AndroidHealthClinic

6 Pack vraagjes

fabiantje3

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
54kg
http://tinypic.com/r/255krbt/5Hallo ik ben 15 jaar 168,8 cm en weeg 54 kg , ik heb al een platte buik maar als ik sit ups doe dan doet mijn onderrug en mijn nek pijn , wat is het beste om voor mijn leeftijd en gewicht een 6 pack te krijgen ?

Ik heb een foto toegevoegd zodat jullie kunnen beoordelen of het verstandig is. Zie link voor de foto.

Graag reacties.

Laatst bewerkt:
En wat heb je aan abs als je 50kg weegt? The bragging right dat je bijna niets eet? En door oefeningen te doen 'krijg' je die abs niet, je hebt ze al alleen zit er nog vet bovenop waardoor je ze niet ziet. Dus zou het logische antwoord zijn, minder eten of cardio. Maar of het slim is om op die leeftijd voor een kcal tekort te zorgen als je al wat ondergewicht hebt is een andere vraag.

Insanity dat valt wel mee hoor je kunt ook gewoon helemaal geen spier hebben als je je hele leven alng heel dun bent geweest nooit getraint hebt dan heb je gewoon geen buikspieren

Toen ik nog 64 kg woog had ik een 4 pack
ik weeg nu 58 kg heb 0 pack :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben altijd al wat mager geweest. Fiets elke dag 24 km heen en terug. Train nooit en nooit gedaan.

Abs on a skinny guy is like a fat girl with big tits, it doesn't count.

Ja kijk je kan of skinny fat zijn of je hebt gewoon geen spier,

Maar toen ik 64 kg woog zag ik er normaal uit maar toen zag je mijn 4 pack erwel uitkomen,
Echter kreeg ik een eetstoornig en weeg ik nu 58 kg woog 56 kg en letterlijk al mijn buikspieren zijn weg ik zie er nu nog maar net 2 ofzo

Zit volgens artsen precies goed voor mijn leeftijd en lengte en gewicht. Ga om de zoveel tijd naar een arts vanwege ADHD , en dan word alles nagekeken lichamelijk qua gewicht etc.

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 17:37 ----------

Heb waarschijnlijk geen spier. ben niet breed , ben ook niet zo gebouwd alleen wat spieren zou fijn zijn aangezien ik een breinaald ben.

Als je het niet erg vind kun je een foto posten zodat wij beter kunnen zin of je skinny bent of skinny fat , ( No homo)

Zit volgens artsen precies goed voor mijn leeftijd en lengte en gewicht. Ga om de zoveel tijd naar een arts vanwege ADHD , en dan word alles nagekeken lichamelijk qua gewicht etc.

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 17:37 ----------

Heb waarschijnlijk geen spier. ben niet breed , ben ook niet zo gebouwd alleen wat spieren zou fijn zijn aangezien ik een breinaald ben.

lees je even in op het forum en je kan aan de slag!

Hier 2 foto's voor het bepalen of ik skinny fat ben of skinny

Laatst bewerkt:
hmm nee haha dat is gewoon skinny en geen fat

Je hebt gewoon geen spier daarzo maar maak niet dezelfde fout als mij man
Ik had tenminste wat spier - abs enzo alleen wou zo graag een sixpack dat ik ben blijven cutten naar 56 kg en nu ben ik zo dun als wat zonder sixpack alleen wat vet over -.- dus ga lekker bulken en denk over 2 jaar pas aan cutten als je dan een sixpack hebt kun je tenmisnte zeggen van kijk mijn sixpack en niet van kijk mijn 6 botten op mijn buik

Hij heeft nog steeds een vetpercentage van minimum 10-11%. Je ziet al wat uitlijning van z'n abs maar er ligt nog teveel vet bovenop om ze te zien. Als je nog minder gaat wegen ga je eruit zien alsof je anorexia hebt. Ik zou een jaartje (of twee) cleanbulken en dan een cut doen.

hmm nee haha dat is gewoon skinny en geen fat

Je hebt gewoon geen spier daarzo maar maak niet dezelfde fout als mij man
Ik had tenminste wat spier - abs enzo alleen wou zo graag een sixpack dat ik ben blijven cutten naar 56 kg en nu ben ik zo dun als wat zonder sixpack alleen wat vet over -.- dus ga lekker bulken en denk over 2 jaar pas aan cutten als je dan een sixpack hebt kun je tenmisnte zeggen van kijk mijn sixpack en niet van kijk mijn 6 botten op mijn buik

Hij zou niet kunnen staan indien hij geen spieren zou hebben, hij mist gewoon een hoop gezonde massa.

Insanity dat valt wel mee hoor je kunt ook gewoon helemaal geen spier hebben als je je hele leven alng heel dun bent geweest nooit getraint hebt dan heb je gewoon geen buikspieren

Toen ik nog 64 kg woog had ik een 4 pack
ik weeg nu 58 kg heb 0 pack :D

Watttes??? Je hebt gewoon geen buikspieren??

Waarom 2 topics over precies hetzelfde? ???
http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/15-jaar-wil-graag-6-pack-347676/

Je moet sowieso niet aan je hoofd trekken tijdens een sit-up (=nekpijn). Armen gewoon over elkaar doen/kruisen bijvoorbeeld. Crunches zijn misschien een beter alternatief.

Zit volgens artsen precies goed voor mijn leeftijd en lengte en gewicht.
Ja nogal logisch, want artsen gaan uit van gemiddelde personen en BMI (lengte en gewicht). Ze kijken niet naar vetpercentage, waar het bij fitness/bodybuilding juist om gaat. Buikspieren worden zichtbaar vanaf 12% vet, hoe lager je gaat hoe duidelijker ze zichtbaar worden. Maar, als je geen spiermassa hebt, valt er ook weinig te zien. Dus meer eten en gewoon je hele lichaam trainen. Maar goed, meisjes houden tegenwoordig van de Justin Bieber look..

large.jpg

Counter ik vind het.ook raar toen ik meer woog.had.ik.een.zichtbare 4 pack en nu zie.je.er.net met geluk 2 terwihl ik 6 kg.lichter ben

Ik had dezelfde stats op jouw leeftijd. Ik was 1.67 met 52kg. Je moet gewoon gaan vreten en trainen als een beest. Als straks iedereen ziet de je breder en sterker bent dan hun, wie de **** gaat zich nog om je 'six pack' bekommeren.

Ik zag vandaag op het strandje een vent van 2m met alleen maar abs. Schat hem op 65kg. Ziet er niet uit. Ga dan lekker je hele lichaam trainen.

Terug
Naar boven