AndroidHealthClinic

..

Peiling Peiling Vind jij de Lagoa een fijne discotheek?

• Ja

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

• Geen mening

• Totaal stemmers
    0
  • Peiling gesloten .
Straks eens langs lagoa passeren en klein feestje te bouwen. Nietwaar Manny?

Tuurlijk klein fout, het wordt een groot feestje :p:D

ssst, ge moet dat wat stilhouden, niet iedereen moet dat weten :D

Jawel :D. Ik word toch beschouwt als een junk:mad:

5 minuutjes thuis, zijn jullie nog lang gebleven?

Marco remus was de man

Als er een plaats op deze planeet de plaats die bescherven wordt in de Bijbel en "Hemel" genoemd wordt, benadert, dan zal het toch wel de heilige grond van Lagoa zijn. Dit gebied in Menen waar wekelijks vele pelgrims hun geloof in de hardtech cultuur komen betuigen verdient dan ook het uiterste respect van elkeen levend wezen. Binnen dit geheel is MJ de profete die de blijde boodschap komt verkondigen en wordt hierin bijgestaan door de apostelen Sabine en co die het goede verloop van die verkondiging verzekeren. Ook deze mensen verdienen het diepst mogelijke respect. Tot slot moeten ook de evangelisten onder leiding van Marco Remus niet vergeten worden. Zij maakten de boodschap verstaanbaar en toegankelijk voor het publiek.

Rond 9u ben ik naar huis geweest! Prachtig stukje bart.

nog flink gejumpt?:D

Was is die marco trouwens ook een coole kerel om bezig te zien, eerste keer dat ik hem zag en was een gek setje dat hij draaide.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Was samen met technogladiator zwaar de man!

En in feite was Marco Remus nog niet in supervorm vond ik. Was wel een leuk avondje, buiten het foute begin...

hasj,coke en pilluuh!

Wordt weer eens gauw tijd dat ik de lagoa weer eens intrek

ik moet toch die toko eens een keer gaan checken van wat ik allemaal hoor:D

Lagoa is qua soundpower inderdaad het beste in België, kort gevolgd door Complex die ik persoonlijk de lekkerste tent vind maar ik ben wel zeer te vinden voor het compleet gedrogeerde publiek en het hardere baswerk.
Ik weet niet hoe het in Lagoa zit tegenwoordig maar in complex stap je constant over de lege glazen buisjes op de dansvloer en zo hoort het verdomme

Versuz is een modeparade met stomme r&b

Fuse is een middeleeuwse kerker ofzo, beetje te primitief naar mijn zin

Terug
Naar boven