Fitness Seller

500 gram pindakaas per dag

Bezoekers in dit topic

Klopt. Op een dag van 06.00-14.30 eet ik ongeveer 12 proteinbars. Shake met bevroren vruchten en 4 muesli bars. Alleen tel dit niet mee in mijn kcal omdat ik die calorieen bijna allemaal verbruik/verbrand tijdens het werk
Slik je die bevroren vruchten zo door of bijt je ze kapot ofzo?
 
Maar ik ken je pijn. Bij ons op de werkvloer mag er ook alleen water worden genuttigd. Uiteraard alleen uit transparante flesjes/bekers. Soms staat onze leidinggevende bij de ingang en dan neemt hij van iedere werknemer een slokje om te controleren of het wel echt water is. Gelukkig werk ik hier maar 32 uur per week naast mijn voltijdstudie en elke dag uren in de gym.

Laat ze hier op dbb maar praten, ze zijn allemaal jaloers op je shape. Ze denken allemaal alles beter te weten en gedragen zich als 18 jarigen. Gelukkig ben jij al 19. Nog maar een jaartje en dan ben je zelfs geen tiener meer. :fuckyeah:
 
Klopt. Op een dag van 06.00-14.30 eet ik ongeveer 12 proteinbars. Shake met bevroren vruchten en 4 muesli bars. Alleen tel dit niet mee in mijn kcal omdat ik die calorieen bijna allemaal verbruik/verbrand tijdens het werk
Als je niet bijkomt zou ik eens proberen met 16 proteine repen ipv 12.
 
even tussendoor je kunt ook amandelboter gebruiken alleen is dat ietwat prijziger, echter is het wel iets gezonder
 
Titreer het vervolgens met Cu2+, I2, SCN- en 2C2SO3 en je suikeroplossing is weg. :badum:
Precies. Een paar neerslag reacties en we halen het zout er ook bij weg :)
 
Zowel zout (in normale mate) en suiker (niet heel veel maar wel wat) heb je ook nodig... :p
 
even tussendoor je kunt ook amandelboter gebruiken alleen is dat ietwat prijziger, echter is het wel iets gezonder
Geeft dat zon schuimlaag zoals margarine in de blender of valt dat mee?
 
reageert hetzelfde als pindakaas... als je een pure amandelpasta/boter hebt.
 
dat weet ik niet ik ben een unrefined whole foods plant based no salt no sugar no oil elitist namelijk
Ja. Ik eet geen levende organismes zoals planten dus dat weet ik niet.
 
reageert hetzelfde als pindakaas... als je een pure amandelpasta/boter hebt.
Oki thanks. Want in ketose kreeg ik altijd een gore vetlaag van al die olieën en boters
 
Heb anders ook nog wel een wit sapje voor je? Kan je baas t ff proeven en is goed voor jou gains
 
Nu heb ik ook zin in pindakaas. 2e topic dat ik gemist heb verdikke. bodybuilding.nl al bezig met de rell alert notificatie ding? :)
 
Nu heb ik ook zin in pindakaas. 2e topic dat ik gemist heb verdikke. bodybuilding.nl al bezig met de rell alert notificatie ding? :)

Ja, maar implementatie is niet eenvoudig. Via push meldingen is niet meteen mogelijk met de huidige software, via mail zou wel kunnen. Maar probleem is vaststellen wanneer het een mogelijk rel topic is.

Ik denk dat de beste optie is dat je een keyword kan instellen ('rel' bv.) en dat een lid die er eerst bij is anderen kan waarschuwen waarbij meteen een melding/e-mail wordt verzonden. Je kan dan ook nog andere keywords instellen zoals 'pindakaas' om er nog sneller bij te zijn.
 
Back
Naar boven