Sorry iedereen voor de extreem late post!
Ik ben plots op vakantie gegaan net na me 10e inject. dus zit nu in het buitenland.
Heb sindsdien niet extreem veel kunnen profiteren van mijn laatste we(e)k(en).
Ik kan gelukkig nog wel het 1 en ander doen maar niet in vergelijking met een gym natuurlijk.
Ben sinds week 9 ongeveer oppeens vet kwijt geraakt, ik ging ervan uit dat dat kwam omdat ik gewoon netjes clean at. zie nu echt alle adertjes lopen over me schouder, borst, buik en armen.
Nu wel sinds dien last van acne gekregen, zit echt een enorm dikke pukkel op me onderrug, en verder behoorlijk wat op me borst, schouders en rug maar niet echt groot (normaal nooooit last van gehad).
Verder niet het idee dat ik nu al iets ben kwijt geraakt. al had ik dat nu ook nog niet verwacht.
qua gewicht kan ik nu verder niet veel zeggen aangezien ik hier niet een weeg mogelijkheid in de buurt heb.
Op 5 Augustus kom ik thuis en zal dan meteen weer beginnen te trainen in de gym en de nakuur starten.
Nogmaals mijn excuses voor de late update.. maar heb al die tijd geen wifi gehad(echt niet!

)
Ik zou het liefst meteen willen beginnen aan me volgende kuur als ik terug ben.
Maar lijkt me verstandig om eerst ff goed te herstellen en de time on= time off toe te passen.
Dus zal hoogst waarschijnlijk in januari mijn volgende kuur beginnen, met natuurlijk een log!
Cheers
---------- Post toegevoegd 27 July 2013 om 23:41 ----------
vandaag eerste prik gezet met 2 ml test e. prikje ging met trillende handjes. Geen bloed bij prikken. Ging vlotjes. ben benieuwd naar de napijn. wel wat lucht in eerste instantie met aanzuigen test e. Nog een keer geprobeerd en toen goed
Goed om te horen dat het goed is gegaan man.
Ik had persoonlijk zoals in mijn log beschreven aardig last van mijn eerste inject, maar na elke keer werd het weer een stuk minder.
Veel succes met je kuur!