AndroidHealthClinic

8 Januari De film “De sterkste man van Nederland” op TV.

Bezoekers in dit topic

Haha.. Scene met die Koe ... Gifje alsjeblieft... vooral die reactie van dat meisje!
 
Wat een romantisch einde :D
 
Ik vond het een leuke film.
 
Je kwam wel mooi in beeld ja :D
 
jammer Jarno, volgende keer iets sneller op die truckpull dan pak je hem wel.
 
Nice car deadlift van René :)
 
Heb met veel plezier een kinderfilm gekeken:D Wel duf einde, hij had die rooie op moeten rollen en als supervader gebombardeerd moeten worden! Leuk ook om al onze bekende gezichten kort te zien.
 
Laatst bewerkt:
ZO VEEL GINGER!!!!

OT: nederland 3 moest eens weten hoeveel grote kerels er naar hun kinderfilms kijken! :p
 
Hij was grappig!
 
lag half te pitten de hele tijd maar leuke kinderfilm :thumbs: dit gaat weer een hoop aantal jongensdromen opleveren en dat kan alleen maar goed voor de sport zijn
 
ik vond het een leuke film en ook helemaal niet slecht.heb zelf een zoontje en doet me dus wel wat dat zo te zien. denk dat ik morgen ook eens weer deadlift..kijken of die 200 nu wel wil
 
Laatst bewerkt:
leuke kinderfilm inderdaad... zou inderdaad voor veel jongere kinderen misschien weer een droom zijn om ook sterke man te gaan worden.

vond het wel leuk om te zien dat deelnemers die ik zo eens heb gezien nu op het witte doek schitterde
 
Mooi filmpje, vond het mooi om te zien hoe ze trainden met hun geïmproviseerd materiaal
 
Opzich wel een leuke film, alleen die acteur xD
 
OT: nederland 3 moest eens weten hoeveel grote kerels er naar hun kinderfilms kijken! :p

Haha precies wat ik aan het denken was.
 
vond het een leuke film. En zeker niet slecht voor een nederlandse film
 
Back
Naar boven