MuscleMeat

8 Januari De film “De sterkste man van Nederland” op TV.

Bezoekers in dit topic

[Link niet meer beschikbaar]
 
Bij ons zat er een hapering in de film bij het begin van de finale (geluid weggevallen) :-( Hoop dat hij nog een keer wordt uitgzonden, want dit is er eentje voor het archief. Of heeft iemand hem opgenomen in HD en wil hem voor mij op een schijfje zetten?
 
Ja dat hadden we hier ook Jan die hapering!!
 
39 kinderen!! OMFG
 
hier niet, alleen viel het geluid 10sec weg
 
zucht, niet gezien... had hem opgenomen maar me vader heeft hem verwijderd omdat die het nodig vondt om ''wie is zorro'' op de nemen... bah bah
 
zucht, niet gezien... had hem opgenomen maar me vader heeft hem verwijderd omdat die het nodig vondt om ''wie is zorro'' op de nemen... bah bah

:roflol:

vond t wel een geinige film, maar ook echt meer voor kinderen vind ik. die echte vader van dat ventje wilde ik wel door de tv heen trekken en zn kop eraf schieten
 
Mooi filmpje, vond het mooi om te zien hoe ze trainden met hun geïmproviseerd materiaal
ben je geinteresseerd in dienen pec dec met vrachtwagenspiegels?:p
 
Hahaha die car flip. Grappige film. Al die kinderen die deze film zien... over 10 jaar een flinke nieuwe lichting! :D
 
zucht, niet gezien... had hem opgenomen maar me vader heeft hem verwijderd omdat die het nodig vondt om ''wie is zorro'' op de nemen... bah bah


wie is zorro is ook leuk om te zien ;), maar dat je dan de film eraf gooit is wel jammer.
bij mij viel er ook geluid weg.
 
eigenlijk had men zo een film in belgie moeten maken,want hier kent de jeugd alleen voetbal :(:rolleyes:
 
Florent heeft zijn deel al gedaan :)
 
eigenlijk had men zo een film in belgie moeten maken,want hier kent de jeugd alleen voetbal :(:rolleyes:

hier is krachtsport ook totaal niet groot hoor, jammer genoeg
 
AMSTERDAM - De telefilm De sterkste man van Nederland van regisseur Mark de Cloe is geselecteerd voor het filmfestival in Berlijn. Dat liet De Cloe, bekend van onder meer Shocking Blue en Het leven uit een dag, vrijdag weten.

De film dingt mee in de Generation Kplus competitie van het International Film Festival in Berlijn. De 61ste editie van het prestigieuze festival heeft plaats van 10 tot en met 20 februari.
 
Gisteren ook gezien, leuke film zeg! Schattig vooral.
 
Dennis, krijgen jullie de film nog op dvd? Want er zat dus blijkbaar een kleine fout in de uitzending op tv. Zou hem graag willen toevoegen aan mijn collectie dvd's.
 
vond het een leuke film. En zeker niet slecht voor een nederlandse film

+1. Ik houd eigenlijk niet van Nederlandse films, maar deze was wel leuk! Misschien kwam het door René Doornbos? :lick: :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven