Fitness Seller

8 April Rotterdam Cup

Trouwens mijn posingbegeleider van me laatste wedstrijd geeft een gastoptreden. Ronald Dekker. Tipje van de sluier. Het word een elegante posingroutine

ben benieuwd

ik zit er ook aan te denken. Denk dat top 3 wel haalbaar is bij de zwaargewichten. Alleen heb blessure in me rechterbeen en me benen lopen al iets 8er vergeleken met 2006.

Nu nog op naar de 100 posts voor een nominatie voor bodybuilder vd maand.

je bedoelt.. op naar de 150 post in totaal, en nog minder als 100 te gaan:cool:

Hey mass builder.. doe mee dan staan we weer tegen elkaar op t podium lachen tog.. :cool: Zijn wij waarschijnlijk de enige 2 junioren :cool:

Zegt niets over de uitslag van de wedstrijd :cool: :)

:cool: Doe gwn mee joh mass builder.. :cool:

Rotterdam Cup

Mijn beste vriend die gaat meedoen. (tot 90kg)
Ik zal er ook wel zijn backstage om hem te helpen!

Ikzelf focus op de NK van 29 april..

Voorbereiding verloopt tot nu toe voorspoedig!

:cool:

Door welke Bond wordt deze wedstrijd gehouden???

wordt zeker een leuke wedstrijd ! mooie zaal mooie prijzen mooie gastoptredens, ( waaronder ik natuurlijk hahahaha) nee mensen serieus dit wordt de nieuwe wedstrijd van het jaar

@ Pro-Chemical,

we zullen weer v/d partij zijn en zullen onze keeltjes schor schreeuwen en zorgen dat je lekker goed gebruint erbij staat!!

heeft iemand wat informatie voor mij. hoe is het niveau. en jasper je doet mn hartje sneller kloppen. niet dat ik verliefd op je ben maar toch:P

• Topic Starter Topic Starter
Is voor het eerst dat deze cup gehouden word, dus niveau is niet bekent, is wat we er zelf van maken..

Maat van mij gaat z'n eerste wedstrijd daar doen, dus ik kom in ieder geval kijken.

Kom misschien ook wel ff kijken.
Ben al lang niet meer bij een wedstrijd wezen kijken.

Misschien kom ik ook wel even DBB-ers spotten als ik niks beters te doen heb. Moet dat toch eens meegemaakt hebben, zo'n wedstrijd bekijken.

• Topic Starter Topic Starter
moesten mensen mij zien, spreek me maar effe aan ;)
ken niet veel leden van gezicht.

ik ben een kort mannetje en iets breder dan de gemiddelde mens

grtz

Terug
Naar boven