XXL Nutrition

7 Weken voor de wedstrijd (fotos)

fabrizio300

Cool Novice
Waardering
16
hey iedereen,

in mijn vorige post werd er achter recente fotos gevraagd dus,,
ik sta eigenlijk al te droog sinds ik nog 7 weken te gaan heb.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

je benen vallen nogal tegen man.. voor de rest wel een goed fysiek.

No offence, maar waar zijn je benen?

opzich heel erg netjes, mijn advies zou alleen zijn geweest om nog een jaartje massa te pakken.

het beste advies dat ik nu kan geven is; probeer de komende 7 weken echt volle gas te gaan en ga niet proberen droog te komen maar sliced, daar scoor je tegenwoordig echt facking veel punten mee.

succes!!!

ik sluit me aan bij bovenstaande comments, succes met je wedstrijd wat is je bf nu?

• Topic Starter Topic Starter
opzich heel erg netjes, mijn advies zou alleen zijn geweest om nog een jaartje massa te pakken.

het beste advies dat ik nu kan geven is; probeer de komende 7 weken echt volle gas te gaan en ga niet proberen droog te komen maar sliced, daar scoor je tegenwoordig echt facking veel punten mee.

succes!!!

kan je 'sliced' omschrijven? :D

nog een paar tips:

-bij front poses je knieen naar buiten draaien
-bij side poses jezelf "klein" maken door flink door je knieen te zakken en met je achterste been je hams naar buiten te duwen.

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

sliced is niet net zo droog als de rest van de deelnemers maar nog een stap droger:P, je moet gewoon proberen droger te komen dan je tegenstanders. dit komt je fysiek ook ten goede, je hebt niet echt super veel massa maar door extra droog te komen krijg je een goeie separatie(schijding tussen spieren) waardoor alles een stuk beter uit zal komen.

Is dit 4% vet?

Ik vind het eerder 7-8% ogen ofzo. Je hebt exact dezelfde lengte en gewicht als ik op mn foto's.

En nu die benen blijven trainen he :D

Is dit 4% vet?

Ik vind het eerder 7-8% ogen ofzo. Je hebt exact dezelfde lengte en gewicht als ik op mn foto's.

En nu die benen blijven trainen he :D

4.8%vet op dit moment :D klote van het huidoverschot aan men buik

en thx aan bovenstaande voor de pose-tips

Bij 5% zou je wel wat meer definitie en aderen moeten zien denk ik. Huidoverschot heb ik zelf ook last van ;)

welke wedstrijd draai je??
heb je een begeleider?
want ik denk persoonlijk dat je beter had kunnen wachten 1-2 jaar.

4.8% kan best, dat ziet er op zo'n lichaam heel anders uit als bij iemand met een stuk meer spiermassa.

in ieder geval succes ophet podium!!!

gr

welke wedstrijd draai je??
heb je een begeleider?
want ik denk persoonlijk dat je beter had kunnen wachten 1-2 jaar.

4.8% kan best, dat ziet er op zo'n lichaam heel anders uit als bij iemand met een stuk meer spiermassa.

in ieder geval succes ophet podium!!!

gr

24 oktober in brussel met de IFBB, body classic en bodybuilding(juniors)
ik word begeleid door Johny van Powerhouse gym Helchteren (20 jaar wedstrijdervaring)
Ik doe dit niet voor te winnen, ik doe het voor de ervaring
Om een doel te hebben en niet zomaar te trainen..

na de wedstrijd ga ik bulken

grtz

In mijn opinie moet je ook nog 1-2 jaar wachten want op het moment kan ik uit je foto's meer zwaktepunten als sterkepunten halen.

vind je nou niet zo buf eerlijk gezegd, ik zou eerst flink wat gaan trainen voordat ik ga wedstrijden doen.

noujah...ik zou je trouwens ook eerder op 7-8% schatten

ik denk dat ik ook maar wedstrijden moet gaan draaien dan.

maarja succes !

ik zou echt genieten van die de komende 7 weken om rustig droger te komen om zo minst mogelijk massa te verliezen. Dat die benen niet zoveel massa hebben is niet zo heel erg als de symetrie goed zit. Panikeer niet als die symmetrie niet meteen komt: het laden van de laatste dagen zal de symmetrie ten goede komen.

ik zou echt genieten van die de komende 7 weken om rustig droger te komen om zo minst mogelijk massa te verliezen. Dat die benen niet zoveel massa hebben is niet zo heel erg als de symetrie goed zit. Panikeer niet als die symmetrie niet meteen komt: het laden van de laatste dagen zal de symmetrie ten goede komen.

Kijk hier kan ik tenminste wat mee,
Het is tog mijn keuze om mee te doen.

Massa komt nog wel You wait and See! XD muahahaa

Terug
Naar boven