Fitness Seller

500mg Test-e HardwithStyle

Als het je eerste kuur is, is test-e alleen zeker genoeg!

Je moet bij roids niet denken: More roids = More gains. Zo werkt het niet. Less can be more. Dus alleen test-e

Het is wetenschappelijk te onderbouwen dat gebruik van meerdere aas betere resultaten geeft dan 1 enkel soort.

Het nemen van test only is uiteraard genoeg om prima op te gainen maar dient vooral om je lichaam te leren kennen, hoe reageert het op testosteron.. Zodat als je gaat stacken en je krijgt sides dan weet je het komt door de stack en niet door testosteron. Helaas pakken de meeste gelijk orals er bij wat de essentie van test only weer zinloos maakt.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 23:45 ----------

Zooo het is weer een dag later, heb nog niet echt last van de inject.
Maar zoals ik al eerder beschreef heb ik waarschijnlijk een zenuw geraakt.
Het is nu een plekje met een rondje eromheen, en als ik daar in de buurt duw dan zit er echt een soort
"verharding" het is dus eigenlijk dik geworden eronder.
Ben benieuwd hoe dit verder verloopt!

Kan ook komen omdat je met de naald loopt te morren omdat het zeer doet.

Trekt vanzelf wel weg :p

• Topic Starter Topic Starter
Het is wetenschappelijk te onderbouwen dat gebruik van meerdere aas betere resultaten geeft dan 1 enkel soort.

Het nemen van test only is uiteraard genoeg om prima op te gainen maar dient vooral om je lichaam te leren kennen, hoe reageert het op testosteron.. Zodat als je gaat stacken en je krijgt sides dan weet je het komt door de stack en niet door testosteron. Helaas pakken de meeste gelijk orals er bij wat de essentie van test only weer zinloos maakt.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 23:45 ----------

Kan ook komen omdat je met de naald loopt te morren omdat het zeer doet.

Trekt vanzelf wel weg :p

Ja klopt zou kunnen hoor, het blijft natuurlijk in je glute.
Dus ergens sta ik ook altijd ongemakkelijk en zo gedraaid..
Ik beweeg soms de naald wel terwijl die er al inzit. komt gewoon door de spanning en hoe me lichaam staat.
Ik heb er dit keer eigenlijk vrijwel geen last van, behalve dat het iets dikker is.
Maar geen stijve reet zeg maar;)

Ik zet het neerliggend in de zetel met een kussen tussen mijn knieën om de spanning een beetje te verminderen. Dan kan je met je ene hand de naald stabiel houden (aan de onderkant van de spuit en dat hand laten rusten op je bil om het beven tegen te gaan) en met je andere hand druk je de spuit leeg...
Werkt prima zo voor mij...

Zo vandaag weer de dag gehad om te injecten.
Dit was de lastigste inject tot nu toe!
Eerst trok ik niks maar toen ik 0.6 ml erin had aspireerde ik nogmaals voor de zekerheid, en had nu dus bloed.
Dus naald eruit, andere plek erin. Had/heb het wel meteen een beetje benauwd als in hoesten. maar dit gaat wel weer over.

Op de 2e plek ging die er wel in kwam alleen enorm veel bloed mee terug toen ik de naald eruit haalde, drupte zo op de grond.
Bij me vorige injects nooit bloed gehad.

Verder qua het inkicken van de test e heb ik vandaag pas wat gemerkt.
Had chestday met triceps en ik deed eigenlijk elke oefening wel minimaal 1 sommige 2 stappen zwaarder.
Dus dat is fijn, heb er nu al 3 weken op gewacht;) het ging gewoon wat makkelijker allemaal.

Ook merk ik wel dat ik meer zweet dan normaal en me tepels zijn weer aardig gevoelig maar geen knobbeltje eronder.

Hey kerel. Was dat bloed trekken echt verschrikkelijk k*t? Of valt het allemaal wel mee?

Mooi dat je al verschil gaat merken man!

Hey kerel. Was dat bloed trekken echt verschrikkelijk k*t? Of valt het allemaal wel mee?

Mooi dat je al verschil gaat merken man!

