XXL Nutrition

6 kilo afvallen binnen een maand??

Gewoon niets meer eten....

ff serieus: reken je onderhoud uit en ga daar onder zitten, eet niet teveel verzadigde vetten, doe veel cardio.

:PNiet teveel krachttraining, daar wordt je namelijk ook zwaarder van....Maar dat zijn spieren

Gewoon niets meer eten....

ff serieus: reken je onderhoud uit en ga daar onder zitten, eet niet teveel verzadigde vetten, doe veel cardio.

:PNiet teveel krachttraining, daar wordt je namelijk ook zwaarder van....Maar dat zijn spieren

Waardoor je weer sneller vet kwijt raakt :P

Ik denk dat dat teveel is.Mijn ervaring is dat 3 kg per maand nog net te doen is.Daarboven vreet je toch veel spiermassa op.

Waarom in 1 maand zoveel vet verbranden?
Mensen vergeten dat ze ook niet in 1 maand zoveel zijn aangekomen...

• Topic Starter Topic Starter
uhauhauh jullie begrijpen mij verkeerd het is heus niet zo dat ik 6 kilo af wil vallen in een maand dat ik nadat ik die kilos kwijt geraakt ben dat ik niet meer ga sporten enzo tuurlijk niet.
maar als 6 kilo niet haalbaar is dan houd het op ik weet zelf ook dat dat teveel is
maar bij mij is het gewoon zo als ik afval dan is dat altijd bij de verkeerde plekken mijn buik bv ik heb al een platte buik maar ik wil liever afvallen bij mn benen bv weet iemand dan welke oefeningen ik moet doen er is me verteld dat spinnen helpt?
allemaal bedankt voor jullie reacties!!!

Plaatselijk vetverbanden kan niet. Cardio=cardio

En kan je a.u.b. wat minder als een 14 jarige MSN breezer praten. Dat zou het lezen wat plezieriger maken en willen misschien meer mensen je helpen.

het blijkt mogelijk te zijn met HIIT

en ik maar vreten om op het zelfde gewicht te kunnen blijven :(

6kilo lukt easy maar gebruik uw verstand en doe het geleidelijk aan

• Topic Starter Topic Starter
En wat is HIIT???

Dit is een HIIT schema voor hardlopen:

hrivqr.png

rmsnef.png

sommige mensen pfffff.........

Terug
Naar boven