MuscleMeat

500mg Test-e HardwithStyle

Haha had die discussie ook al laatst of 2x zoveel aas zorgt dat ze 2x zo snel stijgen of dat er een maximale snelheid aan het stijgen zat.

Maar goed, moesten de katabole hormonen sneller stijgen dan is t nemen van orals aan t begin van je 500mg test kuur eigenlijk dom want met 40mg ed aan winny bijv. Zit je in de 4e week praktisch op 2x de werkzame stof als aan het einde van je kuur. (350mg effectieve test en 280mg winstrol wat elke week vrijkomt)
Good point

• Topic Starter Topic Starter
Nou een kleine update,

Zoals vermeldt had ik gister behoorlijk last van mijn bil.
Maar ik werd vanochtend wakker met totaal nergens last meer van!
Dus ben best wel blij dat dat over is zodat ik weer normaal kan lopen.
Achteraf maar 1 dagje last van gehad!

Nou een kleine update,

Zoals vermeldt had ik gister behoorlijk last van mijn bil.
Maar ik werd vanochtend wakker met totaal nergens last meer van!
Dus ben best wel blij dat dat over is zodat ik weer normaal kan lopen.
Achteraf maar 1 dagje last van gehad!

Gelukkig! Verschilt inderdaad heel erg per persoon. Ik heb nu 3x in dezelfde quad gezet en nooit pijn gehad.
Hoe gaan de gains so far? Ben je de eerste week ook echt in gewicht omhoog geschoten? Net als ik en Daddy? Of niet?

Gelukkig! Verschilt inderdaad heel erg per persoon. Ik heb nu 3x in dezelfde quad gezet en nooit pijn gehad.
Hoe gaan de gains so far? Ben je de eerste week ook echt in gewicht omhoog geschoten? Net als ik en Daddy? Of niet?

Ehm heb me nog niet gewogen, ben nu vanaf Donderdag bezig, dus nog geen week voorbij natuurlijk.
Maar ga het donderdag even laten weten of ik al wat ben aangekomen.
Ben wel benieuwd!

Weer een kleine update, ik had niet verwacht dat je een side al zo vroeg kon ervaren als ik nu.
Ik heb opeens behoorlijk gevoelige tepels!
Zal ik nu al zo vroeg in de kuur beginnen met 10mg nolva pd?
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Weer een kleine update, ik had niet verwacht dat je een side al zo vroeg kon ervaren als ik nu.
Ik heb opeens behoorlijk gevoelige tepels!
Zal ik nu al zo vroeg in de kuur beginnen met 10mg nolva pd?
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Gevoelige tepels betekent niet meteen gyno he..
Zou me niet zo drukmaken als ik jou was.

in week 1 gevoelige tepels :roflol: ? Als je nog paar dagen er last van hebt zou ik voor de zekerheid een A.I nemen erbij

in week 1 gevoelige tepels :roflol: ? Als je nog paar dagen er last van hebt zou ik voor de zekerheid een A.I nemen erbij

Yep kan er ook niks aan doen;p
Maar vond het behoorlijk raar zo na een week.

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 22:07 ----------

Gevoelige tepels betekent niet meteen gyno he..
Zou me niet zo drukmaken als ik jou was.

Oke bedankt, ik laat wel weten of het lang aanhoudt of niet.

Yep kan er ook niks aan doen;p
Maar vond het behoorlijk raar zo na een week.

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 22:07 ----------

Oke bedankt, ik laat wel weten of het lang aanhoudt of niet.
Een maat van me had geloof ik na 3 of 4 dagen al last van pijnlijke tepels (500mg test e per week), dus je bent niet de enige :p. Hij heeft het met nolvadex tot een knobbeltje kunnen reduceren, maar dat betekent dus wel dat hij 10 weken lang nolva heeft moeten slikken...

Een maat van me had geloof ik na 3 of 4 dagen al last van pijnlijke tepels (500mg test e per week), dus je bent niet de enige :p. Hij heeft het met nolvadex tot een knobbeltje kunnen reduceren, maar dat betekent dus wel dat hij 10 weken lang nolva heeft moeten slikken...

Dus jij raad het aan om nolva erbij te nemen?

Dus jij raad het aan om nolva erbij te nemen?
Mwa ik zou het nog even aankijken. Ik probeerde meer te zeggen dat je al vrij snel gyno kunt krijgen, maar ben het ermee eens dat je niet gelijk stappen moet gaan ondernemen. Als ze pijnlijk worden / als er schijfjes vormen dan zou ik het bestrijden met nolvadex. Als dit niet goed helpt dan kun je een AI proberen.

