Fitness Seller

'655.000 Irakezen dood sinds invasie'

Uitgaande van de verschijningsdatum van het artikel zouden dat 565 doden per dag zijn. Nu zijn er wel vrij bloederige dagen geweest met enkele honderden doden maar dat zijn wel de uitzonderingen. Alleen daarom al klopt dat hele artikel van geen kant. Het is nou ook weer niet zo dat op institutionele basis mensen worden gedood. Over het algemeen zijn het aanslagen en hier en daar wat los moordwerk.

Dan is 565 doden per dag toch wel heel erg hoog ingeschat en zelfs 100 doden per dag lijkt nog te hoog.

Ik begrijp niet waar mensen zich hier zo druk maken.. hoeveel slachtoffers zijn er niet in Amerika gevallen? Als het daar kan dan mag het natuurlijk overal gebeuren!... Ik begrijp niet dat mensen het raar vinden dat mensen zich gaan verzetten tegen anderen die hun land willen 'overnemen'... Ik kijk ook gewoon vanuit m'n bankje toe als er iemand in mijn huis komt en daar de 'dienst wilt uitmaken'.. zie het probleem niet zo...

Verder had ik laatst slaande ruzie met een Volendammer en daarbij is mijn dure Hugo Boss shirt gescheurd... laat nou toevallig mijn buurman ook uit Volendam komen dus ik heb hem even alle hoeken van de straat laten zien hierzo.. zal hem leren de achtelijke Volendammer.. denken die gasten zomaar mijn shirtje te kunnen beschadigen...

Terug
Naar boven