Fitness Seller

4u stappen in 30 graden zonder oververhitting na winnykuur met oververhitting

Bezoekers in dit topic

Sunnybitch

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
4 feb 2015
Berichten
357
Waardering
80
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Dag allemaal, vorige week ben ik 4u gaan stappen in de ardennen, het was 30 graden(microklimaat) en deed deze wandeltocht met snelle pas en 5 kilo rugzak. Ondanks al deze factoren voelde ik me nauwelijks heel warm krijgen, na 2u kon ik zelf nog een pull aandoen en het verschil niet voelen. Dit vond ik heel bizar aangezien ik amper een conditie heb. Nu vroeg ik me af had er 3 dagen geleden juist een test(500mg) en tbol(60mg) kuur opzitten waarvan de tbol minstens 50% winny moet geweest zijn aangezien ik 6 weken lang 24/24 naar adem aan het snakken was en zwete als een paard(tijdens die warme weken..) en de gewoonlijke gewrichtpijn natuurlijk. Kan dit een na(positief) effect zijn van je hebt over een bepaalde periode zo extreem warm gehad dat je dit niet meer kan voelen? of zit het gewoon tussen men oren.. Alle commentaar welkom Mvg, Sunnybitch
 
24/24? xD Lekker duidelijk verhaal ook verder.


Dat je tbol, winny zou zijn kan je niet met zekerheid zeggen, en al helemaal niet op basis van wat jij suggereert. Je kan ook van tbol door de rappe krachttoename gewoon gevoelige gewrichtjes krijgen (van alle AAS enigszins). Ik begrijp dus dat je vorige week nog op test 500mg EW zat (of andere tijdseenheid? wel handig te vermelden) en ook nog steeds tbol op 60mg (ED?) nam? Heb je hele kuur tbol mee laten lopen ofzo of ben je er mee geëindigd? Lijkt me niet voor herhaling vatbaar, je kan beter met tbol kickstarten in het vervolg. Het heeft verder vrij weinig met AAS te maken, maar meer met gewenning dat als je een (langere) periode in een warm(er) klimaat zit, dat je hier dan na verloop van tijd minder 'last' van ondervindt en je dit beter handeled.
 
Laatst bewerkt:
Maak me alleen zorgen of hij zelf ook begrijpt dat er moeilijk wat van te maken valt ;-)
 
Ik denk dat je van je kuur super mutant bent geworden en daarbij onsterfelijk!
Jij denkt dat zelf ook toch?
 
@patje ik wou beetje de nadruk leggen op geen warm krijgen niet echt op wat voor cycle het was.. en ja je hebt gelijk dit is niet echt een post om leerrijk van te worden he :D @fitnessfreak Dat denk ik ook ja die winny moet speciaal hebben gereageerd in men lichaam en wat genen hebben veranderd zoals spiderman, mag ik ook vermelden dat ik tijdens die wandeltocht Mutant whey aan het drinken was? leave humanity behind je weet
 
Het heeft iig iets aangetast....
 
Back
Naar boven