MuscleMeat

500mg Test-e HardwithStyle

• Topic Starter Topic Starter
Nu is het wel zo dat ik een erwtje onder me tepels heb zitten dus dat maakt het even lastig vind ik zelf.
Ik zou het dus nog kunnen laten zitten en verder gaan alsof er niks aan de hand is, of iets als nolva pakken..
Wat denken jullie?

Nolva is geen anti oestrogeen.
Dit is iets wat zich bind aan de oestrogeen receptor, maar zelf een zeer zwake uitwerking heeft als oestrogeen.
Hierdoor kunnen de echte oestrogenen die in je lichaam zitten hun werkt niet zo goed doen, maar ze zijn dan wel nog aanwezig.
Het is misschien wat slecht uitgelegd, maar zo zit het ongeveer in elkaar.
Kben zelf ook nog veel aan het bijleren op dit vlak :-)

Ik dacht dat nolva juist wél een anti oestrogeen middel was, aangezien nolva zich inderdaad bindt aan de oestrogeenreceptoren waardoor oestrogenen niet meer kunnen binden. Nee?

Ik dacht dat nolva juist wél een anti oestrogeen middel was, aangezien nolva zich inderdaad bindt aan de oestrogeenreceptoren waardoor oestrogenen niet meer kunnen binden. Nee?

Nolvadex bindt zich aan de receptoren waardoor deze grotendeels onbeschikbaar zijn voor oestrogeen. Dit is dus een SERM, en geen AI (Aromatise Inhibitor, oftewel; anti oestrogeen.) AI's zijn; Arimidex, Aromasin en Letrozole. Het laatste middel gebruik je alleen in extreme gevallen.

0.5mg Arimidex OM de dag voorkomt in zo'n 80% van deze kuren gyno symptomen, en 0.5mg Arimidex PER dag voorkomt deze in vrijwel alle gevallen. Het protocol hiervoor is starten met 0.25mg om de dag vanaf dag 1 wanneer je het idee hebt dat je gyno prone bent, en vanaf dit punt de dosis aanpassen. Een goede maatstaaf bij test only kuren is; 0.25mg om de dag per 250mg test pw. met een max van 1mg per dag (extreem.)

VB: 500mg test per week = 0.5mg arimidex om de dag.

Laatst bewerkt:
das nuttige info ;)

Nolvadex bindt zich aan de receptoren waardoor deze grotendeels onbeschikbaar zijn voor oestrogeen. Dit is dus een SERM, en geen AI (Aromatise Inhibitor, oftewel; anti oestrogeen.) AI's zijn; Arimidex, Aromasin en Letrozole. Het laatste middel gebruik je alleen in extreme gevallen.

0.5mg Arimidex OM de dag voorkomt in zo'n 80% van deze kuren gyno symptomen, en 0.5mg Arimidex PER dag voorkomt deze in vrijwel alle gevallen. Het protocol hiervoor is starten met 0.25mg om de dag vanaf dag 1 wanneer je het idee hebt dat je gyno prone bent, en vanaf dit punt de dosis aanpassen. Een goede maatstaaf bij test only kuren is; 0.25mg om de dag per 250mg test pw. met een max van 1mg per dag (extreem.)

Bedankt voor de info, het is mij voor ik begon vaker aangeraden on arimidex erbij te nemen maar andere keurden het weer af dus had toen besloten het niet te doen. 0,5 is idd de dosis. Thanks man.

Tenk yo! :D

ZO weer een week voorbij, ben nog steeds 7 kg aangekomen sinds het begin van de kuur, afgelopen week niet veel aangekomen.
misschien een halve kilo maar dat kan ik niet goed zien op de analoge weegschaal;p
Verder merk ik wel enorme kracht gains, elke training verbreek ik pr na pr.
Dus het gaat zeker de goede kant op, ik ga vanaf morgen beginnen met mijn 6e week dus ben benieuwd wat derest nog gaat brengen!

ik volg ook. mijn test-e kuurtje ligt al klaar

Dankje, ben benieuwd hoe jouw kuur gaat verlopen.

wordt voor mij ook de eerste keer dat ik prikjes ga zetten. Ik ben erg benieuwd of ik er veel last van heb in mijn gluten. Ik hoor/lees echt steeds andere meningen. Ik ben echter een stuk kleiner als jij. Ben benieuwd wat ik zal gainen.

ZO weer een week voorbij, ben nog steeds 7 kg aangekomen sinds het begin van de kuur, afgelopen week niet veel aangekomen.
misschien een halve kilo maar dat kan ik niet goed zien op de analoge weegschaal;p
Verder merk ik wel enorme kracht gains, elke training verbreek ik pr na pr.
Dus het gaat zeker de goede kant op, ik ga vanaf morgen beginnen met mijn 6e week dus ben benieuwd wat derest nog gaat brengen!

hoe zit het met je bodyfat? en wanneer begon je echt de kracht gains te merken

hoe zit het met je bodyfat? en wanneer begon je echt de kracht gains te merken

sorry voor de late reactie.. maar mijn bf is nou niet enorm gestegen, kan ook komen omdat ik lang ben dat het meevalt en zich goed verdeeld.
Maar ben nog steeds behoorlijk droog!!
En nu zo een 9,5kg aangekomen tot nu toe, dus zeker niet verkeerd.
De kracht gains vond ik zelf aan de late kant, maar heb dan ook geen kickstart genomen.
Ongeveer bij week 3/4 begon ik het wel goed te merken!

Zo mannen, het is enorm lang geleden dat ik een update gegeven heb, vandaar hier een update!

Ik had afgelopen week een festival en kwam dus weer gasten tegen die ik 4 maanden geleden voor het laatst gezien had,
Nou echt serieus je had die reacties moeten zien! geweldig !!
1 gozer stond stil voor een minuut zonder gedag te zeggen of iets dergelijks, en daarna zei die : sooooo....
Jij bent... groot geworden!! ik eeh dankje ;p

Ja gaat helemaal lekker eigenlijk, nu in totaal zo een 11-12kg gewonnen, zit nu in me 8e week.
Qua kracht gains ook enorme sprongen gemaakt, en zoals ik al zei krijg ik leuke positieve reacties.
Me gyno niet echt last meer van gehad, had dan ook proviron erbij genomen, en ze zijn nu zo goed als niet meer gevoelig.

Jezus man, dat gaat hard.

Ga je before en after pics posten?

Jezus man, dat gaat hard.

Ga je before en after pics posten?

Dankje man, ja had niet gedacht zoveel te gainen, maar me voeding zit nu dan ook wel helemaal op en top in orde. dus dat scheelt een hoop.
Ja alleen zijn mijn begin foto's niet bijzonder goed genomen, maar ik ga ze wel posten als ik helemaal klaar ben!

Oke top, ben benieuwd!

Lekker bezig....

Dat zijn echt wel supergains op test-e only :-)
Ik ben benieuwd wat je er van gaat overhouden na je nakuur...

Hoeveel kcal eet je ong boven onderhoud?

Terug
Naar boven