MuscleMeat

8 April Rotterdam Cup

Ok een maatje van mij doet ook mee aan de ybf (1e wedstrijd) ik stop na 8 april met wedstrijden gaan we weer bouwen .

Hoe gaan de voorbereidingen ??

Jij moet ok meedoen man je hebt een superrrr fysiek!!;) :)

• Topic Starter Topic Starter
hi blokkieblok.,
het gaat goed hier in de duinen.. routine waar ik zo bang voor was, gaat goed. Vandaag laatste keer oefenen. Gisteren voor de poses een generale bij Anja gehad en ging ook goed..

Ik heb er zin in!! Ik wens alle atleten succes en moge de beste winnen. Alle support, top dat jullie komen, wens jullie een leuke dag toe.

ik kom jullie morgen allemaal aanmoedigen:D

Veel succes allemaal!!

voor iedereen heel veel succes en een fijne wedstrijd toegewenst!!!

Kom net terug van Rotterdam cup.. Was erg weinig deelname, aangezien er iets van 20 mensen niet op zijn komen dagen ivm schorsing van nbbf / ifbb. Degene die de overall won stond er strak bij en was best goed.

Ben ook net terug... jammer dat er zo weinig deelnemers waren. Erg jammer dat er zo een gezeur is met die verschillende bonden.

Mijn maatje MissF is 2de geworden, gefeliciteerd maatje :thumbup: :D Ik vind dat je eigenlijk 1ste had moeten worden maatje, je stond er goed bij en een mooie posing routine. :D

Ook net terug. Jammer dat het niet helemaal soepel verliep, veel slordigheden zoals verkeerde liedjes, verkeerde persoon aangekondigd etc. maar was verder wel leuk om een keer in het echt te zien.

idd een beetje rommelig, maar toch vond ik het een leuke wedstrijd om te zien..
Hing wel een leuke sfeer in de zaal!
MissF, weer top gedaan:thumb: hele mooie droge rug!!

@DavyO..k zag jou ook nog even staan eten:D

idd een beetje rommelig, maar toch vond ik het een leuke wedstrijd om te zien..
Hing wel een leuke sfeer in de zaal!
MissF, weer top gedaan:thumb: hele mooie droge rug!!

@DavyO..k zag jou ook nog even staan eten:D

Beetje rommelig , maar wel gezellig :) Leuke sfeer in de zaal. Verder heb ik me erg vermaakt.

Gelukkig is zondag en junkdag dus kon ik ongestoord genieten van de overheerlijke rijst en sate :meal: :D :o

• Topic Starter Topic Starter
Beetje rommelig , maar wel gezellig :) Leuke sfeer in de zaal. Verder heb ik me erg vermaakt.

Gelukkig is zondag en junkdag dus kon ik ongestoord genieten van de overheerlijke rijst en sate :meal: :D :o

Heerlijk, Heb je helaas niet gesproken maatje.. Wilde nog vragen hoe het gisteren was ;)

Hoor het nog wel. Ik heb het geweldig naar mijn zin gehad, vind dat ik gegroeid ben tov YBF :)

Heb me ook wel vermaakt...

Zal me nooit echt snel vervelen op een wedstrijd...
Ik zal zo wat foto's weer online gooien..

Heb volgens mij ook een filmpje van jou missF

van je routine..

He MissF,

Heb je vandaag gezien in het zuidplein theater. Je was mooi droog! Zag er goed uit, mooie poses. Ik vond je radslagen ook mooi!;)

Top hoor...ga zo door!!!

Greetzz TPB.

Heerlijk, Heb je helaas niet gesproken maatje.. Wilde nog vragen hoe het gisteren was ;)

Hoor het nog wel. Ik heb het geweldig naar mijn zin gehad, vind dat ik gegroeid ben tov YBF :)

Ik zou je binnenkort wel even debrieven :D :cool:

Je bent absoluut gegroeid tov de YBF :D :D :D

Hij ziet er echt goed uit , maar het posen is niet om aan te zien.

@Ryu... hahah ja poseren kan beter...

ps, ik heb hier het eerste deel van de foto's......
2e deel daar ga ik morgen ( vandaag dus maandag aan beginnen )

ik heb nog meer routine's op video maar deze zal ik pas toevoegen als de complete website online staat.
Kost wat tijd zo een website.....

Hier alsvast dus een tijdelijke link met deel 1 van de foto's

[Link niet meer beschikbaar]

Hehe klopt Ryu, maar hij had al op AR laten weten dat ie niet had geoefend en maar wat ging doen.

hahah ja. Het was cker niet om aan te zien. Ik had dit nummer voor hem uitgezocht, maar hij heeft het wel zwaar verkloot, mara dat vond ie zelf ook. Tog heeft ie een hoop prijzen gepakt en een mooie fotoshoot voor het anp + waarschijnlijk een contract voor supplementen.

Volgend jaar zullen ik, chris, richard hoogland waarschijnlijk allemaal op het NK tegen elkaar strijden voor de titel. Allemaal in de zwaargewichten klasse.

Allemaal uitkomend voor sportschool straatweg rotterdam. Kunnen wel elkara een beetje in de gaten houden en elkaar afkraken

Laatst bewerkt:
Hefet iemand ronald dekker gefilmd misschien. Ik heb per ongeluk de de zogenaamde Bklasse over zijn performance gezet?

Terug
Naar boven