XXL Nutrition

500mg Test-e HardwithStyle

HardwithStyle

Cool Novice
Waardering
10
Lengte
2m
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
Hallo,

Zoals velen mensen weten en ik meerdere malen beloofd heb, zou ook ik een log gaan bijhouden.
Dit word mijn eerste kuur.
Ik ga een 500mg test-e kuur doen zonder kickstart, dit omdat ik wil weten hoe ik op test reageer.
Het word een 10 weken durende kuur met daarna na 2 weken mijn nakuur van nolvadex.
Ik train buiten dat 5 keer in de week.

Vandaag was het dan zover, ik heb om 21:15 mijn spuit gezet.
Ik had enorm veel filmpjes gekeken op youtube hoe zij het deden(ging bij velen helemaal niet soepel).
Maar daar heb ik juist van geleerd, vandaar dat de zenuwen eigenlijk best wel meevielen!
Ik keek er al een week naar uit (aangezien ik mijn kuur een week had uitgesteld i.v.m. vakantie).
En had dus eigenlijk een beetje gezonde spanning.

Ik had verwacht dat zo een spuit er veel moeilijker in zou gaan, ik hield mijn huid iets strak d.m.v. 2 vingers die het iets van elkaar af trokken.
Voor dat ik het wist zat de naald er al in, oke nu begint het dan dacht ik.
Dus eerst aspireren, er kwam geen bloed dus in orde!
Ik had toen de eerste ml iets te snel erin geduwt, kwam er na 30 sec achter dat er al bijna 1ml in zat.
Nouja de volgende een stuk langzamer gedaan, maar dat ging prima.

Daarna de glute gemasseerd en een warme douche genomen.
Als ik dan op me linker been ging staan voelde ik wel een beetje een stijfheid in me glute.
Maar het viel me dus alles mee!
Ik ben benieuwd hoe mijn glute morgen aanvoelt.

Ik ga zoveel mogelijk updates geven wanneer die er zijn.

Bedankt!:wave:

Ik volg, stats?

• Topic Starter Topic Starter
1.98 95kg 8%

Succes brah, je stats zijn netjes om te beginne. Ben opzich wel benieuwd naar je achtergrond, hoelang train je al enzo ? en hoe heb je je voeding op het moment ?

Succes brah, je stats zijn netjes om te beginne. Ben opzich wel benieuwd naar je achtergrond, hoelang train je al enzo ? en hoe heb je je voeding op het moment ?

ehm train nu 3 jaar echt goed serieus met voeding op orde.
Sommige zouden kunnen zeggen dat dit wat kort is.
Maar daarvoor 1 jaartje minder serieus getraind.
Die 3 jaar wel 5x per week getraind goed op voeding gelet en genoeg rust.

Hey kerel, ik volg je ook!

Hoezo trek je je huid strak? Ik knijp juist altijd de spier samen in mn niet-spuit-hand. En als de spuit erin zit laat ik hem los.

En vind jij 1ML per 30 seconde te snel? :O Ik ben het met je eens dat je niet te snel moet spuiten, maar 30 seconde doen over 1ml, dan doe je 1 minuut over 2ML. Ik denk dat ik 20 seconde doe over 2ML.

En laat je de spuit ook even 30 seconde zitten na het injecteren?

Succes!!

Hoezo trek je je huid strak? Ik knijp juist altijd de spier samen in mn niet-spuit-hand. En als de spuit erin zit laat ik hem los.

En vind jij 1ML per 30 seconde te snel? :O Ik ben het met je eens dat je niet te snel moet spuiten, maar 30 seconde doen over 1ml, dan doe je 1 minuut over 2ML. Ik denk dat ik 20 seconde doe over 2ML.

Succes!!

Dito hier, 20 sec voor 2-3ML ongeveer.
Laat de spuit misschien 3-5sec zitten en daarna eruit.

hey kerel suc6 met je 10 weken kuur...

Dito hier, 20 sec voor 2-3ML ongeveer.
Laat de spuit misschien 3-5sec zitten en daarna eruit.

Volgens mij maakt het ook niet zoveel uit of je de spuit snel of na een tijdje eruit haalt. Maar het zit bij mij tussen de oren, ik denk altijd: Nog even de stop erop houden, dan kan het er niet uitspuiten :D Nonsens natuurlijk, maarjah ;)

Succes!!

Ja ik denk dat de naald er dan makkelijker in zou gaan.
Ja ik liet de spuit zo een 10 seconde zitten. Er kwam amper bloed uit. En ik heb vannacht in 1 keer door geslapen alsof er niks is gebeurd. Ook heb ik eigenlijk geen last van mijn glute, ik had verwacht dat het behoorlijk pijn zou doen de dag erna.
Ja het voelt heeeeeel ligt een beetje stijf maar dat is veel minder dan ik had verwacht.
In zijn geheel tevreden hoe het verlopen is!

