Fitness Seller

Breaking News Bodybuilding Champ Rich Piana Medically Induced Coma ... After Emergency

Toen ik aan het blasten/cruisen was, gebruikte ik nooit PWO. Had ik geen nood aan omdat de trainingen sowieso goed-heel goed gingen.

Ieder zijn ding zeker.

• Topic Starter Topic Starter
Deze mooie tribute al 100x gezien, precies zoals Rich altijd was

Onze Rich

Hij is inderdaad ver gekomen met zijn mentaliteit

Hij is uiteindelijk dood.

Denk dat niemand op die leeftijd al heen wil gaan.

Nee, waar slaat dat nou op dan? Ik zeg gewoon dat hij het wel gemaakt heeft.

Schatrijk is hij -vooral-geworden door zijn extreme uiterlijk en leven.
Wat heb je aan schatrijk worden als je door die levensstijl jong overlijdt?
Geen ruk.
Of hij is overleden door een erfelijke aandoening. ;)

Schatrijk is hij -vooral-geworden door zijn extreme uiterlijk en leven.
Wat heb je aan schatrijk worden als je door die levensstijl jong overlijdt?
Geen ruk.
Of hij is overleden door een erfelijke aandoening. ;)

Het doet er niet zo heel veel toe hoe je schatrijk bent geworden als je op 46 jarige leeftijd sterft.

Het doet er niet zo heel veel toe hoe je schatrijk bent geworden als je op 46 jarige leeftijd sterft.

Wel als je nog geleefd had met een normale(re) levenstijl en je bent gestorven door datgene wat je schatrijk gemaakt heeft.
Dan is het een keuze geweest, ook al kun je bij verslavingen niet altijd over keuzes praten.

Wel als je nog geleefd had met een normale(re) levenstijl en je bent gestorven door datgene wat je schatrijk gemaakt heeft.
Dan is het een keuze geweest, ook al kun je bij verslavingen niet altijd over keuzes praten.

Niemand weet of hij dit als een manier zag om rijk mee te worden, of dat het iets is waar hij ook rijk mee geworden is. Daarnaast, rijk zijn is compleet subjectief, rijk in geld, gevoel, familie, gezondheid etc., wanneer ben je rijk.

Daarbij; iemand kan zijn geld verdiend hebben op de meest gezonde manier en ook sterven op zijn 46e, of eerder.. Door wat dan ook.

Niemand weet of hij dit als een manier zag om rijk mee te worden, of dat het iets is waar hij ook rijk mee geworden is. Daarnaast, rijk zijn is compleet subjectief, rijk in geld, gevoel, familie, gezondheid etc., wanneer ben je rijk.

Daarbij; iemand kan zijn geld verdiend hebben op de meest gezonde manier en ook sterven op zijn 46e, of eerder.. Door wat dan ook.

In dat opzicht ben ik steenrijk. :)
Het 2e gedeelte van je reactie vind ik altijd zwak:
Een vriend van mij heeft een zwaar ongeluk overleeft doordat hij geen autogordel om had.
En mijn opa is 92 geworden en die was een zware roker.

In dat opzicht ben ik steenrijk. :)
Het 2e gedeelte van je reactie vind ik altijd zwak:
Een vriend van mij heeft een zwaar ongeluk overleeft doordat hij geen autogordel om had.
En mijn opa is 92 geworden en die was een zware roker.

Dat zeg ik: in the end maakt het niet uit, zorg ervoor dat je uit het leven haalt wat je graag wil, er is geen draaiboek.

En idd. Ik prijs mezelf de rijkste oliesjeik op veel gebieden :)

Terug
Naar boven