Mwa ik zou het nog even aankijken. Ik probeerde meer te zeggen dat je al vrij snel gyno kunt krijgen, maar ben het ermee eens dat je niet gelijk stappen moet gaan ondernemen. Als ze pijnlijk worden / als er schijfjes vormen dan zou ik het bestrijden met nolvadex. Als dit niet goed helpt dan kun je een AI proberen.

Ja oke oke, ik kijk het inderdaad nog even aan.

Gevoelige tepels !== gyno

Als je weefselvorming constateert dan is het wellicht goed om een milde dosis serm ( nolva ) mee te laten lopen. Tot dat punt is minder middelen het devies.

Hallo allemaal!

Vandaag was het tijd voor mijn 2e inject!
Heb er voor gekozen om het weer in dezelfde glute te zetten namelijk de linker.
Ik had eerst netjes alles neergezet op me bureau.
Ik moet eerlijk toegeven, ik was dit keer zenuwachtiger dan de eerste keer, met het insteken van de naald kwamen de zenuwen plots op borrelen!
Toen netjes alle stapjes weer gevolgd, ik trok gelukkig weer geen bloed dus kon meteen spuiten!
Toen het uiteindelijk klaar was heb ik de naald er even in laten zitten.
Nadat ik de naald eruit had gehaald zat er wat spanning op van mijn hand, en daardoor schoot die iets omhoog,
Hierdoor heb ik dus een heel klein schraapje over me linker bil. Niet zo heel erg allemaal.

Ook heb ik vandaag gewogen, en ik ben 2 tot 2,5 kg aangekomen in de eerste week.
Ik heb een vp van 8 % en het viel me meteen op dat er een klein (heeel klein) laagje vet over me buik kwam.

Wat mijn gyno (gevoelige tepel) betreft, ik heb er nog steeds een beetje last van.
Maar het is niet erger geworden of minder.
Ik kijk het dus nog even aan, ik hoop dat het weer weg trekt!
Ik laat jullie uiteraard weten als er weer nieuws is.

Daar ben ik weer.
Na de eerste inject had ik na 1 dag nog helemaal geen last, de 2e dag wel en kon ik amper lopen.
Nu na de 2e inject, had ik na 1 dag behoorlijk last, en nu vandaag de 2e dag kan ik nog normaal lopen maar het voelt behoorlijk rot.
Ik heb gewoon in dezelfde glute geïnjecteerd. Maar heb niet na of voor de 2e inject een warme douche genomen.
Misschien dat het daar dan door komt dat ik nu nog last heb.

Het is nu al weer een aantal dagen na mijn inject, donderdag gezet.
Maar ik heb nog steeds behoorlijk last zeg!
En over mijn gyno, de tepels zijn iets minder gevoelig geworden.
Maar wel zit er een soort van verharding onder.
Ik ga morgen ochtend beginnen met 20mg nolva tot het over is.

Ik ga volgen...
Ben benieuwd of je snel van je gevoelige tepels afkomt.
Zelf had ik er ook last van in week 2 denk ik.
Ik ben granaatappelextract (ellaginezuur) gaan slikken en ben er na een paar dagen vanaf geraakt.
Volgens Cools heeft dit dezelfde werking als clomid.

Kijk even bij puntje 2.

Hopelijk doet de nolva snel zijn werk voor je.
Niks lastiger dan gyno voor de rest van je leven door 1 kuurtje... ;)

Ik ga volgen...
Ben benieuwd of je snel van je gevoelige tepels afkomt.
Zelf had ik er ook last van in week 2 denk ik.
Ik ben granaatappelextract (ellaginezuur) gaan slikken en ben er na een paar dagen vanaf geraakt.
Volgens Cools heeft dit dezelfde werking als clomid.

Kijk even bij puntje 2.

Hopelijk doet de nolva snel zijn werk voor je.
Niks lastiger dan gyno voor de rest van je leven door 1 kuurtje... ;)

Bedankt!
Oke ik ben benieuwd, ga even het stuk erover lezen.
Ik hoop dat met 20mg nolva het al weer wegtrekt.

3de inject gewoon weer in zelfde bil doen. Ik had bij de 2de inject ook heel veel last, kon het wel verdragen maar was irritant! Vanaf 3de inject tot nu (8ste inject vandaag gezet), helemaal NERGENS meer last van gehad.
Succes verder!

3de inject gewoon weer in zelfde bil doen. Ik had bij de 2de inject ook heel veel last, kon het wel verdragen maar was irritant! Vanaf 3de inject tot nu (8ste inject vandaag gezet), helemaal NERGENS meer last van gehad.
Succes verder!

Oke top!
Ja ik had bij de eerste wel behoorlijk last als in mank lopen.
2e last maar was nog te verdragen.

Positief dat het bij jou bij de 3e en verder goed ging!
Ik ben ook van plan om het weer in dezelfde glute te zetten.

Terug
Naar boven