HardwithStyle
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 2m
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nolva is geen anti oestrogeen.
Dit is iets wat zich bind aan de oestrogeen receptor, maar zelf een zeer zwake uitwerking heeft als oestrogeen.
Hierdoor kunnen de echte oestrogenen die in je lichaam zitten hun werkt niet zo goed doen, maar ze zijn dan wel nog aanwezig.
Het is misschien wat slecht uitgelegd, maar zo zit het ongeveer in elkaar.
Kben zelf ook nog veel aan het bijleren op dit vlak :-)
Ik dacht dat nolva juist wél een anti oestrogeen middel was, aangezien nolva zich inderdaad bindt aan de oestrogeenreceptoren waardoor oestrogenen niet meer kunnen binden. Nee?
Nolvadex bindt zich aan de receptoren waardoor deze grotendeels onbeschikbaar zijn voor oestrogeen. Dit is dus een SERM, en geen AI (Aromatise Inhibitor, oftewel; anti oestrogeen.) AI's zijn; Arimidex, Aromasin en Letrozole. Het laatste middel gebruik je alleen in extreme gevallen.
0.5mg Arimidex OM de dag voorkomt in zo'n 80% van deze kuren gyno symptomen, en 0.5mg Arimidex PER dag voorkomt deze in vrijwel alle gevallen. Het protocol hiervoor is starten met 0.25mg om de dag vanaf dag 1 wanneer je het idee hebt dat je gyno prone bent, en vanaf dit punt de dosis aanpassen. Een goede maatstaaf bij test only kuren is; 0.25mg om de dag per 250mg test pw. met een max van 1mg per dag (extreem.)
VB: 500mg test per week = 0.5mg arimidex om de dag.
Nolvadex bindt zich aan de receptoren waardoor deze grotendeels onbeschikbaar zijn voor oestrogeen. Dit is dus een SERM, en geen AI (Aromatise Inhibitor, oftewel; anti oestrogeen.) AI's zijn; Arimidex, Aromasin en Letrozole. Het laatste middel gebruik je alleen in extreme gevallen.
0.5mg Arimidex OM de dag voorkomt in zo'n 80% van deze kuren gyno symptomen, en 0.5mg Arimidex PER dag voorkomt deze in vrijwel alle gevallen. Het protocol hiervoor is starten met 0.25mg om de dag vanaf dag 1 wanneer je het idee hebt dat je gyno prone bent, en vanaf dit punt de dosis aanpassen. Een goede maatstaaf bij test only kuren is; 0.25mg om de dag per 250mg test pw. met een max van 1mg per dag (extreem.)
VB: 500mg test per week = 0.5mg arimidex om de dag.

Dankje, ben benieuwd hoe jouw kuur gaat verlopen.
ZO weer een week voorbij, ben nog steeds 7 kg aangekomen sinds het begin van de kuur, afgelopen week niet veel aangekomen.
misschien een halve kilo maar dat kan ik niet goed zien op de analoge weegschaal;p
Verder merk ik wel enorme kracht gains, elke training verbreek ik pr na pr.
Dus het gaat zeker de goede kant op, ik ga vanaf morgen beginnen met mijn 6e week dus ben benieuwd wat derest nog gaat brengen!
hoe zit het met je bodyfat? en wanneer begon je echt de kracht gains te merken
Jezus man, dat gaat hard.
Ga je before en after pics posten?
Dat zijn echt wel supergains op test-e only :-)
Ik ben benieuwd wat je er van gaat overhouden na je nakuur...