Fitness Seller

Breaking News Bodybuilding Champ Rich Piana Medically Induced Coma ... After Emergency

Significant hartlijden. Hoeft niet aangeboren.

Vooral opvallend dat zijn nieren ook nog afwijkingen vertonen én dan ascites, én longen met een soort longoedeem/ARDS beeld

Je hebt gelijk, ik heb het wat verkeerd genoteerd idd.

Samenvatting: Rich Piana heeft teveel middelen genomen in zijn leven?

Onderschat ook niet hoe het lichaam te lijden heeft onder de honderden milliliters aan synthol die hij in zijn carrière heeft gebruikt. Zijn complete staat van zijn van binnen, staat wel enigszins in lijn met alle middelen die hij voor lange periode heeft misbruikt, van AAS tot pijnstillers en recreatieve drugs.

Ik ben wel benieuwd hoezo zijn longen er zo slecht aan toe zijn/waren. Misschien heb ik iets gemist maar AAS/Synthol heeft toch niet al te veel invloed op longen? Van recreatieve drugs weet ik dit overigens niet.

Ik ben wel benieuwd hoezo zijn longen er zo slecht aan toe zijn/waren. Misschien heb ik iets gemist maar AAS/Synthol heeft toch niet al te veel invloed op longen? Van recreatieve drugs weet ik dit overigens niet.

Infecties, bacterien en de hoeveelheden medicijnen, drugs en AAS dragen in elk geval niet bij aan een goede gezondheid. Als ze al niet eens een doodsoorzaak kunnen bepalen, dan is er ook met geen mogelijkheid te zeggen welk middel voor welke bijwerkingen heeft gezorgd en welk middel welke schade heeft aangericht. De les die hier te leren valt is dat de kans dat je allerlei complicaties kunt krijgen als je zoveel middelen voor een langere periode enorm misbruikt, ontzettend groot is.

Niet zo raar toch als je naast AAS (wat al niet gezond is, maar nog redelijk te overzien is) alles doet wat god verboden heeft.
Een recipe for disaster op die manier.

Kan simpelweg ARDS zijn na zijn val, als hij echt is gevallen. Of kan bij zijn algehele toestand. Kan ook longoedeem zijn bij zijn hartfalen

Kan simpelweg ARDS zijn na zijn val, als hij echt is gevallen. Of kan bij zijn algehele toestand. Kan ook longoedeem zijn bij zijn hartfalen

Maar is ARDS dan ook van toepassing op zoveel verschillende constateringen die er mis waren met zijn longen? Niet alleen vocht bijvoorbeeld maar ook vet embolieën (als ik het goed gelezen heb) en afgestorven weefsel waren volgens mij geconstateerd?

Maar is ARDS dan ook van toepassing op zoveel verschillende constateringen die er mis waren met zijn longen? Niet alleen vocht bijvoorbeeld maar ook vet embolieën (als ik het goed gelezen heb) en afgestorven weefsel waren volgens mij geconstateerd?
Afgestorven hersencellen komt wss ook door de coma.
Vond het wel vreemd dat hij nog maar 220lbs woog toen hij stierf op 18 dagen tijd zoveel gewicht verliezen.

Afgestorven hersencellen komt wss ook door de coma.
Vond het wel vreemd dat hij nog maar 220lbs woog toen hij stierf op 18 dagen tijd zoveel gewicht verliezen.

Denk dat er op fysiek zoals dat van hem rustig 20-25lbs aan vocht zit. Zo gek vind ik het niet.

iig jammer dat ie er niet meer is , entertainmentgehalte zal flink dalen op de expo's...

Ja het verklaard niet de drop in 70lbs natuurlijk. Maar ik denk dat je versteld staat hoe snel je op dat niveau heel veel massa kwijtraakt.

Kijk maar eens naar Victor martinez die even de cel in moest. Kwam eruit als ecto lol.

Rich heeft ook toegegeven jaren lang 16-18 IU hgh per dag te hebben gebruikt.
Kan nooit gezond zijn plus alle roids/drugs enz.

Kijk maar eens naar Victor martinez die even de cel in moest. Kwam eruit als ecto lol.

Rich heeft ook toegegeven jaren lang 16-18 IU hgh per dag te hebben gebruikt.
Kan nooit gezond zijn plus alle roids/drugs enz.
16iu moet toch goede anti aging effecten hebben?:D

Soms slaat Dave een beetje door.

Denk dat er op fysiek zoals dat van hem rustig 20-25lbs aan vocht zit. Zo gek vind ik het niet.

True dat, als ik dag niet eet ook zo 3-4 kilo lichter dag er na.. en dan heb ik al nauwelijks spieren waar vocht in kan zitten :roflol:

Denk weekje in coma op die ziekenhuis kcal vliegt t er zo af

Terug
Naar boven