XXL Nutrition

..

Peiling Peiling Vind jij de Lagoa een fijne discotheek?

• Ja

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

• Geen mening

• Totaal stemmers
    0
  • Peiling gesloten .
Ja haha
Na al die verhalen moest ik het toch bezoeken
Geen brede mocro daar week geleden gezien? Ja zeker voor herhaling vatbaar maar niet op korte termijn
Is een ****ing eind rijden van den haag

Pff herrinner mij niet super veel meer van die avond. Waar bevond je je ergens? Wij staan de hele avond op de dansvloer:D

Ook op de dansvloer hoor
Daarna nog effetjes gechild bij de bar
Kwam niet meer bij toen ze met zn 4en op een rij gingen lopen jumpen!

:roflol:

Met dergelijke line ups is het inderdaad mijn geld niet meer waard :bang:

Ok 'haha' zo is er altijd wel iets :roflol:

Ja Bam Bam hoorde ik voor het eerst op Bassleader (ook al zo'n feest waar jij je kat naar stuurde en daar was er zeker WEL een goeie line-up). En op Bassleader vond ik hem één van de beste, lekker zwaar

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Ook op de dansvloer hoor
Daarna nog effetjes gechild bij de bar
Kwam niet meer bij toen ze met zn 4en op een rij gingen lopen jumpen!

Ja, langs de zijkant wordt er tamelijk veel gejumpt, daarom dat wij op de dansvloer staan bie die box, daar heb je geen last van die klojo's:D . Haha, leuk dat het voor herhaling vatbaar is!

en jij laat niets weten spiertje? volgende keer hier eff posten, kunnen we eens een hollandse dbb'er ontmoeten :p

Vnvd weer van de partij met gast dj Moddi [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben er deze keer niet jongens

Ik ga dadelijk vertrekken kerels, BE THERE!

'Ok' Hans

Ben niet zeker of ik nog kom voor 16 jaar lagoa, beetje weinig geld bij mijn maten tegenwoordig, en ze moeten mij nog allemaal kluiten. Achja de 31ste ben ik er alleszinds, desnoods kom ik te voet.

Gisteren was het weer lekker zwaar en eindelijk nog eens corleoné gezien in volle actie :D. Volgende week waarschijnlijk H2O, wie is er al geweest en wat vond je ervan?

Laatst bewerkt:
Gisteren naar Nanno sur l'o geweest in antwerpen, ook wel aardige club. Was alleen nog al druk benedendeks ;)

Gelukkig maar dat het in orde was als je zo'n afstand aflegt ;)

Jaja Lagoa:eek!:
Laat gewoon u al u vooroordelen erover vallen en zak eens af naar Menen. Laat u gewoon eens lekker gaan. Als hard-tek u niet stoort dan zult ge het er best leuk vinden. De laatste uurtjes zijn altijd de hardste en is er meestal iets meer sfeer. Indien ge geen hard-tek fan zijt, kom gewoon eens de installatie bewonderen en de sensatie in het midden van den dansvloer onder de ufo terwijl de strobo van 3.000 watt u ophemelt.

Laat gewoon u al u vooroordelen erover vallen en zak eens af naar Menen. Laat u gewoon eens lekker gaan. Als hard-tek u niet stoort dan zult ge het er best leuk vinden. De laatste uurtjes zijn altijd de hardste en is er meestal iets meer sfeer. Indien ge geen hard-tek fan zijt, kom gewoon eens de installatie bewonderen en de sensatie in het midden van den dansvloer onder de ufo terwijl de strobo van 3.000 watt u ophemelt.

:thumb: quote van een kenner!

H2O was gisteren zeker de moeite! Je ziet wel duidelijk dat het op zijn frans is ingericht :D. Paar geile vrouwelijke dansereses en bonken van portiers :D.

omfg "spillie" :roflol: onze "rebel" is hier ook :lol:

Terug
Naar boven