klaar bent en met opgepompte quads de gym uitgaat🏆

Ja zeker, adem in tijdens excentrische beweging en adem uit tijdens concentrische. Kan wel zijn dat ik te snel uitadem
Ademen, zeker bij compounds, nooit tijdens het bewegen. Zo houd je geen spanning in je core.Ja zeker, adem in tijdens excentrische beweging en adem uit tijdens concentrische. Kan wel zijn dat ik te snel uitadem