XXL Nutrition

..

Peiling Peiling Vind jij de Lagoa een fijne discotheek?

• Ja

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

• Geen mening

• Totaal stemmers
    0
  • Peiling gesloten .
Lagoa is qua soundpower inderdaad het beste in België, kort gevolgd door Complex die ik persoonlijk de lekkerste tent vind maar ik ben wel zeer te vinden voor het compleet gedrogeerde publiek en het hardere baswerk.
Ik weet niet hoe het in Lagoa zit tegenwoordig maar in complex stap je constant over de lege glazen buisjes op de dansvloer en zo hoort het verdomme

Versuz is een modeparade met stomme r&b

Fuse is een middeleeuwse kerker ofzo, beetje te primitief naar mijn zin

Lagoa is dus de shit:D!

Lagoa is qua soundpower inderdaad het beste in België, kort gevolgd door Complex die ik persoonlijk de lekkerste tent vind maar ik ben wel zeer te vinden voor het compleet gedrogeerde publiek en het hardere baswerk.
Ik weet niet hoe het in Lagoa zit tegenwoordig maar in complex stap je constant over de lege glazen buisjes op de dansvloer en zo hoort het verdomme

Versuz is een modeparade met stomme r&b

Fuse is een middeleeuwse kerker ofzo, beetje te primitief naar mijn zin

volledig mee eens, vergelijkbar met carré en dergelijke, wansmakelijk volk dat enkel komt "feesten" om zichzelf te verkopen.

fuse ben ik ook over, enkel franstaligen, ecto's, en lelijke wijven, muziek daarentegen is wel weer lekker.

m

Laatst bewerkt:
Oh en Lagoa hebben idd dikke bassen. Complex viel mij kwa publiek en sfeer tegen. Ben er maar 1 keer geweest en dit was nadat mijn hele "jump" periode al helemaal achter mij lag waardoor ik mij te veel ergerde aan alles. Voelde mij er ook niet "thuis".

Kolosso staat op het programma tweede of derde week van januari. Het wordt een verlaat verjaardagsfeestje twee weken na mijn eigenlijke 18de verjaardag. Maat van mij neemt dan 20-30 man mee naar Kolosso voor zijn verjaardag en dat gaan we daar samen vieren. Moesten er dbb'ers ook zin hebben om in jan eens naar Lokeren af te zakken... Laat mij weten.

m

Laatst bewerkt:
Als ik het niet vergeet dan zal ik hier nog eens posten de week ervoor... Het is natuurlijk nog zo lang, eerst die helse feestdagen maar eens zien door te komen :D

Mij zal je daar wss wel tegenkomen in de koloso! Kheb nog drankjetons liggen en die moeten op dus...

Als alles goed gaat, ga ik er zaterdag langs :D:D:D.

Ik verwacht er veel, na de verhalen die ik er heb gehoord.

The oh is trouwens een grote suck tent!!!

Excuseer?? Lagoa gevolgd door complex qua geluid?? (Lagoa is dik ok)

Ga dan maar eens naar Koloso (ex-cherrymoon), daar hoor je vette bassen. Complex vind ik qua soundpower een dikke nul, en zeker voor de sT muziek die ze draaien.

En 'the Oh' zijn geluid is ook lang niet mis, hoewel het totaal mijn sT niet is.

Kun je eens kort de weg beschrijven vanuit kortrijk? Het staat vast dat we gaan, alleen weten we de weg niet :mad:. Heb iets gevonden via mappy, maar tips zijn nog altijd welkom :D.

Laatst bewerkt:
He ik heb een goeie voor deze topic, ik ben gisteren naar de reflex geweest :roflol:

Vroeger ging ik wel naar lagoa of Oh.. Maar nu vind ik (vooral The Oh) maar een kinderkot, met jongentjes van 16jaar die op pillen zich belachelijk zitten te maken.. Jesus daar zet ik nu geen voet meer binnen. Geef mij maar een goeie afterclub of anders Insomnia, The Temple, La Rocca meer die dingen..

Vroeger ging ik wel naar lagoa of Oh.. Maar nu vind ik (vooral The Oh) maar een kinderkot, met jongentjes van 16jaar die op pillen zich belachelijk zitten te maken.. Jesus daar zet ik nu geen voet meer binnen. Geef mij maar een goeie afterclub of anders Insomnia, The Temple, La Rocca meer die dingen..

Leuk dat Insomnia in dat rijtje staat, ben je van de streek? Helft van mijn vriendenkring die uitgaat, gaat daar. Ik wacht helaas nog op mijn auto om er makkelijker te raken, normaal gezien zit ik er begin volgend jaar bijna wekelijks.

Verhaal van Oh gaat ook op in mijn geval, vroeger iedere week, nu zou ik er voor geen geld meer binnen willen gaan. Blij dat die periode achter mij ligt. Lagoa is echter een heel andere wereld, ook ouder publiek.

Laatst bewerkt:
Leuk dat Insomnia in dat rijdje staat, ben je van de streek? Helft van mijn vriendenkring die uitgaat, gaat daar. Ik wacht helaas nog op mijn auto om er makkelijker te raken, normaal gezien zit ik er begin volgend jaar bijna wekelijks.

Verhaal van Oh gaat ook op in mijn geval, vroeger iedere week, nu zou ik er voor geen geld meer binnen willen gaan. Blij dat die periode achter mij ligt. Lagoa is echter een heel andere wereld, ook ouder publiek.

Ben niet van de buurt, maar is het wel waard om ff te gaan rijden. Lagoa valt wel mee, maar ik heb liever wat club/house/electro/progressive/groove :D

Is andere manier van uitgaan natuurlijk... kan je niet vergelijken.

Ik merk trouwens op dat in de uitgangskringen meer en meer van het jump/hardstyle/... gebeuren richting club/groove/... gegaan wordt. Wij hebben niet alleen insomnia die een enorm succes is (vrijdag er nu bij) maar ook move in Zottegem zelf (helaas wel wat minder volk sinds insomnia open gegaan is op vrijdag). In de buurt zijn er de laatste tijd trouwens nog heel wat kleinere uitgangsfaciliteiten opgericht in deze sT. Goede evolutie, laat die vuile Walen maar naar in de Sotto's jumpen...

Maar een zwakke affiche voor 31-12-06@Lagoa

Kamikaze
Manone die is wel lekker, maar heb hem de laatste tijd al veel gehoord
Paul Langley
and residents.

Weet niet of ik er ga.

Zijn er andere interessante evenementen te doen op nieuwjaar?
Niet in nederland, want daar raak ik toch niet.

Het enige wat ik nu in mijn achterhoofd heb is diedjies (kuurne) en Pro-jekt vs Footworxx (oostende)

Interesseert mij ook wel wat de mogelijkheden zijn op oudejaar...

Koloso was gisteren toch wel een ontgoocheling. Zo goed als geen lichtinstallatie, het was daar pikdonker en de muziek is duidelijk minder dan de Lagoa. Eens het 5u gepasseerd is is 70% van het volk al weg :eek:, iets wat je in de lagoa zelden tegenkomt. Veel ambiance was er ook niet. En het ergste van al Manu Kenton heeft nooit gedraaid :eek:. Binnen 2 weken als remus komt mss nog een nieuwe poging wagen.

Terug
Naar boven