BeUrt
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha dat is nu eens een uitspraak waar ik respect voor kan hebbenzal de gevraagde foto er wel eens opzetten, maar dan met op het papiertje: too good to be true, zonder die schrijffouten dus![]()
en zonder iets bij te dragen aan het forum... ik ben eerder iemand die liever in de fitness dingen presteert, dan op het internet een grote mond op te zetten, te doen alsof ik alles weet, en uiteindelijk maar 50kg te kunnen benchen, 65kg te wegen ... (zoals veel van die internethelden die je vaak op fora als deze tegenkomt)

jep, naturel.
bp: 3x5x120
squat: 3x5x140
deadlift: 3x5x150
deadlift en squat lopen achter ivm bp, doordat ik in mijn oude fitness niet kon deadliften noch squatten. En ik train nog maar sinds begin september in mijn nieuwe fitness, dus ksquat en deadlift nog maar een dikke drie maand en een half
Komop zeg, iedereen die zegt dat dat natural is is niet goed bij z'n hoofd of liegt.

Dat begrijp ik dus niet he iemand met goede genen die naar eigen zeggen heel gemakkelijk groeit met een slecht voedingsschemaen dan er niet alles willen uithalen (lees zo groot mogelijk worden)
Wil je dan niet weten wat er maximum mogelijk is?