AndroidHealthClinic

NSFW! .

Oke wilde toch nog een ding zeggen voor ik weg ha

3e week van je eerste kuur en al gedronken en geblowed

Ik weet niet of je de weg naar het circus kwijt bent of dat je je kostuum al aan hebt maar man man man

Dit gaat echt niks worden als je jezelf nu al niet eens serieus neemt

Welloe discipline jij
Oggothoor

Ik weet niet of je de weg naar het circus kwijt bent of dat je je kostuum al aan hebt maar man man man

Welloe discipline jij

Hier ben ik het wel mee eens. Tijdens een kuur gewoon geen drugs gebruiken of alcohol drinken. Die paar maandjes moet wel lukken toch? Misschien een leeftijdskwestie, maar misschien was je dan toch gewoon niet klaar voor een kuur. Ik hoop voor je dat je het met mate doet of gewoon helemaal niet.

Hier ben ik het wel mee eens. Tijdens een kuur gewoon geen drugs gebruiken of alcohol drinken. Die paar maandjes moet wel lukken toch? Misschien een leeftijdskwestie, maar misschien was je dan toch gewoon niet klaar voor een kuur. Ik hoop voor je dat je het met mate doet of gewoon helemaal niet.
In principe zou t moeten zijn dat je voeding en training echt on point is en je er serieus mee bezig bent, x aantal jaar traint en duidelijk al progressie gemaakt hebt.

Dit alle zie ik nie.

Snap echt niet waarom deze meneer aan de PEDs zit, maar snap nog minder de mensen hier die dit supporten...

In principe zou t moeten zijn dat je voeding en training echt on point is en je er serieus mee bezig bent, x aantal jaar traint en duidelijk al progressie gemaakt hebt.

Dit alle zie ik nie.

Snap echt niet waarom deze meneer aan de PEDs zit, maar snap nog minder de mensen hier die dit supporten...

Dat is natuurlijk zo, maar een hoog percentage mensen die PEDs gebruiken zijn er minder serieus mee bezig dan topicstarter. Veel te hoog vp, niet serieus trainen. John heeft meer op orde dan zij. Als hij drugs en alcohol weg kan laten zie ik hem nog wel gains maken. En kcal iets omhoog.

Jullie doen allemaal net alsof als je een keertje wat drinkt tijdens je kuur je gelijk nooit meer gains maakt, valt allemaal wel mee hoor gewoon lekker blijven eten en trainen dan zal je van af en toe eens drankje echt geen last hebben. Je moet niet gaan binge drinken maar goed daar gaan we in dit geval niet vanuit

Dit alle zie ik nie.

Maar wat wil je doen als de meeste van ons hem hebben gewaarschuwd en hij al maanden aantal vials Prop in huis had. Dan kun je dat beter begeleiden, en is er nog 'kans van slagen'

zijn Var kuurtje was al mislukt

• Topic Starter Topic Starter
Drinken en blowen is niet iets wat ik op wekelijkse basis doe (niet eens maandelijkse basis). Ik doe het alleen als de sfeer en een speciale gelegenheid ‘aanwezig is’

Dat is natuurlijk zo, maar een hoog percentage mensen die PEDs gebruiken zijn er minder serieus mee bezig dan topicstarter. Veel te hoog vp, niet serieus trainen. John heeft meer op orde dan zij. Als hij drugs en alcohol weg kan laten zie ik hem nog wel gains maken. En kcal iets omhoog.
Dit lees ik nu al een paar x in dit topic, die jongen is super serieus bezig met de sport. Waar blijkt dat uit dan? Z'n bovenbenen zijn van 't formaat van een redelijke bovenarm hé. Z'n bovenarmen zijn kleiner dan kleine kuiten en z'n stats zijn die van een ongetrainde vrouw. Dit alles na 3 SARMS kuren en 1 var kuur.

Dat ie kuurt en voor mijn part wekelijks de shop leeghaalt interesseert me minder dan niks maar doe niet alsof ie zo goed bezig is met bodybuilden want dat is bullshit.

