MuscleMeat

8 April Rotterdam Cup

Dat is wel leuk idd, zie ik nog eens de 'bekendere' leden hier.
Ben best benieuwd hoe sommige mensen er in het echt uitzien tov de foto's.
Mensen die meedoen, VEEL SUC6!!

Is het een Natural wedstrijd of ongetest?

Kom misschien ook wel ff kijken.
Ben al lang niet meer bij een wedstrijd wezen kijken.

dan vrees ik dat je wel 2 stoelen moet nemen dude:p
pas wel op voor die gekke clown he want voor je het weet wordt je weer eens in de boot genomen of pist ie tegen je been aan;)

Ik ga wel ff kijken. :)

Ik kom ook zeker kijken ! :)

ik ga kijken:D

Ik ga kijken en ik trek mar ook mee :).

Iemand een internet link met een website ofzo voor meer info?

Zag op de site van zuidplein theater niks staan??

Dank je wel Anja!

Ik ga ook meedoen lekkerrrr hoor momenteel 86 kg en 8% vet ,De laatste 3 % moet nog komt goed

5%?? Je kan toch wel wat lager gaan dan dat....

Heb er zin an schatten van me :).

Junioren t/m 22 zie ik, verschilt per organisatie zeker?

Ik kom ook kijken ja deze wedstrijd wil ik graag zien, zeker ben ik ook benieuwd naar enkele mensen uiteraard. :D

Ik weet t niet lager dan 5 hoeveel is dan t streef procentage? Ik dacht namelijk altijd 5%

Ik weet t niet lager dan 5 hoeveel is dan t streef procentage? Ik dacht namelijk altijd 5%

5% is zeker wel wedstrijdshape maar je ziet ook vaak jongens op de 4 of zelfs 3% ( een enkeling nog lager ).

Het gaat er gewoon om dat jij er goed uitziet. Stel dat jij op 5 of 6% helemaal wedstrijdklaar bent kan het zijn dat ik wel naar de 3 moet om er echt hard uit te zien

Van mile hoefde je toch ook niet lager te gaan Blok?

Mijn streefdoel is zelfs 5% en ik ben dan nog vrouw ook! Het ligt wel aan de persoon ook hoor. De een ziet er met 5% harder uit dan de ander. Als man had ik toch wel verwacht een % of 3 als streefdoel.

@ ANJA.

Die NK van de NaC moet ik me daarvoor nog kwalificeren of kan ik gewoon inschrijven

• Topic Starter Topic Starter
@ Suyker : Anja even een pm sturen dat je meedoet :) Gezellig, zie je daar ook..

Terug
Naar boven