XXL Nutrition

500mg Test-e HardwithStyle

Oke top!
Ja ik had bij de eerste wel behoorlijk last als in mank lopen.
2e last maar was nog te verdragen.

Positief dat het bij jou bij de 3e en verder goed ging!
Ik ben ook van plan om het weer in dezelfde glute te zetten.
Ben zelfs nu aan het twijfelen om al wat te gaan roteren. Als voorbereiding voor volgende kuurtjes waar ik meer moet prikken. Denk enkel niet dat 3ml in men schouder steken meteen een goed idee is :p, quads vermijd ik wel.

Good luck!

Inject nu 2 ml in schouder en dat raad ik echt niet aan

Wat is de beredenering om in dezelfde glute/spot te zetten en niet te alterneren tussen links/rechts?

Naar mijn mening is het beter om even te wennen aan het injecten, en dan pas te gaan kijken naar op verschillende plaatsen prikken. Als hij nu opeens andere kant gaat injecten, gaat hij daar weer veel last hebben. Op een kuur van 10 weken heeft hij nog tijd zat om te veranderen van spot.

Ben zelfs nu aan het twijfelen om al wat te gaan roteren. Als voorbereiding voor volgende kuurtjes waar ik meer moet prikken. Denk enkel niet dat 3ml in men schouder steken meteen een goed idee is :p, quads vermijd ik wel.

Good luck!
Waarom vermijd je quads?

Naar mijn mening is het beter om even te wennen aan het injecten, en dan pas te gaan kijken naar op verschillende plaatsen prikken. Als hij nu opeens andere kant gaat injecten, gaat hij daar weer veel last hebben. Op een kuur van 10 weken heeft hij nog tijd zat om te veranderen van spot.
Hij gaat dan toch alsnog veel last hebben op zijn nieuwe spot?

• Topic Starter Topic Starter

Dit dus. ^

Ik heb me ook afgevraagd waarom zou ik eigenlijk roteren?
Wat is daar beter aan om elke week in de andere glute te injecten.

Ik doelde meer op het feit dat er meer risico ontstaat op het krijgen van littekenweefsel als je überhaupt niet alterneert. Die locatie blijft dan namelijk week na week geïrriteerd.

Waarom vermijd je quads?

Hij gaat dan toch alsnog veel last hebben op zijn nieuwe spot?

Volledig mee akkoord, maar dan ben je het toch al meer "gewoon" om ermee te lopen. Ben zelf ook eerste spuit kuurtje bezig nu en ik zou het zelf niet leuk vinden om meteen elke week met last rond te lopen, door meteen wekelijks of om de 2 weken te veranderen van spot. Zit nu week 8 en zit er dus sterk aan te twijfelen om nu schouder te doen, of althans andere bil. Weet nu wat ik er van kan verwachten dus maakt me nu niet veel meer uit. Maar kan wel snappen in de eerste weken dat je zsm even van die last af wil.

Als ik verder bil & schouder kan alterneren lijkt mij dat genoeg, geen zin om een zenuw te raken in men quad en dagen lang mank te lopen :p

Volledig mee akkoord, maar dan ben je het toch al meer "gewoon" om ermee te lopen. Ben zelf ook eerste spuit kuurtje bezig nu en ik zou het zelf niet leuk vinden om meteen elke week met last rond te lopen, door meteen wekelijks of om de 2 weken te veranderen van spot. Zit nu week 8 en zit er dus sterk aan te twijfelen om nu schouder te doen, of althans andere bil. Weet nu wat ik er van kan verwachten dus maakt me nu niet veel meer uit. Maar kan wel snappen in de eerste weken dat je zsm even van die last af wil.

Als ik verder bil & schouder kan alterneren lijkt mij dat genoeg, geen zin om een zenuw te raken in men quad en dagen lang mank te lopen :p

Kunt beter mank lopen dan je arm niet kunnen optillen door last aan je schouder ;) Glutes en quads worden het meest gebruikt lijkt mij omdat daar de meeste ml's in kunnen. |Het is even doorbijten maar wel een stuk 'gezonder' om te roteren, ivm littekenweefsel en dergelijke. Na 2, misschien 3 injects merk je er niks meer van is mijn ervaring dus ik zou zeggen, roteren die hap.