Drinken en blowen is niet iets wat ik op wekelijkse basis doe (niet eens maandelijkse basis). Ik doe het alleen als de sfeer en een speciale gelegenheid ‘aanwezig is’

Klinkt dedicated, de sfeer laten bepalen om over te gaan tot alcohol en drugs. Dan ben je zo standvast wat betreft het aantal bedpartners van je toekomstige vrouw, maar niet als het om gains gaat?

Je kan prima een leuke tijd hebben zonder alcohol en drugs. Lekker boeiend als je het “sportschool” stereotype van de groep wordt, gaat om het lange termijn resultaat en niet je korte termijn verlangens. Ik hoop echt een zieke transformatie te zien bij je, laat die onzin lekker links liggen 💪🏼💪🏼

Dit lees ik nu al een paar x in dit topic, die jongen is super serieus bezig met de sport. Waar blijkt dat uit dan? Z'n bovenbenen zijn van 't formaat van een redelijke bovenarm hé. Z'n bovenarmen zijn kleiner dan kleine kuiten en z'n stats zijn die van een ongetrainde vrouw. Dit alles na 3 SARMS kuren en 1 var kuur.

Dat ie kuurt en voor mijn part wekelijks de shop leeghaalt interesseert me minder dan niks maar doe niet alsof ie zo goed bezig is met bodybuilden want dat is bullshit.

Ik zei niet dat die superserieus bezig is. Maar hij is redelijk fanatiek met de sport bezig zo lijkt het.😁 hij is iig fanatiek op het forum, houdt netjes zijn training en kuur bij. Dat het beter kan is duidelijk.

De 3 SARMS en 1 var kuur tel ik niet eens mee (qua gains). Vooral de SARMS niet, ik nam die shit in terwijl ik 0 op dieet lette. Zou me ook niet verrassen als helft ervan fake was. De var cycle was ook maar 4 weken.

Ik train sinds dit jaar mei serieus met voeding. Daarvoor alleen trainen en gewoon eten wat ik wil. Ik tel dat niet eens als trainen dus in mijn ogen train ik sinds mei. Je kan aangeven dat je dan vindt dat het veels te vroeg is om voor mij te kuren maar daar blijft het ook bij. Eigen keuze, indien het fout gaat eigen schuld dikke bult. Als het mensen irriteren dat iemand die zonder lang (goed) getraint te hebben begint met kuren dan volg je dit topic gewoon niet.

je moet heel rap je kcals omhoog gooien, je gaat zo niks gainen

image.jpg

Betreft beengrootte, ik meet op de punt van mijn duim. Dit is een techniekje die ik gebruik voor altijd hetzelfde punt meten. Ik zet meestal pink op knie en strek me duim tot zover op quad als kan. Dus ik meet niet bovenkant quad. Bovenkant quad komt op ~52cm. Houdt rekening met mijn lengte, dus mijn spieren zijn standaard kleiner dan gemiddeld (ongetraind vergeleken). Dit is niet om te zeggen dat ik dus wel goede spieren heb voor mijn lichaam/kuur maar factoren die veel over het hoofd gezien woorden. Net als deze idioot boven mij die aangeeft dat ik kcal rap moet omhoog gooien.

Laat je gains eens zien van begin tot je begonnen bent met peds ( incl sarms)....

Verantwoording hier af leggen keurt niemand goed, aangezien men altijd alles afkeurt of beter weet. Houd je aan je coach zijn plan en boek je geen progressie spreek je hem daarop aan. Hier word zoveel gelult dat je alleen stress en twijfels aan je plan van aanpak krijgt.

Je eet 1700/1800 kcals en je denkt dat je gaat groeien? Frappant..

Welloe discipline jij
Niks tegen blowen he god***domme 😂

Ontopic: Ziet er nog steeds uit alsof je niet traint bro no hard feelings

Mijn test was dan fake of ik ben gewoon apart 🫠
Waarschijnlijk gewenning aan de wiet, no problem :D

jhonfromtokyo weet onderhand ook wel dat hij niet de ideale start maakt. Maar hij is zeker niet de eerste en of de laatste hier... dus zou het fijn zijn als die negatieve opmerkingen achterwege zouden blijven zoals ts in de begin heeft gevraagd.
En dat hij blijft trainen en loggen, daar komen we toch voor.
Succes Jhon :thumb:

Terug
Naar boven