Jefdek
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Toen ik voor het eerst in de bouw begon was het zwaar klote werk, de hele dag met zakken cement op mijn schouder of 50kilo water tonnen rond sjouwen, na elke week werd het steeds lichter ik werd sterker in wat ik deed ik raakte er dus aan gewend.
Vandaar dat ik begonnen ben met van maandag t/m vrijdag te trainen en dan zaterdag en zondag rust om te kijken wat voor effect dat het heeft op sterker worden.
Ik train thuis dus na t werk hoef ik niet nog eens de deur uit, heb gelukkig alles wat ik nodig heb.
5x5 70kg military press
5z5 110kg benchpress
5x5 80kg BB rows
5x5 200kg deadlift
5x5 150kg squat
5x5 60kg BBcurls (of 5x5 30kg db curls)
Ik neem ong 2 tot 4 minuten pauze tussen elke set afhankelijk van hoe ik me voel.
Impressie van de eerste 9 dagen is, spierpijn is er zeker maar als ik warmgedraait ben niet meer, mn military press word het meest opvallend steeds makkelijker.
ik eet aan tussen de 7000 en 8000kcal per dag kip, vis ,biefstuk, aardappels, rijst, pasta's eieren, ik let er voor de rest niet op hoevaak ik junk eet.
Mijn doel is niet om een mooi lichaam te krijgen, maar om flink sterker te worden en hopelijk over een jaar mezelf kan meten in een wedstrijd o.i.d.
Huidig gewicht 89kg, lengte 1,88 vetpercentage tussen de 14 en 17%
(Als ik ooit nog eens de 300kg deadlift haal dan gaat ie op youtube
Vandaar dat ik begonnen ben met van maandag t/m vrijdag te trainen en dan zaterdag en zondag rust om te kijken wat voor effect dat het heeft op sterker worden.
Ik train thuis dus na t werk hoef ik niet nog eens de deur uit, heb gelukkig alles wat ik nodig heb.
5x5 70kg military press
5z5 110kg benchpress
5x5 80kg BB rows
5x5 200kg deadlift
5x5 150kg squat
5x5 60kg BBcurls (of 5x5 30kg db curls)
Ik neem ong 2 tot 4 minuten pauze tussen elke set afhankelijk van hoe ik me voel.
Impressie van de eerste 9 dagen is, spierpijn is er zeker maar als ik warmgedraait ben niet meer, mn military press word het meest opvallend steeds makkelijker.
ik eet aan tussen de 7000 en 8000kcal per dag kip, vis ,biefstuk, aardappels, rijst, pasta's eieren, ik let er voor de rest niet op hoevaak ik junk eet.
Mijn doel is niet om een mooi lichaam te krijgen, maar om flink sterker te worden en hopelijk over een jaar mezelf kan meten in een wedstrijd o.i.d.
Huidig gewicht 89kg, lengte 1,88 vetpercentage tussen de 14 en 17%
(Als ik ooit nog eens de 300kg deadlift haal dan gaat ie op youtube

?