HardwithStyle
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 2m
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Hallo,
Zoals velen mensen weten en ik meerdere malen beloofd heb, zou ook ik een log gaan bijhouden.
Dit word mijn eerste kuur.
Ik ga een 500mg test-e kuur doen zonder kickstart, dit omdat ik wil weten hoe ik op test reageer.
Het word een 10 weken durende kuur met daarna na 2 weken mijn nakuur van nolvadex.
Ik train buiten dat 5 keer in de week.
Vandaag was het dan zover, ik heb om 21:15 mijn spuit gezet.
Ik had enorm veel filmpjes gekeken op youtube hoe zij het deden(ging bij velen helemaal niet soepel).
Maar daar heb ik juist van geleerd, vandaar dat de zenuwen eigenlijk best wel meevielen!
Ik keek er al een week naar uit (aangezien ik mijn kuur een week had uitgesteld i.v.m. vakantie).
En had dus eigenlijk een beetje gezonde spanning.
Ik had verwacht dat zo een spuit er veel moeilijker in zou gaan, ik hield mijn huid iets strak d.m.v. 2 vingers die het iets van elkaar af trokken.
Voor dat ik het wist zat de naald er al in, oke nu begint het dan dacht ik.
Dus eerst aspireren, er kwam geen bloed dus in orde!
Ik had toen de eerste ml iets te snel erin geduwt, kwam er na 30 sec achter dat er al bijna 1ml in zat.
Nouja de volgende een stuk langzamer gedaan, maar dat ging prima.
Daarna de glute gemasseerd en een warme douche genomen.
Als ik dan op me linker been ging staan voelde ik wel een beetje een stijfheid in me glute.
Maar het viel me dus alles mee!
Ik ben benieuwd hoe mijn glute morgen aanvoelt.
Ik ga zoveel mogelijk updates geven wanneer die er zijn.
Bedankt!
Zoals velen mensen weten en ik meerdere malen beloofd heb, zou ook ik een log gaan bijhouden.
Dit word mijn eerste kuur.
Ik ga een 500mg test-e kuur doen zonder kickstart, dit omdat ik wil weten hoe ik op test reageer.
Het word een 10 weken durende kuur met daarna na 2 weken mijn nakuur van nolvadex.
Ik train buiten dat 5 keer in de week.
Vandaag was het dan zover, ik heb om 21:15 mijn spuit gezet.
Ik had enorm veel filmpjes gekeken op youtube hoe zij het deden(ging bij velen helemaal niet soepel).
Maar daar heb ik juist van geleerd, vandaar dat de zenuwen eigenlijk best wel meevielen!
Ik keek er al een week naar uit (aangezien ik mijn kuur een week had uitgesteld i.v.m. vakantie).
En had dus eigenlijk een beetje gezonde spanning.
Ik had verwacht dat zo een spuit er veel moeilijker in zou gaan, ik hield mijn huid iets strak d.m.v. 2 vingers die het iets van elkaar af trokken.
Voor dat ik het wist zat de naald er al in, oke nu begint het dan dacht ik.
Dus eerst aspireren, er kwam geen bloed dus in orde!
Ik had toen de eerste ml iets te snel erin geduwt, kwam er na 30 sec achter dat er al bijna 1ml in zat.
Nouja de volgende een stuk langzamer gedaan, maar dat ging prima.
Daarna de glute gemasseerd en een warme douche genomen.
Als ik dan op me linker been ging staan voelde ik wel een beetje een stijfheid in me glute.
Maar het viel me dus alles mee!
Ik ben benieuwd hoe mijn glute morgen aanvoelt.
Ik ga zoveel mogelijk updates geven wanneer die er zijn.
Bedankt!

Nonsens natuurlijk, maarjah