Nee viel eigenlijk wel mee, ik schrok wel moet ik zeggen.
Maar je kan daarna gewoon nog een keer aspireren in een andere plek. Je ziet duidelijk verschil tussen lucht of bloed als je een 2e keer aspireerd.

Ik ben nu al 7-8 kg aangekomen de eerste 3 weken, ik zie het wel maar aangezien ik 2meter ben is het nog niet van: wauw die gaat oppeens hard. Maar komt nog wel;)

Zo weer tijd voor een update..

Ik heb laatst wel weer enorm gevoelige tepels gekregen terwijl ik toch nog nolva nam.
Maar is nu weer aan het afzwakken.
Qua kracht gains gaat het wel beter maar nog niet van "WAUW" meeste oefeningen gewoon wat zwaarder maar (nog) niet
Dat ik alles 20kg omhoog ben geschoten bij wijze van spreken.
Ach ben nu pas in de 4e week bezig en heb er nog 6 te gaan dus dat gaat nog wel komen.
Mijn abs zijn wel veeeel meer naar voren gekomen ze zijn groter en mooier!
Natuurlijk derest van de spieren ook groter maar die abs vielen mij persoonlijk hard op!

Ook heb ik last van dat ik tijdens me laatste 3-4 trainingen al aardig futloos ben op het begin, na een 10 min is dit al weer weg maar vond het wel raar.

nog geen last van een hele hoge libido komt dit nog?

Zo weer tijd voor een update..

Ik heb laatst wel weer enorm gevoelige tepels gekregen terwijl ik toch nog nolva nam.
Maar is nu weer aan het afzwakken.
Qua kracht gains gaat het wel beter maar nog niet van "WAUW" meeste oefeningen gewoon wat zwaarder maar (nog) niet
Dat ik alles 20kg omhoog ben geschoten bij wijze van spreken.
Ach ben nu pas in de 4e week bezig en heb er nog 6 te gaan dus dat gaat nog wel komen.
Mijn abs zijn wel veeeel meer naar voren gekomen ze zijn groter en mooier!
Natuurlijk derest van de spieren ook groter maar die abs vielen mij persoonlijk hard op!

Ook heb ik last van dat ik tijdens me laatste 3-4 trainingen al aardig futloos ben op het begin, na een 10 min is dit al weer weg maar vond het wel raar.

nog geen last van een hele hoge libido komt dit nog?
Verschillend per persoon maar hoelang train jij btw? Kan het zowiezo niet begrijpen hoe je 20 kg op een paar oefeningen kunt uitvoeren.

Verschillend per persoon maar hoelang train jij btw? Kan het zowiezo niet begrijpen hoe je 20 kg op een paar oefeningen kunt uitvoeren.

Hmm hoe bedoel je dat? Denk dat je het verkeerd hebt gelezen/begrepen.
Train nu sinds mijn 16e en ben nu 21. en voor mijn 16e altijd gekickbokst vanaf een jaar of 8.

Ik schreef : "het is niet zo dat ik 20 kg omhoog ben geschoten bij wijze van spreken." (per oefening)
Dus bijvoorbeeld met bankdrukken ineens veel meer ben gaan tillen, of met deadliften een giga sprong heb gemaakt sinds het begin van mijn kuur. er zit zeker progressie in maar niet zoals ik al zei een enorme sprong.

Hmm hoe bedoel je dat?
Train nu sinds mijn 16e en ben nu 21. en voor mijn 16e altijd gekickbokst vanaf een jaar of 8.

Ik schreef : "het is niet zo dat ik 20 kg omhoog ben geschoten bij wijze van spreken."
Dus bijvoorbeeld met bankdrukken ineens veel meer ben gaan tillen, of met deadliften een giga sprong heb gemaakt sinds het begin van mijn kuur. er zit zeker progressie in maar niet zoals ik al zei een enorme sprong.
Heb ik verkeerd gelezen, nvm dat dan.

