AndroidHealthClinic

93kg, 1.80m

Fak.
Dikke poten, goeie rug.

Vind niks mis met je rug, hij mist misschien een klein beetje breedte. Maar vind het allemaal proportioneel erg mooi hoor!
een trevenswaardig fysiek :thumbs:

Zou ook idd gewoon op onderhoud gaan trainen, misschien wat droger proberen te worden. Naar mijn mening is dit een top atletisch fysiek, meer massa word gewoon te bulky en inefficient imo.

Ziet er netjes uit man en zeker voor 2jaar trainen.

Wat voor een oefeningen doe je voor je buik als ik vragen mag?

super goed man, haast niet te geloven met 2 jaar training.

• Topic Starter Topic Starter
Een reden waarom mijn voedingsschema bewust zo "slecht" is volgens velen:
als ik hoger ga in eiwitten (hoger dan 200gr/dag) dan krijg ik teveel last van acne. Ook zuivelproducten eet ik om deze reden niet. (met als uitzondering, 1liter chocomelk na elke training)
En meer dan wat ik nu eet heb ik niet nodig om deze fysiek te behouden. Ik verkies dus dit lichaam met niet zoveel acne, boven een nog gespierder lichaam mét acne. (neem nu al biergist, zink, omega3, ...)

Bruut fysiek. Heb je ook fotos van voor je begon met trainen?

Joo

zal de gevraagde foto er wel eens opzetten, maar dan met op het papiertje: too good to be true, zonder die schrijffouten dus ;)

en zonder iets bij te dragen aan het forum... ik ben eerder iemand die liever in de fitness dingen presteert, dan op het internet een grote mond op te zetten, te doen alsof ik alles weet, en uiteindelijk maar 50kg te kunnen benchen, 65kg te wegen ... (zoals veel van die internethelden die je vaak op fora als deze tegenkomt :) )
hahaha dat is nu eens een uitspraak waar ik respect voor kan hebben:cool:

ziet er goed uit, werk wat aan je rug..
success

jep, naturel.
bp: 3x5x120
squat: 3x5x140
deadlift: 3x5x150

deadlift en squat lopen achter ivm bp, doordat ik in mijn oude fitness niet kon deadliften noch squatten. En ik train nog maar sinds begin september in mijn nieuwe fitness, dus ksquat en deadlift nog maar een dikke drie maand en een half

dat na 2 jaar?

zeer netjes!

netjes! allemaal goeie voorbeelden hoe het moet :P

Komop zeg, iedereen die zegt dat dat natural is is niet goed bij z'n hoofd of liegt.

nice fysiek, is zowat mijn streven (alleen hogere krachtstats dan)

Wel dikke burn met dat blad erbij :roflol:

Goed fysiek!

Heb je hiervoor toevallig een andere sport gedaan?

Dat begrijp ik dus niet he iemand met goede genen die naar eigen zeggen heel gemakkelijk groeit met een slecht voedingsschemaen dan er niet alles willen uithalen (lees zo groot mogelijk worden) ???
Wil je dan niet weten wat er maximum mogelijk is?

• Topic Starter Topic Starter
Dat begrijp ik dus niet he iemand met goede genen die naar eigen zeggen heel gemakkelijk groeit met een slecht voedingsschemaen dan er niet alles willen uithalen (lees zo groot mogelijk worden) ???
Wil je dan niet weten wat er maximum mogelijk is?

Té breed vind ik nu eenmaal niet schoon (kvind het wel zalig om die bodybuilders te zien trainen en dergelijke, maar zou nooit zelf zo een lichaam willen), en een beachboylijf vind ik voor janetten. Mijn doel ligt daartussen. En met 93kg voor 1.80m heb ik mijn doel bereikt. Ik zie niet in waarom ik tot het uiterste zou proberen gaan, als ik dat zelf toch niet schoon vind.
'k word nu al voortdurend aangestaard als ik eens met een tshirt uitga... mss kick jij op aandacht, maar ik niet. Ik voel mij er niet goed bij als iedereen naar me kijkt alsof ik een freak ben uit een freakshow. En zeker niet als ik voortdurend opmerkingen krijg als: 'magk keer aan uw armen voelen", "span uw armen eens op", "zo zot, gij ept tet*en", ...

+ ik heb mss wel goeie genen voor krachttraining, maar kheb ook de slechtste huid die je je kan voorstellen. Als ik meer eet, dan sta ik vol met acne. Nu hebk kwa voeding een ideaal schema gevonden voor mezelf waardoor ik dit lichaam kan behouden, en zo goed als geen last van acne heb. Een monsterlijk gespierd met massa's acne op is niet echt mijn droomlichaam...

Laatst bewerkt:
Beesssttt, en dit in 2 jaar!

Ziet er zeker goed uit man, klasse:)

Uw droogte doet u ook groter lijken, knappe fysiek, zeker voor de moeite die er 'maar' ingestoken wordt. Ik had je wel geen 93kg geschat, maar foto's zeggen natuurlijk niet alles. Meer kuip en dikte in de rug en uw fysiek is best 'af' te noemen.

Terug
Naar boven