Usernamed
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)

Dus als er tijdens Hitler minder doden zouden zijn dan wanneer hij er niet zou zijn dan laat jij Hitler op de troon zitten? Ja het is zeer jammer dat er zoveel burgerslachtoffers vallen, maar veel Irakezen zijn daar ZELF de oorzaak van, Amerikanen plegen geen terroristische aanslagen, dat doen zij (radicalen) zelf. Het is ook duidelijk dat daar het probleem zit.
Ik ga hier niet eens op reageren want wat er nu wil uitgooien gaat me gerechtelijke vervolging kosten
Ik dacht vanochtend in de krant te lezen dat er 85 000 Irakase burger slachtoffers waren gevallen![]()

Ze voeden het geweld? Met wat? door auto's te controleren op wapens en bommen? door geweldadige milities uit de wijken te drijven?
--
Nou nee het m.n de aanhangers van saddam die met zijn dood niet meer de alleenheersers waren en nu door chaos te creeeren het land kapot maken.
dat is teminste nog een deftige reden, een land binnenvallen voor grondstoffen. het zou erger zijn als het gewoon was om de westerse waarden overal door te voeren imoGrootste probleem zijn de Amerikanen die voor olie zomaar een land binnen vallen.Ik moet wel toegeven dat ik respect heb voor Belgie dat ze destijds niet zo achter Amerika aanliepen zoals de meeste Naties.
Ik ga hier niet eens op reageren want wat er nu wil uitgooien gaat me gerechtelijke vervolging kosten