XXL Nutrition

Breaking News Bodybuilding Champ Rich Piana Medically Induced Coma ... After Emergency

Als rich wat voorzichtiger had geleefd en geen coke en andere drugs had genuttigd was hij net zo rijk geweest (waarschijnlijk iets rijker zelfs) en dan had hij nog wel een 15 jaar langer kunnen genieten van zijn centen.

• Topic Starter Topic Starter
Denk inderdaad dat het recreatieve drugs gebruik een flinke rol heeft gespeelt in het verkorte van zijn leven.

is het misschien correct om te stellen dat mr Piana eigenlijk een junk was die daarbij ook nog aan bodybuilding deed :dunno:

es correcto:thumbs:

is het misschien correct om te stellen dat mr Piana eigenlijk een junk was die daarbij ook nog aan bodybuilding deed :dunno:

goh...
Ik heb hem meermaals gezien en ie was altijd nuchter (niet onder invloed)
natuurlijk, ik weet niet wat hij die andere 340 dagen heeft gedaan he

goh...
Mwa, denk dat je lastig kan zeggen of hij toen al dan niet nuchter was. Je was immers neem ik aan niet 24/7 bij hem. Hij heeft de schijn flink tegen na alle verhalen.

goh...

is ook niet prettig om te horen , vooral niet omdat hij je een beetje heeft gesponsord ,

en ik geloof ook meteen iedereen die zegt dat het een relaxte kerel was zonder

al teveel kapsones

(zoals het hoort , want de wereld van bodybuilding is nog steeds gerommel in de marge in

vergelijking tot andere sporten,de eerste de beste amateurvoetballer in de hoofdklasse

verdient al bakken meer geld dan 99% van alle bodybuilders ,

sterker nog de meeste moeten zelf bakken met geld meenemen om alles te bekostigen ,

Piana had wel het zakelijk instinct om als een van de weinige die realiteit te ontstijgen

dat kan niemand ontkennen)

maar het is een illusie om te denken je bij een ervaren gebruiker kunt zien wat hij die dag weer gesnoept heeft ,

(ik heb zelf een drugsgebruiker / bodybuilder als broer gehad die ook voortijdig daaraan is gestorven)

en ik heb het niet alleen over Rich zijn speciale "Pwo's" , ik denk veel eerder aan andere

middelen zoals zeer zware pijnstillers die net zo destructief zijn als de gekende mddelen

Laatst bewerkt:
is ook niet prettig om te horen , vooral niet omdat hij je een beetje heeft gesponsord ,

en ik geloof ook meteen iedereen die zegt dat het een relaxte kerel was zonder

al teveel kapsones

(zoals het hoort , want de wereld van bodybuilding is nog steeds gerommel in de marge in

vergelijking tot andere sporten,de eerste de beste amateurvoetballer in de hoofdklasse

verdient al bakken meer geld dan 99% van alle bodybuilders ,

sterker nog de meeste moeten zelf bakken met geld meenemen om alles te bekostigen ,

Piana had wel het zakelijk instinct om als een van de weinige die realiteit te ontstijgen

dat kan niemand ontkennen)

maar het is een illusie om te denken je bij een ervaren gebruiker kunt zien wat hij die dag weer gesnoept heeft ,

(ik heb zelf een drugsgebruiker / bodybuilder als broer gehad die ook voortijdig daaraan is gestorven)

en ik heb het niet alleen over Rich zijn speciale "Pwo's" , ik denk veel eerder aan andere

middelen zoals zeer zware pijnstillers die net zo destructief zijn als de gekende mddelen

Hij was enorm gul qua sponsoring en hoe we werden behandeld, nog nooit iemand zo geweten.
Was echt wel een goeie kerel maar het zal ergens een raadsel blijven aan wat ie allemaal zat/verslaafd was

Terug
Naar boven