Ik volg je.
Waarom geen 250mg e5d zoals je eerst van plan was?

Ik zet 2 keer per week en roteer tussen linker en rechter bil.
Wat wel neerkomt op 1 keer per week per bil.
Eerste keer veel last, 2de keer minder en derde keer bijna niks, telkens in de rechter bil.
Eerste keer in de linker was ook redelijk pijnloos vreemd genoeg.
Het leek wel of die bil al gewoon was aan injecteren van de andere bil (mss communiceren ze wel onderling haha)
1 keer quads gedaan en dat ging vlot, alleen een tijdje later leek het alsof de vloeistof gezakt was tot boven m'n knie en daar deed het dan pijn...

Ik volg je.
Waarom geen 250mg e5d zoals je eerst van plan was?

Dankje!

Ja blijft lastig, heb het wel overwogen aangezien je dan stabielere bloedwaardes hebt.
Maar vind het wel makkelijker om een vaste prikdag te hebben.

Een volgende kuur zal ik wel e5d doen om zo ook de verschillen te kunnen merken of juist niet.

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 17:50 ----------

Ik zet 2 keer per week en roteer tussen linker en rechter bil.
Wat wel neerkomt op 1 keer per week per bil.
Eerste keer veel last, 2de keer minder en derde keer bijna niks, telkens in de rechter bil.
Eerste keer in de linker was ook redelijk pijnloos vreemd genoeg.
Het leek wel of die bil al gewoon was aan injecteren van de andere bil (mss communiceren ze wel onderling haha)
1 keer quads gedaan en dat ging vlot, alleen een tijdje later leek het alsof de vloeistof gezakt was tot boven m'n knie en daar deed het dan pijn...

ja vreemd is dat, dat het ook weer per persoon verschilt of en hoelang je er last van hebt.
Quads prikken ga ik zeker deze kuur nog niet doen, ik zet ze nu in de gluten en dat gaat wel aardig.
Ook weer behoorlijk raar dat je dan last krijgt boven je knie van het zetten in je quad..

ZO... vandaag was het tijd voor de 3e inject.
De naald zat erin, maar als ik hem net een stukje dieper wilde doen deed het behoorlijk zeer, ik denk dat daar net een zenuw zat en dat ik die net aantikte.
Dus niet al te diep geinjecteerd.
Alles ging verder prima, Afgelopen week mijn voeding nog goed door gespit, en toch nog kleine aanpassingen weten te maken. Nu zit ik met iets meer eiwitten.

Vandaag ook meteen weer gewogen, weer 2kg erbij deze week.
Ik ben dan wel 2 meter lang, dus het verdeeld zich goed over me lichaam..

Verder benieuwd wanneer die in gaat kicken!!

Hoe is het met je tepels gesteld?
nog veel last?

ik ben van plan om na de zomer hetzelfde te doen, maar eventueel met deca is dit nog enigzins van toegevoegde waarde of zeggen jullie van test e alleen is genoeg?

ik ben van plan om na de zomer hetzelfde te doen, maar eventueel met deca is dit nog enigzins van toegevoegde waarde of zeggen jullie van test e alleen is genoeg?

Ik heb bewust ervoor gekozen om alleen test-e te doen aangezien ik dan weet hoe ik op test-e reageer.
Dit lijkt mij (en met mij velen andere) goed voor de eerste keer.
Ik wilde eerst ook met winny kickstart doen, en van test-e only kan je ook hard gaan!

Laatst bewerkt:

Als het je eerste kuur is, is test-e alleen zeker genoeg!

Je moet bij roids niet denken: More roids = More gains. Zo werkt het niet. Less can be more. Dus alleen test-e

Zooo het is weer een dag later, heb nog niet echt last van de inject.
Maar zoals ik al eerder beschreef heb ik waarschijnlijk een zenuw geraakt.
Het is nu een plekje met een rondje eromheen, en als ik daar in de buurt duw dan zit er echt een soort
"verharding" het is dus eigenlijk dik geworden eronder.
Ben benieuwd hoe dit verder verloopt!

Terug
Naar boven