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 11:19 ----------

hey kerel suc6 met je 10 weken kuur...

Bedankt!:)

stats op grote 3 ?

Succes man, ik ga je volgen!

Een kleine update.
Blijkbaar heb ik iets te vroeg gejuicht!
Ik heb nu wel degelijk een behoorlijke gevoelige glute.
Vannacht op 1 kant kunnen slapen maar niet omdraaien,
Ook vandaag de hele tijd een beetje anders lopen maar komt helemaal goed.

Helaas heb ik ook Fantasy Island ervoor opgezegd, maar ik moet er toch wat voor over hebben!
Ik kreeg er gister avond opeens last van toen ik opstond van mijn stoel..
Het kwam eigelijk best onverwacht.
Desalniettemin ga ik volgende week donderdag wel aan de zelfde kant zetten, het kan alleen maar minder worden.

Een kleine update.
Blijkbaar heb ik iets te vroeg gejuicht!
Ik heb nu wel degelijk een behoorlijke gevoelige glute.
Vannacht op 1 kant kunnen slapen maar niet omdraaien,
Ook vandaag de hele tijd een beetje anders lopen maar komt helemaal goed.

Helaas heb ik ook Fantasy Island ervoor opgezegd, maar ik moet er toch wat voor over hebben!
Ik kreeg er gister avond opeens last van toen ik opstond van mijn stoel..
Het kwam eigelijk best onverwacht.
Desalniettemin ga ik volgende week donderdag wel aan de zelfde kant zetten, het kan alleen maar minder worden.
Wacht maar de volgende dag, het word steeds erger. Mijn glute had 10 dagen nodig voordat het weer goed voelt.
Je gaat echt niet volgende week een inject zelfde plek kunnen zetten tenzij je dood wilt gaan van de pijn. de inject spot gaat dikker worden en pijnlijker aanvoelen en je gaat er niet op kunnen slapen

BP: 5x 110
DL: 8x 150
SQ: 8x 125

Overigens nog nooit getest hoeveel ik zou kunnen met 1 rep.
En ik heb een blessure gehad aan mijn schouders (is meerdere keren uit de kom gegaan).
Dus rug en borst is iets minder vind ik zelf(qua gewicht).

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 18:05 ----------

Succes man, ik ga je volgen!

Thanks! leuk dat je erbij bent.

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 18:06 ----------

Wacht maar de volgende dag, het word steeds erger. Mijn glute had 10 dagen nodig voordat het weer goed voelt.
Je gaat echt niet volgende week een inject zelfde plek kunnen zetten tenzij je dood wilt gaan van de pijn. de inject spot gaat dikker worden en pijnlijker aanvoelen en je gaat er niet op kunnen slapen

Ja verschilt per persoon natuurlijk.
De een heeft er meer last van dan de ander.
Het voelt nu gewoon alsof ik flink op me reet ben gevallen haha;)
Ik heb ook bij meerdere mensen gelezen dat het na 1-2 dagen weer zo goed als over was.
I will keep you posted!

Ik volg je ook :)

Ik ga volgende week beginnen met een kuur :)

En dan hoop ik ook dat jij mij gaat volgen, dan maak ik ook een forum natuurlijk :D

BTW: ben je al vooruit gegaan ? Kwa massa en kracht ?

Ik volg je ook :)

Ik ga volgende week beginnen met een kuur :)

En dan hoop ik ook dat jij mij gaat volgen, dan maak ik ook een forum natuurlijk :D

BTW: ben je al vooruit gegaan ? Kwa massa en kracht ?

Let me know when you start!

Ik heb nog geen idee, heb afgelopen donderdag me prik gezet.
Dus dat duurt wel even voordat ik het ga merken. test-enanthaat he.. trage esther.
Nog niet gewogen of iets dergelijks, ga denk ik elke week wegen dan kan ik het het best bijhouden.

Let me know when you start!

Ik heb nog geen idee, heb afgelopen donderdag me prik gezet.
Dus dat duurt wel even voordat ik het ga merken. test-enanthaat he.. trage esther.
Nog niet gewogen of iets dergelijks, ga denk ik elke week wegen dan kan ik het het best bijhouden.

Je kan ook eerste week 2x inject zetten als frontload, hoef je niet een paar weken te wachten voor je de maximale bloedwaarden bereikt.

Dan heb je ook snellere stijging van katabole hormonen

Haha had die discussie ook al laatst of 2x zoveel aas zorgt dat ze 2x zo snel stijgen of dat er een maximale snelheid aan het stijgen zat.

Maar goed, moesten de katabole hormonen sneller stijgen dan is t nemen van orals aan t begin van je 500mg test kuur eigenlijk dom want met 40mg ed aan winny bijv. Zit je in de 4e week praktisch op 2x de werkzame stof als aan het einde van je kuur. (350mg effectieve test en 280mg winstrol wat elke week vrijkomt)

Terug
Naar boven