Drunkenmaster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.142
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Of niet genoegSamenvatting: Rich Piana heeft teveel middelen genomen in zijn leven?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of niet genoegSamenvatting: Rich Piana heeft teveel middelen genomen in zijn leven?
Samenvatting: Rich Piana heeft teveel middelen genomen in zijn leven?

Significant hartlijden. Hoeft niet aangeboren.
Vooral opvallend dat zijn nieren ook nog afwijkingen vertonen én dan ascites, én longen met een soort longoedeem/ARDS beeld
Samenvatting: Rich Piana heeft teveel middelen genomen in zijn leven?
Ik ben wel benieuwd hoezo zijn longen er zo slecht aan toe zijn/waren. Misschien heb ik iets gemist maar AAS/Synthol heeft toch niet al te veel invloed op longen? Van recreatieve drugs weet ik dit overigens niet.
Ik ben wel benieuwd hoezo zijn longen er zo slecht aan toe zijn/waren. Misschien heb ik iets gemist maar AAS/Synthol heeft toch niet al te veel invloed op longen? Van recreatieve drugs weet ik dit overigens niet.
Kan simpelweg ARDS zijn na zijn val, als hij echt is gevallen. Of kan bij zijn algehele toestand. Kan ook longoedeem zijn bij zijn hartfalen
Afgestorven hersencellen komt wss ook door de coma.Maar is ARDS dan ook van toepassing op zoveel verschillende constateringen die er mis waren met zijn longen? Niet alleen vocht bijvoorbeeld maar ook vet embolieën (als ik het goed gelezen heb) en afgestorven weefsel waren volgens mij geconstateerd?
Afgestorven hersencellen komt wss ook door de coma.
Vond het wel vreemd dat hij nog maar 220lbs woog toen hij stierf op 18 dagen tijd zoveel gewicht verliezen.
Hij was wel 1m85 op 100kg blijft er amper massa over terwijl hij gigantisch leekDenk dat er op fysiek zoals dat van hem rustig 20-25lbs aan vocht zit. Zo gek vind ik het niet.
Hij was wel 1m85 op 100kg blijft er amper massa over terwijl hij gigantisch leek
Ja het verklaard niet de drop in 70lbs natuurlijk. Maar ik denk dat je versteld staat hoe snel je op dat niveau heel veel massa kwijtraakt.
16iu moet toch goede anti aging effecten hebben?Kijk maar eens naar Victor martinez die even de cel in moest. Kwam eruit als ecto lol.
Rich heeft ook toegegeven jaren lang 16-18 IU hgh per dag te hebben gebruikt.
Kan nooit gezond zijn plus alle roids/drugs enz.

Ecto?Kijk maar eens naar Victor martinez die even de cel in moest. Kwam eruit als ecto lol.
Denk dat er op fysiek zoals dat van hem rustig 20-25lbs aan vocht zit. Zo gek vind ik het niet.