MuscleMeat

..

Peiling Peiling Vind jij de Lagoa een fijne discotheek?

• Ja

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

• Geen mening

• Totaal stemmers
    0
  • Peiling gesloten .
Versuz is en blijft het beste ! Klasse tent met nette mensen, en niet van die schuimbekkende ectos om je heen!

Na een maandje nog eens Lagoa vanavond :D.

Gisteren nog eens naar de koloso geweest en het was duizendmaal beter of de vorige keer:p. De muziek was echt top! En lekker hard! Op de dansvloer was het bijna onmogelijk om te praten tegen elkaar, zo moet het zijn verdomme!

In januari ga ik het daar ook eens uittesten :)

Je moet echt gaan wanneer er een gast dj is, anders is er niet zoveel aan.

Geef mij toch nog maar de lagoa ipv koloso. T'is ni slecht, maar er ontbreekt wat magie in de koloso.

Haha heerlijk die filmpjes, gisteren was het ook weer zeer lekker wel weer weinig volk.

72-jarige eigenares moet haar disco sluiten door drugs!!!! LAGOA

Menen- Marie-jeanne Cadet is niet te spreken over burgemeester Gilbert Bossuyt van menen. Hij sluit mijn discotheek voor twee maanden, maar ik moet het nieuws vernemen van de pers. De dancing op de grens met Frankrijk doet volgens het stadsbestuur te weinig tegen drugsoverlast. M-J zit vooral in met haar personeel. 23 werknemers zullen 2 maanden zonder inkomen zitten!

Het is een vreemde maar succesvolle combinatie. M-J C begon 16jaar geleden met een discotheek aan de wervikstraat in Menen. Een succesverhaal want de party's trekken maandelijks duizenden bezoekers uit het frans-belgische grensgebied. Niet iedereen is onverdeeld gelukkig met dat succes. Burgemeester Bossuyt maakte gisteren bekend dat de dacing Lagoa voor 2 maanden dicht moet. De uitbating is verboden in in JANUARI EN FEBRUARI:mad:. Sinds 2004 werden 41 processen-verbaal tegen drugsdealers en 102pv's tegen druggebruikers opgesteld. Tot nog toe beschikte de burgemeester niet over de wettelijke bevoegdheid om een megadancing als lagoa te sluiten, maar dat is door de wetswijziging in augustus veranderd. Ik wil mijn verantwoordelijkheid nemen en met deze tijdelijke sluiting een krachtig signaal geven. Bij de heropening zullen wij de situatie op de voet blijven volgen. Eigenares M-JC die in rekkem een privérusthuis uitbaat en enkele jaren geleden haar Porsche kwijtraakte aan carjackers, is er het hart van in.

Ik heb mijn eigen portiers die een opleiding hebben gevolgd en met de politie meewerken. Voor mezelf doet die sluiting pijn, want lagoa is mijn levenswerk. Ik zal door de sluiting niet dood gaan van de honger, maar ik vind het wel erg voor mijn werknemers.

Op kerstavond en oudejaar zullen er nog wel twee grote party's georganiseerd worden met bekende dj's.

Damn 2 maanden is een lange tijd! Ik zal de lagoa missen in januari en februari. Hopelijk zijn er dan veel andere goeie fuiven te doen, want ik ben niet van plan om thuis te zitten.

Ik heb dit stukje over genomen uit een krant.

Da's wel schijt man, vooral omdat ik oudejaarsavond en kerstmis eerder momenten vind om grote groepen vrienden op café of in de lokale kleinere discotheken door te brengen. Niet in een megadancing.

Schrijf maar op dat er nog andere dancings zullen volgen als de burgemeester dit zo eenvoudig kan doen. Dus als er nog eens een druggebruiker of dealer elders opgepakt wordt, dan wordt deze dancing ook eventjes gesloten? Er wordt een beetje met twee maten en twee gewichten gewogen denk ik. Als ge de redenering doortrekt kunt ge ook cafés sluiten omdat een vaste klant met enkele glazen teveel op een ongeval veroorzaakt heeft, of bij controle positief geblazen heeft.

De dancing is gesloten van 02-01-2007. Wij gaan terug open op 3 maart 2007 met een fuif.

Het sluitingsuur zal nu 8 uur inplaats van 9 uur zijn.
Dit is MIJN beslissing.

Ook op fuiven gaan we dicht om 8uur. Ook mijn beslissing.

Marie-Jeanne

Wel jammer dat er op speciale feesten niet meer wordt open gehouden tot 12 :mad:

Idd waar gaat het toch naartoe. Laatst stond ik nog lekker te feesten in insomnia en plots rond 6uur gingen alle lichten aan, muziek uit. Volgens de wet moesten ze dan sluiten? :(

Hm, hopen dat dit niet elke avond is. Straks ga ik naar insomnia en pa komt mij halen rond 7.

Lagoa en sluiten om 8 uur gaat gewoon niet samen :( Naar een afterclub na lagoa dan maar?

:woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:

BESTE KLANTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We hebben gewonnen bij de
Raad van State

WE BLIJVEN OPEN !!!!!!!!!!

:D :D:D:D:D:D:D

Haha ik had het verhaal nog niet gehoord dat ze gewonnen hadden tot ik daar toekwam. Het was vanavond wel de laatste avond dat ze lang openbleven, nieuw sluitingsuur 8 uur, of was het 9 uur? Is wel spijtig.

Ik ben eerst naar stad gegaan en toen rond 6 uur de meeste mensen afdropen nog op de eerste trein naar Menen gestapt. Geen spijt van gehad, mooie uurtjes van 7-12!

Ohja en Manny is een vieze plooier !

Die achterlijke burgemeester maakt er echt een boeltje van, nu wordt de lagoa dan toch 3 weekends gesloten!!! :mad:

In overleg met het parket en de lokale politie besliste Burgemeester GB om de megadancing Lagoa 18dagen te sluiten. De maatregel gaat in op vrijdag 5januari en duurt tot en met 22 januari. Bijgevolg blijft de lagoa drie weekends gesloten.

Eerder besliste de burgemeester om de Menense discotheek twee maanden te sluiten. Uitbaatster MJC trok naar de raad van state die eind vorige week de beslissing van de burgemeester schorste. De rechters vonden de maatregel veel te verregaand. Een sluiting voor 3 weken is nu een 'redelijker' termijn. Eerder sloot de burgemeester al enkele cafés wegens overlast gedurende 18dagen. GB maakte de nieuwe beslissing dinsavond bekend. Dat iemand in dancing lagoa opgepakt werd met 300 xtc-pillen, vormde de aanleiding. Het ging om een meisje dat op oudejaarsnacht om twee uur door onze interne beveiligingsdienst werd opgepakt. We gaven die persoon bij de politie aan, want we werken met de politie samen. De burgemeester gebruikt nu dat feit om mijn zaak drie weekends te sluiten. We worden dus gestraft voor onze medewerking met de politie, maar dat zegt de burgemeester niet tijdens de gemeenteraad. (HLN)

Terug
Naar boven