ZO vandaag weer inject dag. Ik had me spuit bijna op 2ml zitten en duwden iets terug..(lucht wel te verstaan)
Maar toen sprong op de een of andere manier me naald van de spuit, dus 2ml test e over me handen-.-
Kwam leek mij omdat me flesje vol zat met lucht en dat er niks meer bij kon en dus een uitweg moest vinden en daarom de naald eraf duwde.. maar blijft raar, iemand eerder gehad?
Daarna gewoon opnieuw alles gedaan en ging helemaal prima nergens last van gehad.

Verder krijg ik nu deze week enorm veel complimenten met "Oh wat een beer!" of "Zo jij gaat hard!"
Heel mooi om te horen natuurlijk:)
Qua kracht gains, nog steeds elke training verbreek ik mijn PR's dus echt top!
Weer gewogen, en ben afgelopen week 1kg aangekomen, ben dus al 7kg aangekomen. Echt nooit verwacht, maar ik moet zeggen, sinds voor mijn kuur mijn voeding goed onder de loep genomen en flink aangepast, dus dat scheelt al een hoop.

Je spuit er gewoon hard opdrukken maat, zonde van die 2ml!

En goed bezig met 7KG! :)

Je spuit er gewoon hard opdrukken maat, zonde van die 2ml!

En goed bezig met 7KG! :)

Ja inderdaad man, echt zonde... had de spuit gewoon uit de verpakking gehaald en de naald niet aangeduwd, dus zat die er natuurlijk niet goed op, beetje stom achteraf.

Thanks had niet verwacht zoveel te gainen in zo een korte tijd

Mijn libido vind ik behoorlijk afgezwakt hoe raar het ook is.. Ik had verwacht zo geil te zijn als een hengst, maar het tegendeel is waar!
Verder gaan de gainz nog goed voorruit.
Alleen merk ik nu dat ik behoorlijk last krijg van mijn linker onderarm, en dan aan de onderkant bij het gewricht.
Merk het vooral wanneer ik biceps train, maar ook bij sommige tricep oefeningen.
Ik hoorde van een vriend van me die fysiotherapie studeert dat het hoogst waarschijnlijk een ontsteking is, maar ga hier voor de zekerheid nog even mee langs de dokter.

Vandaag rug/biceps getraind, ietsje lager in gewicht qua biceps oefeningen, maar dan wel enorm rustig uitvoeren.
Alsnog goed getraind, en vrijwel geen last.

Heb je de sticky al eens gelezen?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/libido-problemen-op-testosteron-308374/

Misschien is je oestrogeen te hoog op dit moment?

WOW thanks for that!

Nog niet gelezen, en zou inderdaad kunnen kloppen aangezien ik al vrij snel aan de nolva ging omdat ik iet wat voorzichtig was met gevoelige tepels, ben er nu dan ook mee gestopt.
Ik wacht het nog even af zonder nolva, kan ik ervan uitgaan dat me oestrogeen dan weer vrij snel terug stijgt?

Nolva is geen anti oestrogeen.
Dit is iets wat zich bind aan de oestrogeen receptor, maar zelf een zeer zwake uitwerking heeft als oestrogeen.
Hierdoor kunnen de echte oestrogenen die in je lichaam zitten hun werkt niet zo goed doen, maar ze zijn dan wel nog aanwezig.
Het is misschien wat slecht uitgelegd, maar zo zit het ongeveer in elkaar.
Kben zelf ook nog veel aan het bijleren op dit vlak :-)

Als je niet weet wat nolva doet waarom neem je het?

Nolva is geen anti oestrogeen.
Dit is iets wat zich bind aan de oestrogeen receptor, maar zelf een zeer zwake uitwerking heeft als oestrogeen.
Hierdoor kunnen de echte oestrogenen die in je lichaam zitten hun werkt niet zo goed doen, maar ze zijn dan wel nog aanwezig.
Het is misschien wat slecht uitgelegd, maar zo zit het ongeveer in elkaar.
Kben zelf ook nog veel aan het bijleren op dit vlak :-)

Dat dacht ik dus ook, door een SERM daalt je oestrogeenniveau toch niet? Een AI doet dit toch? Door middel van de aromatase van testosteron naar oestrogeen te remmen?
Kom pas net kijken dus kan t fout hebben maar denk t niet.

Yup.
AI = Aromatase Inhibitor

Terug
Naar boven